Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Yasmina van tegenwoordig

Pagina's : [1] 2

Samiratoen
14-02-2003, 23:48

Naar mijn gevoel begint het steeds saaier en saaier te worden. En daarmee bedoel ik niet jullie...maar meer de topics die geopend worden. Ze vallen allemaal in herhaling...:verdriet: wat vinden jullie?

Saiyan
14-02-2003, 23:50
Origineel gepost door Samiratoen Naar mijn gevoel begint het steeds saaier en saaier te worden. En daarmee bedoel ik niet jullie...maar meer de topics die geopend worden. Ze vallen allemaal in herhaling...:verdriet: wat vinden jullie? Maar daar komt verandering in als Saiyan weer eens online is :D

the_silver_one
14-02-2003, 23:51
Klagen, klagen, klagen en wat ben je ermee opgeschoten? Ga stoffen of dweilen, daar maak je je moeder erg blij mee

Samiratoen
14-02-2003, 23:57
the silver one....ik had niet tegen jou.... heb het tegen de leden met lange periodes van ervaring..:ego: Enne..Saiyan.... I miss a banana in my life...:stout:

Saiyan
14-02-2003, 23:58

Origineel gepost door Samiratoen the silver one....ik had niet tegen jou.... heb het tegen de leden met lange periodes van ervaring..:ego: Enne..Saiyan.... I miss a banana in my life...:stout: ja ik mis die sterren :stout:

Samiratoen
14-02-2003, 23:59
Origineel gepost door Saiyan ja ik mis die sterren :stout: eerst banana's....:kwaad: anders geen sterren :rolleyes:

the_silver_one
15-02-2003, 00:02
Origineel gepost door Samiratoen the silver one....ik had niet tegen jou.... idem dito

Saiyan
15-02-2003, 00:09
Origineel gepost door Samiratoen eerst banana's....:kwaad: anders geen sterren :rolleyes: ja ok morgen krijg je je banaan :D

Samiratoen
15-02-2003, 00:10
Origineel gepost door the_silver_one idem dito jij reageert op mijn mening....... zo niks idem dito :lekkerpuh :zwaai: I am just talking ;)

Samiratoen
15-02-2003, 00:11
Origineel gepost door Saiyan ja ok morgen krijg je je banaan :D Valantine is net een kwartiertje voorbij Mr NO ROMANCE....:kwaad: Haast je dus snel met die banaan..... Waarom word yasmina toch zo saai...? :

the_silver_one
15-02-2003, 00:12
Origineel gepost door Samiratoen jij reageert op mijn mening....... zo niks idem dito :lekkerpuh :zwaai: I am just talking ;) Je hebt helemaal gelijk, het vermogen om te klagen is ons door god geschonken, dus maak er gebruik van Wa Salaam Aleikoum

Saiyan
15-02-2003, 00:13
Origineel gepost door Samiratoen Valantine is net een kwartiertje voorbij Mr NO ROMANCE....:kwaad: Haast je dus snel met die banaan..... Waarom word yasmina toch zo saai...? : ja valentijnsbladagen interesseren mij niet :D

Samiratoen
15-02-2003, 00:14
Origineel gepost door the_silver_one Je hebt helemaal gelijk, het vermogen om te klagen is ons door god geschonken, dus maak er gebruik van Wa Salaam Aleikoum ewa ja... k moet wel klagen..! Yasmina was tha place to be voor mij....... maar it's gettin' so bored...:(

Samiratoen
15-02-2003, 00:15
Origineel gepost door Saiyan ja valentijnsbladagen interesseren mij niet :D mij wel...:ego: Mannen moeten integreren aan hun vrouwtje...:stout:

the_silver_one
15-02-2003, 00:16

Origineel gepost door Samiratoen ewa ja... k moet wel klagen..! Yasmina was tha place to be voor mij....... maar it's gettin' so bored...:( Je moet blij zijn met een saai leven zoek vooral geen spanning op Ik heb je gewaarschuwt

Pagina's : [1] 2