Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marocstore Bedankt!!

Pagina's : [1] 2

mocro_chick25
08-03-2005, 13:02

Hierbij wil ik Marocstore bedanken voor het organiseren van de Marocstore Negeffa Award. Ik heb echt genoten en een keuze kunnen maken!! Kamalia gefeliciteerd met je terechte overwinning, ik heb mijn keuze dankzij jou show kunnen maken.. Ik vond de organisatie toppie (malika bedankt), het publiek was daarentegen waardeloos.. Marocstore: Nogmaals mijn dank..

selma25
08-03-2005, 13:56
Kamelia was zeker goed, ik weet nu wel wie ik ga nemen als ik ooit ga trouwen !!!!!

benladina
08-03-2005, 15:06
JA DAT VOND IK OOK kAMELIA WARE WINNAAR.... maar marocstore organisatie vond ik helemaal niets....Als jullie er volgend jaar mee verder gaan dan moet het echt beter georganiseerd worden want dat vond ik zeer onprofessioneel en chaotisch.... en heb ik vervolg ff een chaabi band of een dj die wat meer chaabi draaien..... :d doei doei bennie

Ikrame_girl
08-03-2005, 15:09
wie stond er op de 2de plaats etc..

norseil
08-03-2005, 20:53

helemaal niet Beauty noeha stond op de tweede plaats bab maraksch had ene 8 gekregen en beauty noeha een 9 ] kusssssssss

oumnia26
08-03-2005, 22:00
op de eerste plaats stond kamelia, 2e plaats sara bab m., 3e plaats saloua enz.

NASSI_16
08-03-2005, 22:19
tazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz kamalia had kk vals gespleeld en weten jullie wel hoe duur haar collectie is 300euro per jurk en 700euro voor de stoel waarom zo duur als die ander negaffa's dezelfde jurken heeft met betere kwaltiteit en die nog goedkoop is

NASSI_16
08-03-2005, 22:22
en ik weet niet van wioe jullie die onzin hebben gehoort dat sara van bab marakkesch op de 2de plaats stond en voor nouha waren die dag helemaal geen worden zijn had de lelijkste collectie vamn allemaal en sara baalde dat haar band die ze had meegenomen gewoon giong door spelen je mag me toevoegen om daar ocer te discusieren

NASSI_16
08-03-2005, 22:23
sara en kamalia hebben vals gespeeld en je moet kijken op marocstore en naar de procenten die de negaffa heeft gekregen je denkt tog niet dat negaffa hafida voor niets die 37.7% heeft gehad van de mensen die op het internet hebben gestemd

snoopie
08-03-2005, 22:25
tazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz kamalia had kk vals gespleeld en weten jullie wel hoe duur haar collectie is 300euro per jurk en 700euro voor de stoel waarom zo duur als die ander neggafa's dezelfde jurken heeft met betere kwaltiteit en die nog goedkoop is Bullshit, Kamalia kan je niet vergelijken met die andere, totaal niet. Er is zeker wel een verschil.

snoopie
08-03-2005, 22:27
sara en kamalia hebben vals gespeeld en je moet kijken op marocstore en naar de procenten die de neggafa heeft gekregen je denkt tog niet dat neggafa hafida voor niets die 37.7% heeft gehad van de mensen die op het internet hebben gestemd Waarom heeft ze vals gespeeld. Stemmen via internet is erg makkelijk, gewoon elke computer afgaan op je werk. Kamalia heeft zich 100000% ingezet, en de resultaat hebben jullie zelf kunnen boeken. Ik ben uit, hasta la vista.

madame_fafa
08-03-2005, 23:25
Heyhey Dame........... Ik weet niet so goed of je aanwezig was op het feest afgelopen zondag maar je kraamt echt letterlijk onzin uit :jammer: ... Je komt heel aangevallen over :loser: ...... Zoals je zelf wel gezien zult hebben was Hafida echt 10x niks..... Sorry dat moest er even uit! :maf: Verderr kan ik je met zeker heidd vertellen dat de enige reden van je jury om de cijfers van Nouha niet te vermelden was omdat ze zo laag waren dat het een beetje hard zou kunnen aankomen bij Nouha zelf of haar aanhang..en absoluut niet omdat ze zo dicht bij kamilia lag. :iblies: :hihi: (MET ALLE RESPECT) Maar dat had je zelf al door.... (EXTRA INFO VOOR DE REST) En vals spelennnnn??!?!?!?!?!!? Hoe kom je daar nou weer bij... hoe vals kan je spelen tijdens een modeshow...?!?!?!?!?!?! Er was toch echt een jury aanwezig en de dames in de zaal konden ook gewoon stemmen..... Mischien kan je voortaal iets duidelijker en specifieker zijn in je beweringen... En Jah Bab Marrakech stond op de tweede plaats dat heb je zelf mischien ook wel kunnen uitmaken uit de cijfers :aftel: ....... En even over de Dakka.... :banana: (geweldig) :banana: .... Praat niet voor anderen!!!!!!!!!!! Als Sara dat echt had gevonden had ze ze wel van het podium afgerukt.... :D Nou... Ik hoop dat het nu een stuk duidelijker is geworden voor jou en Hafida :hihi: kusjesssssssssssssssssss

benladina
08-03-2005, 23:37
hEY HEY MEID, Hoe kom je er bij om te zeggen dat er werd vals gespeeld...ssorry hoor ze heeft het gewoon slim aangepakt en gewoon professionals genomen die haar jurken showen...Je merkt gewoon dat zij goed is in haar vak....ik zag wel meerdere leuke jurken maar geen jurk was te vergelijken met de jurken van Kamelia vooral die rode, roze en bruineachtige..... Met andere woorden meid JE KRAAMT NONSENS UIT!!!!!! Oh ja trouwens...voor DIE jurken en DAT make up zou ik er ook wel wat voor neerleggen hoor dus.....ik bedoel ze verschilt in totaal miwsschien €1000,- meer dan andere goede negaffas en ik zou dat ook wel voor over hebben voor mijn ene dag.... Ik heb mijn zegje gedaan.... kussie bennie

nojat
08-03-2005, 23:56
tazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz kamalia had kk vals gespleeld en weten jullie wel hoe duur haar collectie is 300euro per jurk en 700euro voor de stoel waarom zo duur als die ander neggafa's dezelfde jurken heeft met betere kwaltiteit en die nog goedkoop is hey ongedierte!!!!! de enige die hier vals is dat ben jij kamalia heeft alle eer en respct....! jij moet je gore smoel een keer houden en die w.c pot eens gaan schrobben. achterbakse stronthoop. ik betaal nog liever 375 euro voor kamalia dan dat ik hafida gratis krijg. A hoofd als je nou opsodemietert en eens ophoud met andere neer te halen dan maak je een hoop gelukkig!!!!

madame_fafa
08-03-2005, 23:59

WAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA najattt is wakkeerrr

Pagina's : [1] 2