Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Die gierige kaaskoppen

Pagina's : [1] 2 3 4

Pista
08-03-2005, 06:33

Record: 7.200 Nederlanders kwamen vorig jaar in België wonen In 2004 zijn er een recordaantal Nederlanders zich in ons land komen vestigen: 7.200. Ze geven als belangrijkste redenen op dat ze dat voor hun job deden of omdat hun partner in België woont. Maar de echte reden is minder romantisch: het merendeel komt voor de gunstigere belastingtarieven en de lagere huizenprijzen. Nederlanders trekken trouwens niet alleen naar ons land. Volgens het Nederlandse Centraal Bureau voor de Statistiek is het van 1954 geleden dat nog zoveel noorderburen emigreerden. 49.000 om precies te zijn. 6.200 Nederlanders verhuisden naar Duitsland. Drieduizend Nederlanders vertrokken naar het Verenigd Koninkrijk. Naar Frankrijk en Spanje emigreerden 2.100 Nederlanders. Deze laatste drie landen zijn vooral bij ouderen populair.

Igor
08-03-2005, 06:47
http://joanongovernment.homestead.com/files/computer_operator.gif FF kijken dat is ,,, :bril:

indy
08-03-2005, 07:31
ik ben met een belg getrouwd al jaren, en we hebben de eerste 12 jaar van ons huwelijk in nederland gewoond en zijn mede door de dingen die er in nederland gebeuren verhuist naar belgie

7eloua
08-03-2005, 07:49
Niet gierig maar vooruitstrevend naar wat meer centen in de portemonnee, ja zo snugger had ik het niet verwacht.

Igor
08-03-2005, 07:59

ik ben met een belg getrouwd al jaren, en we hebben de eerste 12 jaar van ons huwelijk in nederland gewoond en zijn mede door de dingen die er in nederland gebeuren verhuist naar belgie ... en zijn mede door de dingen die ... VERTEL !!!! :bril: ... Ik ben wel nieuwsgierig !

Vreemdeling3000
08-03-2005, 08:26
Trouwens, weten jullie wat Engelsen tegen elkaar zeggen als ze besluiten dat ieder voorzich betaald? "going Dutch?" hahaha, ik had het laatst gehoord... ps: geen opmerkingen van discriminatie enz., ik ben zelf Nederlander :D

Smirnoff
08-03-2005, 08:28
ik ben met een belg getrouwd al jaren, en we hebben de eerste 12 jaar van ons huwelijk in nederland gewoond en zijn mede door de dingen die er in nederland gebeuren verhuist naar belgie Welke dingen ?!

7eloua
08-03-2005, 08:31
Ow piepel, we zullen het maar houden op tolerantie en vrijheid van meningsuiting die ons zoveel sensatie heeft geschonken de laatste tijd. Wat anders?

Igor
08-03-2005, 08:51
Ow piepel, we zullen het maar houden op tolerantie en vrijheid van meningsuiting die ons zoveel sensatie heeft geschonken de laatste tijd. Wat anders? :confused: JAH ... wat anders ... [... is 'tie ontsnapt, of zo ? ... http://joanongovernment.homestead.com/files/cop_watchit_md_clr.gif] AMBULANCE !!! ... :bril: ...

Igor
08-03-2005, 08:54
... AMBULANCE !!! ... :bril: ... D'r lopen gekken rond ... !!! :bril:

7eloua
:confused: JAH ... wat anders ... [... is 'tie ontsnapt, of zo ? ... http://joanongovernment.homestead.com/files/cop_watchit_md_clr.gif] AMBULANCE !!! ... :bril: ... Waar heb jij het over?!

Marrakick
Record: 7.200 Nederlanders kwamen vorig jaar in België wonen In 2004 zijn er een recordaantal Nederlanders zich in ons land komen vestigen: 7.200. Ze geven als belangrijkste redenen op dat ze dat voor hun job deden of omdat hun partner in België woont. Maar de echte reden is minder romantisch: het merendeel komt voor de gunstigere belastingtarieven en de lagere huizenprijzen. Nederlanders trekken trouwens niet alleen naar ons land. Volgens het Nederlandse Centraal Bureau voor de Statistiek is het van 1954 geleden dat nog zoveel noorderburen emigreerden. 49.000 om precies te zijn. 6.200 Nederlanders verhuisden naar Duitsland. Drieduizend Nederlanders vertrokken naar het Verenigd Koninkrijk. Naar Frankrijk en Spanje emigreerden 2.100 Nederlanders. Deze laatste drie landen zijn vooral bij ouderen populair. Tel ze eens allemaal op Pista, dan kom je aan 18.500. Dat is nog niet eens de helft van de totale emigranten. Om je verhaaltje af te maken vergeet je de belangrijkste regel: het grote aantal emigranten is vooral te wijten aan Turken en Marokkanen die terug zijn gegaan naar hun vaderland.

Igor
08-03-2005, 09:03
Ow piepel, we zullen het maar houden op tolerantie en vrijheid van meningsuiting die ons zoveel sensatie heeft geschonken de laatste tijd. Wat anders? Waar heb jij het over?! ... Waar heb J I J het over ??? ... Sensatiezoekster ... :bril: met je ... "zullen 'we' het maar houden op tolerantie en vrijheid van meningsuiting die ons zoveel sensatie heeft geschonken de laatste tijd." Wie is "WE" en "ONS" ??? :bril: Extremistische MODERATOR .... :bril: !!!

7eloua
08-03-2005, 09:11
:traan1: ... Waar heb J I J het over ??? ... Sensatiezoekster ... :bril: met je ... "zullen 'we' het maar houden op tolerantie en vrijheid van meningsuiting die ons zoveel sensatie heeft geschonken de laatste tijd." Wie is "WE" en "ONS" ??? :bril: Extremistische MODERATOR .... :bril: !!! Leuk. Ik probeerde me alleen in te beelden wat er bedoeld werd met 'dingen'. Het enige wat ik me kan bedenken waarover iemand zo algemeen kan spreken in de bewoording 'dingen'is bovenstaande reactie. Extremist alsjeblieft zeg :moe: , ben ik veel te lui voor.

Igor
08-03-2005, 09:19

:traan1: Leuk. ... Extremist alsjeblieft zeg :moe: , ben ik veel te lui voor. :bril: ... dacht ik al ... :moe:

Pagina's : [1] 2 3 4