Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Asri...

Pagina's : [1] 2

---
14-02-2003, 21:56

Ben jij dat op je avatar? :p Just Curious....;)

emsoem
14-02-2003, 21:58
pas op hoor ze is een stalker ze stalkt mij ook al :kwaad: =emsoem=

Asri
14-02-2003, 22:02
Origineel gepost door InSpiRaTiOn Ben jij dat op je avatar? :p Just Curious....;) Euh...Jah Alleen in het echt ben ik niet zo puzzelerig! :D -Y-

---
14-02-2003, 22:04
Origineel gepost door Asri Euh...Jah Alleen in het echt ben ik niet zo puzzelerig! :D -Y- Ik vind puzzeltjes wel interessant...:D GrapjUH, wou het alleen even weten... Nice picture :goedzo:

Masriya
14-02-2003, 22:07

Asri is jammie jammie:love: Kuss Masriya

Asri
14-02-2003, 22:08
Origineel gepost door InSpiRaTiOn Ik vind puzzeltjes wel interessant...:D GrapjUH, wou het alleen even weten... Nice picture :goedzo: ThanQ...Ik hoop dat ik jouw inspiratie kon zijn GrapjUh (©) :D -Y-

---
14-02-2003, 22:10
Origineel gepost door Asri ThanQ...Ik hoop dat ik jouw inspiratie kon zijn GrapjUh (©) :D -Y- Will see...:p GrapjUH (©) ( I was first) :stout:

Amira_s
14-02-2003, 22:20
Origineel gepost door Asri Euh...Jah Alleen in het echt ben ik niet zo puzzelerig! :D -Y- aha....?!

Asri
14-02-2003, 22:27
Origineel gepost door InSpiRaTiOn Will see...:p GrapjUH (©) ( I was first) :stout: Nou gezien je ondertekening is iedereen eigenlijk jouw inspiratie :p -Y-

---
14-02-2003, 22:28
Origineel gepost door Asri Nou gezien je ondertekening is iedereen eigenlijk jouw inspiratie :p -Y- Ik leer van iedereen...:) Ook van mensen van wie ik niet kan leren, leer ik dat ik van hen niet kan leren :maf2:

Asri
14-02-2003, 22:30
Origineel gepost door Amira_s aha....?! :confused: -Y- P.s 'T is geFaald met een V ;)

Asri
14-02-2003, 22:32
Origineel gepost door InSpiRaTiOn Ik leer van iedereen...:) Ook van mensen van wie ik niet kan leren, leer ik dat ik van hen niet kan leren :maf2: Als je mn voorgaande posts hebt gelezen dan weet je dat het onmogelijk is om wat van mij te leren...Ik begrijp mezelf niet eens laat staan iemand anders :p -Y-

---
14-02-2003, 22:34
Origineel gepost door Asri Als je mn voorgaande posts hebt gelezen dan weet je dat het onmogelijk is om wat van mij te leren...Ik begrijp mezelf niet eens laat staan iemand anders :p -Y- Soms begrijpen andere mensen je beter dan dat je jezelf begrijpt... Ps. Je brengt wel veel nieuws 'in the picture' :p Kun je veel van leren...

Asri
14-02-2003, 22:39
Origineel gepost door InSpiRaTiOn Soms begrijpen andere mensen je beter dan dat je jezelf begrijpt... Ps. Je brengt wel veel nieuws 'in the picture' :p Kun je veel van leren... De vraag is of die bepaalde mensen wel weten wie ik ben...Het kan natuurlijk zijn dat ik gewoon een fictionele personage ben :D P.s. Je hebt gelijk..dat was ook mn bedoeling :p

---
14-02-2003, 22:41

Origineel gepost door Asri De vraag is of die bepaalde mensen wel weten wie ik ben...Het kan natuurlijk zijn dat ik gewoon een fictionele personage ben :D P.s. Je hebt gelijk..dat was ook mn bedoeling :p Als jij zelf niet eens weet wie je bent...dan kunnen die mensen je helpen te vinden wie je bent. Zelfs door alleen weg te strepen waarvan je zeker weet dat je dat niet bent... Pfff...die zinnen zijn moeilijk...:p Koffie? :)

Pagina's : [1] 2