Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat zou je dan hebben gekozen ..

XxNabilxX
07-03-2005, 20:23

Laten we zeggen je bent pas geboren :o en een engel komt naar jou en hij zegt dit zijn de godsdiensten. De islam, De christendom ,De jodendom En hij verteld je elke regel en vertel je over elke profeet die bij elke geloof hoort. Wat zou je dan hebben gekozen De islam De christendom De jodendom

IlLeGal_NaDoR
07-03-2005, 20:25
Laten we zeggen je bent pas geboren :o en een engel komt naar jou en hij zegt dit zijn de godsdiensten. De islam, De christendom ,De jodendom En hij verteld je elke regel en vertel je over elke profeet die bij elke geloof hoort. Wat zou je dan hebben gekozen De islam De christendom De jodendom Is dit het volgende avontuur van sponge bob? Gegroet, Saïd.

XxNabilxX
07-03-2005, 20:27
Is dit het volgende avontuur van sponge bob? Gegroet, Saïd. Neej maar ik heb wel een mooie avontuur voor je ben je klaar okey? Pak je muis en klik op het kruisje boven aan. :nerd:

IlLeGal_NaDoR
07-03-2005, 20:30
Neej maar ik heb wel een mooie avontuur voor je ben je klaar okey? Pak je muis en klik op het kruisje boven aan. :nerd: Doe de groeten aan je knuffelbeer :nerd: Gegroet, Saïd.

DutchBart
07-03-2005, 20:48

geen van de drie, maar dat is zeker geen optie...

Marrakick
07-03-2005, 20:50
Bewijs me het bestaan van ook maar één engeltje en ik geloof meteen in alle drie!

Blade20
07-03-2005, 20:55
Ik ben gestopt met lezen bij "een engel komt naar jouw."

Farkoessa
07-03-2005, 21:02
Als ik me mag verdiepen vd engel, dan zou ik uiteindelijk kiezen voor de islam... :hadj: