Bekijk originele versie : Wie is hier import bruid of bruidegom
Ik heb in een ander topic deze vraag gesteld, maar waarschijnlijk verdwijnt hij tussen de reakties.
We hebben het hier zo vaak over import partners. Het lijkt me verstandig om de personen in kwestie zelf eens te laten vertellen hoe zij deze toch belangrijke stap hebben ervaren.
Wie wil hierop ingaan?
Ik ben zelf niet getrouwd, maar de ervaringen die je over het algemeen hoort zijn zeker niet om blij van te worden.
De uitzonderingen daargelaten, start haast ieder echtpaar met moeilijkheden, zeker wanneer het een "importhuwelijk" betreft.
ik wil ook gaan importeren/exporteren heb je daar een speciale vergunning voor nodig of is alleen een inschrijving bij de kvk genoeg :hadj:
ik wil ook gaan importeren/exporteren heb je daar een speciale vergunning voor nodig of is alleen een inschrijving bij de kvk genoeg :hadj:
Je moet eerst afrijden bij Verdonk BV :D
Smirnoff
07-03-2005, 17:50
Je moet eerst afrijden bij Verdonk BV :D
Mag dat ook in Polen ?!
:hihi:
IlLeGal_NaDoR
07-03-2005, 17:55
Ik heb in een ander topic deze vraag gesteld, maar waarschijnlijk verdwijnt hij tussen de reakties.
We hebben het hier zo vaak over import partners. Het lijkt me verstandig om de personen in kwestie zelf eens te laten vertellen hoe zij deze toch belangrijke stap hebben ervaren.
Wie wil hierop ingaan?
Ow, jij denkt dat een importbruidje uit het rif-gebergte de internet machtig is, laat staan het een account aanmaken op m.nl voordat ze kan reageren. :hihi:
Gegroet,
Saïd.
Ow, jij denkt dat een importbruidje uit het rif-gebergte de internet machtig is, laat staan het een account aanmaken op m.nl voordat ze kan reageren. :hihi:
Gegroet,
Saïd.
je kan al 10 jaar "geimporteerd" dus het is wel zeker mogelijk om hier om reacties te vragen.
Smirnoff
07-03-2005, 17:58
Gegroet,
Saïd.
En dan moet ze ook nog toestemming van haar mannetje krijgen om internet te mogen gebruiken.
IlLeGal_NaDoR
07-03-2005, 17:59
je kan al 10 jaar "geimporteerd" dus het is wel zeker mogelijk om hier om reacties te vragen.
Die is druk bezig met haar kinderen opvoeden. :o
Gegroet,
Saïd.
Smirnoff
07-03-2005, 17:59
Te druk met 5 kinderen.
Smirnoff
07-03-2005, 18:00
Hey. zijn we het alweer eens !
Gegroet,
Saïd.
1. er zijn hier wel degelijk vrouwen die getrouwd zijn en kinderen hebben
2. het mochten ook importbruidegommen zijn
:o
IlLeGal_NaDoR
07-03-2005, 18:01
Hey. zijn we het alweer eens !
:D
Gegroet,
Saïd
IlLeGal_NaDoR
07-03-2005, 18:02
1. er zijn hier wel degelijk vrouwen die getrouwd zijn en kinderen hebben
2. het mochten ook importbruidegommen zijn
:o
De mannen zitten in de plaatselijke koffiehuis. :o
Gegroet,
Saïd.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.