Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : lezing over loverboys

um_kaltoum
07-03-2005, 14:18

Loverboys debat FORUM, Instituut voor multiculturele Ontwikkeling organiseert in samenwerking met de organisaties Chahrazad, BOEG, ASHA een debat over Loverboys. Theater THOT zorgt voor een interactieve voorstelling waarbij JIJ gelijk je mening kan geven. Loverboys zijn een nationaal probleem die jij tijdens deze avond zal leren herkennen. Want ook JIJ, JE ZUSJE of JE NICHTJE kunnen de dupe worden van een Loverboy!!! Iedereen is welkom, jongens, meiden en andere belangstellenden Wij vinden dit een belangrijk thema, Jij ook? Kom dan a.s. donderdag 10 maart 2005. Waar: Oudegracht 245 te Utrecht (Zaal BOEG, boven Tivoli) Programma: 18.00 - 18.45 uur Gezamenlijke diner (aanmelden) 19.00 - 19.05 uur Welkomstwoord door Sadik Harchaoui, directeur/bestuurder FORUM 19.05 - 21.15 uur Interactieve voorstelling door theatergroep THOT: "WAT ZEUR JE NOU?" 21.15 uur Slotwoord door Amal T van Stiching Chahrazad Wil je GRATIS mee-eten meld je dan aan vóór 8 maart Voor vragen mail dan naar: f.kors@forum.nl of info@chahrazad.nl Of bel naar 030-2974321 Fatima Kors of Radj Ramcharan van FORUM 06-42127671 Chadia Guirou van Stiching Chahrazad Voor meer informatie kan je kijken op www.chahrazad.nl

Camalia17
07-03-2005, 14:44
Jezus Christus Aan T Kruis Zeg. Dat Er Lezingen Nodig Zijn Om Meiden Te Laten Weten Dat Die Jongens Ze Alleen Willen Playen. Ik Kan Er Echt Niet Bij Met Mijn Hoofd. Hebben Die Meiden Die Altijd Gevictemised Worden Geen Opvoeding Gehad Ofso???? [over Die Jongens Zwijg Ik Maar Want Anders Zou Ik Woorden Uitkramen Die Hier Niet Thuis Horen]

Hannibal_Barca
07-03-2005, 14:54
Loverboys debat FORUM, Instituut voor multiculturele Ontwikkeling organiseert in samenwerking met de organisaties Chahrazad, BOEG, ASHA een debat over Loverboys. Theater THOT zorgt voor een interactieve voorstelling waarbij JIJ gelijk je mening kan geven. Loverboys zijn een nationaal probleem die jij tijdens deze avond zal leren herkennen. Want ook JIJ, JE ZUSJE of JE NICHTJE kunnen de dupe worden van een Loverboy!!! Iedereen is welkom, jongens, meiden en andere belangstellenden Wij vinden dit een belangrijk thema, Jij ook? Kom dan a.s. donderdag 10 maart 2005. Waar: Oudegracht 245 te Utrecht (Zaal BOEG, boven Tivoli) Programma: 18.00 - 18.45 uur Gezamenlijke diner (aanmelden) 19.00 - 19.05 uur Welkomstwoord door Sadik Harchaoui, directeur/bestuurder FORUM 19.05 - 21.15 uur Interactieve voorstelling door theatergroep THOT: "WAT ZEUR JE NOU?" 21.15 uur Slotwoord door Amal T van Stiching Chahrazad Wil je GRATIS mee-eten meld je dan aan vóór 8 maart Voor vragen mail dan naar: f.kors@forum.nl of info@chahrazad.nl Of bel naar 030-2974321 Fatima Kors of Radj Ramcharan van FORUM 06-42127671 Chadia Guirou van Stiching Chahrazad Voor meer informatie kan je kijken op www.chahrazad.nl Goede zaak! Voorlichting is een begin. :goedzo:

Hannibal_Barca
07-03-2005, 14:56
Jezus Christus Aan T Kruis Zeg. Dat Er Lezingen Nodig Zijn Om Meiden Te Laten Weten Dat Die Jongens Ze Alleen Willen Playen. Ik Kan Er Echt Niet Bij Met Mijn Hoofd. Hebben Die Meiden Die Altijd Gevictemised Worden Geen Opvoeding Gehad Ofso???? [over Die Jongens Zwijg Ik Maar Want Anders Zou Ik Woorden Uitkramen Die Hier Niet Thuis Horen] :maf: je tekst heeft mij hoofdpijn bezorgd :maf:

rnaj
07-03-2005, 14:59

Goede zaak! Voorlichting is een begin. :goedzo: Inderdaad, en ik weet nog wel een gepaste straf voor die gasten :banana:

Hannibal_Barca
07-03-2005, 15:08
Inderdaad, en ik weet nog wel een gepaste straf voor die gasten :banana: Tell me :D

IlLeGal_NaDoR
07-03-2005, 15:13
Voorlichting lijkt me overigens niet overbodig. Ieder kind weet ook dat je moet oppassen met vuurwerk. Toch gebeuren er nog vaak vuurwerkongelukken en verrichten voorlichtingscampagnes nuttig werk. Mijn woorden. Gegroet, Saïd.

rnaj
07-03-2005, 15:14
Tell me :D Waarschijnlijk ben jij nog nooit in een homokroeg geweest met de naam Stable Masters of The Eagle.... (verdere informatie kan ik ivm de privacy van de daders niet verstrekken) http://www.stablemaster.nl/jo1_small.jpg

Hannibal_Barca
07-03-2005, 15:20
Waarschijnlijk ben jij nog nooit in een homokroeg geweest met de naam Stable Masters of The Eagle.... (verdere informatie kan ik ivm de privacy van de daders niet verstrekken) http://www.stablemaster.nl/jo1_small.jpg :hihi: :lol: Dit is DE OPLOSSING voor ze. :lol: :hihi: Zal ze leren dat smerige tuig :kwaad: