Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ..::Op verzoek::..

Pagina's : [1] 2

EMIEN
14-02-2003, 19:26

Liefde.......... Liefde.......wat is dat...? Of beter gezegd, wat wil jij dat het is? Veel mensen hebben een ideaal beeld, over de liefde tussen twee personen. Deze word versterkt door de vele romantische films met een happy end. Je wilt dat ook, die ideale man/vrouw, zij/hij die weet wat je wilt en het ook kan geven. Maar is het in de werkelijkheid ook zo? Het pakt vaak anders uit, mensen scheiden, mensen verliezen geloof in hun relatie. Soms is de oorzaak ontrouw of botsende karakteristieke eigenschappen. Hoe komt dat? Vaak beginnen mensen een relatie die niet gebaseerd is op de werkelijke persoonlijkheid, maar op hoe die persoon zich voordoet. Hij/zij past in je ideaalbeeld, maar later blijkt dat anders te zitten. Maar wat is liefde dan? Liefde is iets groots, iets speciaals, iets voor jezelf en voor de ander. Als je het wil laten passen in je ideaal beeld gat het vaak mis. Want liefde is wat je ervan maakt, het is er niet met een standaard. Liefde is hoeveel jij wil geven, wat jij wil geven. Om een relatie een toekomst te geven moet je voor het beginnen elkaar aanvoelen, tijd nemen om elkaar goed te leren kennen. Als je dan weet wie zij/hij is, dan zal liefde zich openbaren. >>>EMIEN<<< :hoedaf:

Lady_Cazawia
14-02-2003, 19:28
:goedzo:...zijn geen woorden voor EMIEN....;)

emsoem
14-02-2003, 19:29
:maf2: maar wel leuk geschreven:D =emsoem=

ATLANTICA
14-02-2003, 19:31
:goedzo: Beslema oe thallew

Lady_Cazawia
14-02-2003, 19:31

Origineel gepost door Jebli-Tangaoui aH hahaha dat wist jij zeker nog niet hoe liefde in elkaar zat he???.....:D :p

Lady_Cazawia
14-02-2003, 19:37
Origineel gepost door EMIEN Liefde.......... Liefde.......wat is dat...? Of beter gezegd, wat wil jij dat het is? Veel mensen hebben een ideaal beeld, over de liefde tussen twee personen. Deze word versterkt door de vele romantische films met een happy end. Je wilt dat ook, die ideale man/vrouw, zij/hij die weet wat je wilt en het ook kan geven. Maar is het in de werkelijkheid ook zo? Het pakt vaak anders uit, mensen scheiden, mensen verliezen geloof in hun relatie. Soms is de oorzaak ontrouw of botsende karakteristieke eigenschappen. Hoe komt dat? Vaak beginnen mensen een relatie die niet gebaseerd is op de werkelijke persoonlijkheid, maar op hoe die persoon zich voordoet. Hij/zij past in je ideaalbeeld, maar later blijkt dat anders te zitten. Maar wat is liefde dan? Liefde is iets groots, iets speciaals, iets voor jezelf en voor de ander. Als je het wil laten passen in je ideaal beeld gat het vaak mis. Want liefde is wat je ervan maakt, het is er niet met een standaard. Liefde is hoeveel jij wil geven, wat jij wil geven. Om een relatie een toekomst te geven moet je voor het beginnen elkaar aanvoelen, tijd nemen om elkaar goed te leren kennen. Als je dan weet wie zij/hij is, dan zal liefde zich openbaren. >>>EMIEN<<< :hoedaf: :Iluvu: :verliefd: :Iluvu: :Iluvu: :verliefd:

Fonzie
14-02-2003, 19:39
come 2 me and \I will learn you how 2 deal with girls

Onslaught
14-02-2003, 19:40
Origineel gepost door EMIEN Liefde.......... Liefde.......wat is dat...? Of beter gezegd, wat wil jij dat het is? Veel mensen hebben een ideaal beeld, over de liefde tussen twee personen. Deze word versterkt door de vele romantische films met een happy end. Je wilt dat ook, die ideale man/vrouw, zij/hij die weet wat je wilt en het ook kan geven. Maar is het in de werkelijkheid ook zo? Het pakt vaak anders uit, mensen scheiden, mensen verliezen geloof in hun relatie. Soms is de oorzaak ontrouw of botsende karakteristieke eigenschappen. Hoe komt dat? Vaak beginnen mensen een relatie die niet gebaseerd is op de werkelijke persoonlijkheid, maar op hoe die persoon zich voordoet. Hij/zij past in je ideaalbeeld, maar later blijkt dat anders te zitten. Maar wat is liefde dan? Liefde is iets groots, iets speciaals, iets voor jezelf en voor de ander. Als je het wil laten passen in je ideaal beeld gat het vaak mis. Want liefde is wat je ervan maakt, het is er niet met een standaard. Liefde is hoeveel jij wil geven, wat jij wil geven. Om een relatie een toekomst te geven moet je voor het beginnen elkaar aanvoelen, tijd nemen om elkaar goed te leren kennen. Als je dan weet wie zij/hij is, dan zal liefde zich openbaren. >>>EMIEN<<< :hoedaf: je heb zeker me gedcihte gelzen kip:D maar complimeten bro

EMIEN
14-02-2003, 19:46
Origineel gepost door Lady Cazawia :Iluvu: :verliefd: :Iluvu: :Iluvu: :verliefd: :Iluvu::Iluvu::Iluvu::Iluvu::hoedaf:

EMIEN
14-02-2003, 19:47
Origineel gepost door Onslaught je heb zeker me gedcihte gelzen kip:D maar complimeten bro Nou..........................effe gespiekd...;):D Maar..................mn omgeving leerde me het meest..:) :hoedaf:

SweetRose
14-02-2003, 20:09
vertel eens van welke site het komt :D:D is maar een joke hé;) is wel knap gezegd :ego: kan ik ni hoor met mijn IQ van een pindanootje (extralarge :D ) :maf2:

Lady_Cazawia
14-02-2003, 20:14
Origineel gepost door zin 'n midar vertel eens van welke site het komt :D:D is maar een joke hé;) is wel knap gezegd :ego: kan ik ni hoor met mijn IQ van een pindanootje (extralarge :D ) :maf2: that's my sweetyy!!!!..... :Iluvu: :verliefd: :Iluvu: ...........:p

EMIEN
14-02-2003, 20:20
Origineel gepost door zin 'n midar vertel eens van welke site het komt :D:D is maar een joke hé;) is wel knap gezegd :ego: kan ik ni hoor met mijn IQ van een pindanootje (extralarge :D ) :maf2: http://www.stichtingvoedselallergie.nl/pics/button%20pinda%20allergie.jpg

appelsap
14-02-2003, 20:21
Origineel gepost door EMIEN Liefde.......... Liefde.......wat is dat...? Of beter gezegd, wat wil jij dat het is? Veel mensen hebben een ideaal beeld, over de liefde tussen twee personen. Deze word versterkt door de vele romantische films met een happy end. Je wilt dat ook, die ideale man/vrouw, zij/hij die weet wat je wilt en het ook kan geven. Maar is het in de werkelijkheid ook zo? Het pakt vaak anders uit, mensen scheiden, mensen verliezen geloof in hun relatie. Soms is de oorzaak ontrouw of botsende karakteristieke eigenschappen. Hoe komt dat? Vaak beginnen mensen een relatie die niet gebaseerd is op de werkelijke persoonlijkheid, maar op hoe die persoon zich voordoet. Hij/zij past in je ideaalbeeld, maar later blijkt dat anders te zitten. Maar wat is liefde dan? Liefde is iets groots, iets speciaals, iets voor jezelf en voor de ander. Als je het wil laten passen in je ideaal beeld gat het vaak mis. Want liefde is wat je ervan maakt, het is er niet met een standaard. Liefde is hoeveel jij wil geven, wat jij wil geven. Om een relatie een toekomst te geven moet je voor het beginnen elkaar aanvoelen, tijd nemen om elkaar goed te leren kennen. Als je dan weet wie zij/hij is, dan zal liefde zich openbaren. >>>EMIEN<<< :hoedaf: uuuhhh heb ik nou al wat gewonnen met die mooie gedichten van me :D

emsoem
14-02-2003, 20:38

eeh ze3ma ik heb dat gedicht gemaakt jah :ego: :maf: =emsoem=

Pagina's : [1] 2