Bekijk originele versie : Wallen en kringen
charlygirl
07-03-2005, 11:48
[[/FONT] Wie heeft voor mij tips, om wallen en kringen onder mijn ogen te laten verdwijnen. Ik vind het geen mooi gezicht, en door lagen make up wordt het er ook niet beter van. :confused:
thks alvast :goedzo:
Kusje moi :banana:
bentayeb_beauty
07-03-2005, 15:54
Drink 1,5 liter water per dag :stoned: T zal wat minderen ;)
Ik heb bijna van alles geprobeert :moe: Niets dat helpt bij mij :maf2:
Er is ook haast niet aan te doen volgens mij
Ik heb het over kringen onder je ogen ;)
crazymocro_girl
07-03-2005, 17:41
oeeff jaa ik heb het ook
egt helemaal niks helpt
zelfs make -up helpt soms niet
ik wil het ook graag weten
ik heb het over oogkringen egt lastig
maarja ik hoor wel
xxx
RkempoeLady
08-03-2005, 21:05
Ik Heb Daar Zelf Ook Last Van.. Maar Ik Gebruik Daar Nu Touche Éclat Voor.. En T Helpt Echt.. Het Is Een Soort Tube En Je Moet T Dan Op De Donkere Plekken Aanbrenge En Dan Uitsmeren.. Maar Niet Te Veel Uitsmeren Natuurlijk Want Dan Helpt T Niet He!! .. Maar Je Kan T Bij De Douglas Hale.. Voor Ongeveer 30 Eurotjes
Adios
lovexyou
08-03-2005, 21:28
Ik Heb Daar Zelf Ook Last Van.. Maar Ik Gebruik Daar Nu Touche Éclat Voor.. En T Helpt Echt.. Het Is Een Soort Tube En Je Moet T Dan Op De Donkere Plekken Aanbrenge En Dan Uitsmeren.. Maar Niet Te Veel Uitsmeren Natuurlijk Want Dan Helpt T Niet He!! .. Maar Je Kan T Bij De Douglas Hale.. Voor Ongeveer 30 Eurotjes
Adios
is het een foundation, of echt een creme wat donkere kringen verhelpt?
Magribiya
08-03-2005, 21:32
Veel water drinken...
Vroeg gaan slapen....
Regelmatig eten...
Geen junkfood...
Veel groenten en fruit eten...
Klinkt allemaal heel cliché maar het helpt inshALLAH.
Succes!
Magribiya
08-03-2005, 21:33
Adios
Zulke zalfjes/ foundations zijn wel intressant op het moment zelf, maar ze doen de oorzaak niet verdwijnen, of heb ik het mis?
[[/FONT] Wie heeft voor mij tips, om wallen en kringen onder mijn ogen te laten verdwijnen. Ik vind het geen mooi gezicht, en door lagen make up wordt het er ook niet beter van. :confused:
thks alvast :goedzo:
Kusje moi :banana:
ik had er ook een tijd last van en heb Respectissime gekocht van La Roche-Posay bij de apotheek misschien helpt het wel. (bij mij helpde het maar heb het opgegeven)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.