Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : marokkaanse jongens.....

babygirl2002
14-02-2003, 17:41

vandaag liep ik door de winkelcentrum met me boodschapjes en me zoontje. zie ik een marokaanse jongen op een scootertje voor mij er liepen er al een groepje marokkaanse jongens met de leeftijd van 16 jaar. die jongen op de scooter draait de sleutel om en begint de rijden midden in een dichte winkelcentrum. ik dacht bij mezelf allatief gisteren peter r de vries en nu dit. en er liepen 2 kampers naast me en die begonnen toch een potje te schelden. op dat gebied geef ik ze groot gelijk niet normaal. maar wat me wel pijn deed was dat ie zei van die mensen schamen zich niet. ze blijven het bont maken voor de anderen. daar heeft ie wel gelijk in. ik schaamde me dood zeg en die jongen ken ik wel van gezicht. en me man ook dus me man gaat er wel wat van zeggen. :jammer:

Lady_Cazawia
14-02-2003, 17:58
ja meid I know maar dat is niet alleen maar bij marokkanen zo, het zijn gewoon met name de jongeren die zoiets doen..:jammer:... ewaa allahhdiehoem..;)

babygirl2002
14-02-2003, 18:05
Origineel gepost door Lady Cazawia ja meid I know maar dat is niet alleen maar bij marokkanen zo, het zijn gewoon met name de jongeren die zoiets doen..:jammer:... ewaa allahhdiehoem..;) :jammer: wat kan je der aan doen.....

Masriya
14-02-2003, 18:09
ja wat kan je der aan doen, mijn schoonzus broertje is ook zo, hij woont in limburg en ja daar zijn ze erg rasictisch en toen werd hij 3 jaar geleden in internaat gestopt, en nu nog steeds zit hij der in, hij komt bnnenkort volgens mij der uit. Kuss Masriya

babygirl2002
14-02-2003, 18:10

Origineel gepost door Masriya ja wat kan je der aan doen, mijn schoonzus broertje is ook zo, hij woont in limburg en ja daar zijn ze erg rasictisch en toen werd hij 3 jaar geleden in internaat gestopt, en nu nog steeds zit hij der in, hij komt bnnenkort volgens mij der uit. Kuss Masriya :jammer:

Onslaught
14-02-2003, 18:16
Origineel gepost door babygirl2002 vandaag liep ik door de winkelcentrum met me boodschapjes en me zoontje. zie ik een marokaanse jongen op een scootertje voor mij er liepen er al een groepje marokkaanse jongens met de leeftijd van 16 jaar. die jongen op de scooter draait de sleutel om en begint de rijden midden in een dichte winkelcentrum. ik dacht bij mezelf allatief gisteren peter r de vries en nu dit. en er liepen 2 kampers naast me en die begonnen toch een potje te schelden. op dat gebied geef ik ze groot gelijk niet normaal. maar wat me wel pijn deed was dat ie zei van die mensen schamen zich niet. ze blijven het bont maken voor de anderen. daar heeft ie wel gelijk in. ik schaamde me dood zeg en die jongen ken ik wel van gezicht. en me man ook dus me man gaat er wel wat van zeggen. :jammer: wat zijn kampers?

ATLANTICA
14-02-2003, 18:20
Origineel gepost door Onslaught wat zijn kampers? Kampers zijn waar ik woon, van die echt HOLLANDERS die kapot erg zijn, heel agressief, volop vechten en zo, echt iedereen er bij betrekken als ze gaan vechten en zo. Volgens mij he! Beslema oe thallew

rifiastyle
14-02-2003, 18:28
JA MEIS IK WEET DAAR MAAR ALGENOEG ALLES VAN!! IK HELP ZELF OOK VAN DAT SOORT JONGREN IN MIJN BUURT!! ZIJN ALLEMAAL MAROKKANEN IK HEB NU VAKANTIE 3 MAANDEN GELUKKIG OMDAT ZE MET ZN 23 ZIJN OPGEPAKT DEZE Nacht :hihi:

Chatefemqemamu
14-02-2003, 18:58
je kan wel de schuld bij de jongeren leggen.. maar wie een hond wilt slaan vindt altijd een stok... :jammer: nederlanders kunnen ook gewoon begrijpen dat het om probleemjongeren gaat, en niet generaliseren.. maar het s een kwestie van willen... :rolleyes:

Chatefemqemamu
14-02-2003, 19:09
Origineel gepost door Jebli-Tangaoui Was het een gestolen scooter? :D vergeet 't maar... is al verkocht :p

babygirl2002
15-02-2003, 01:51
Origineel gepost door Jebli-Tangaoui Was het een gestolen scooter? :D :lol: