Bekijk originele versie : negaffa Naima
ambitiontje
06-03-2005, 23:37
Selam dames
Wie van jullie heeft weleens Negaffa Naima weleens meegemaakt?
Zo ja , wat vonden jullie er van.
Alvast bedankt!! :kus:
Guerciffia
09-03-2005, 22:54
Welke naima? Als je die van Rotterdam bedoelt is ze wel goed vind ik ik heb haar
vaak meegemaakt. Komt netjes op tijd heeft mooie kleding en makeup en kapsels. En ze is ook heel lief. En als je haar bedoelt en je hebt haar nummer nodig pm me maar.
nouhaylaaa
09-03-2005, 23:11
ken er niet nooit van gehoord
mimi_tangaouia
10-03-2005, 10:23
Welke naima? Als je die van Rotterdam bedoelt is ze wel goed vind ik ik heb haar
vaak meegemaakt. Komt netjes op tijd heeft mooie kleding en makeup en kapsels. En ze is ook heel lief. En als je haar bedoelt en je hebt haar nummer nodig pm me maar.
ik heb naima uit rdam op me verloving en bruiloft gehad en ben heel erg te spreken over haar alles wat je met haar afspreekt komt ze na en heel belangrijk afspraak is afspraak en haar werk is prachtig
ze heeft sindskort een eigen winkel in een zijstraat van de kruiskade de winkel heet chamalia
zeker de moeite waard om een kijkje te gaan nemen
ambitiontje
10-03-2005, 10:54
Bedankt meiden, ik heb goede dingen over haar gehoord. Erg leuk dat ze een winkeltje heeft, dus ik ga binnenkort even een kijkje nemen.
Veel liefs meiden.
Wa salam
mimi_tangaouia
10-03-2005, 11:54
Bedankt meiden, ik heb goede dingen over haar gehoord. Erg leuk dat ze een winkeltje heeft, dus ik ga binnenkort even een kijkje nemen.
Veel liefs meiden.
Wa salam
succe slaat ons weten wat je er van vond
nice-meknesia
10-03-2005, 14:07
hoi dames
een vriendin van mij gaat binenkort trouwen en ze is op zoek naar een naggafa.
kennen jullie misschien neggafaat van rotterdam.
graag alleen serieuze antwoorden.
kus van mij
mimi_tangaouia
10-03-2005, 14:23
hoi dames
een vriendin van mij gaat binenkort trouwen en ze is op zoek naar een naggafa.
kennen jullie misschien neggafaat van rotterdam.
graag alleen serieuze antwoorden.
kus van mij
naima is heel goed zoals ik al boven noemde
hallo allemaaal mijn vriendin gaat binnen kort trouwen kennen jullie mischien een niet al te dure maar wel een goede lieve negaafa
??
alvast bedankt
willen jullie ook ff de prijzen er bij zetten?
dikke kus nisa
hallo allemaaal mijn vriendin gaat binnen kort trouwen kennen jullie mischien een niet al te dure maar wel een goede lieve negaafa
??
alvast bedankt
willen jullie ook ff de prijzen er bij zetten?
dikke kus nisa
Ten eerste zou ik Ziana Souad aanraden en daarna Ziana Nejma, beiden hebben echt prachtige jurken en zijn zeer vriendelijk.
Ik heb uiteindelijk Ziana Souad genomen.
Succes!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.