Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Deze stelling is wel een discussie waard

Pagina's : [1] 2

grendel
14-02-2003, 16:27

Origineel gepost door grendel [QUOTE]Origineel gepost door kaaskopje Waar je wel eens aan moet denken is, geloof je omdat je gelooft of geloof je omdat dat je geleerd is. --------------------- Deze stelling is wel een discussie waard :D

mimi3000
14-02-2003, 16:29
ik geloof omdat ik geloof........

ATLANTICA
14-02-2003, 16:51
Ik geloof dat ik geloof, omdat ik geloof in mijn geloof, maar uiteraard is het me wel geleerd, maar ik geloof zeker wel in mijn geloof.......... Beslema oe thallew

grendel
14-02-2003, 16:56
Origineel gepost door mimi3000 ik geloof omdat ik geloof........ Duidelijk, thanks ;)

angel20
14-02-2003, 16:56

Geloof om dat ik geloof maar ook geloof omdat het me is aangeleerd

grendel
14-02-2003, 16:57
Origineel gepost door Jebli-Tangaoui ik geloof dat ik geloof omdat ik geloof in mijn geloof......:) Ook duidelijk. thanks :D

grendel
14-02-2003, 16:58
Origineel gepost door ATLANTICA Ik geloof dat ik geloof, omdat ik geloof in mijn geloof, maar uiteraard is het me wel geleerd, maar ik geloof zeker wel in mijn geloof.......... Beslema oe thallew Keep the faith. Thanks ;)

grendel
14-02-2003, 17:04
Origineel gepost door angel20 Geloof om dat ik geloof maar ook geloof omdat het me is aangeleerd Thanks. Stel je eens voor dat het niet was aangeleerd, zou je dan ook een moslim zijn (geworden). Ik bedoel, zou er een moment zijn dat je in aanraking kwam met de Islam en ook moslim zijn geworden. Peace :zwaai:

nomedia
14-02-2003, 17:13
Geloof me ieder die een geloof heeft, gelooft in een geloof. Het geloof heb ik mee gekregen maar ook al had ik niet mee gekregen dan zou ik nog geloven in een geloof die ik nu geloof. Omdat het voor mij de enige geloof is die ik geloof uit het hele geloof. Je hoeft mij niet te geloven zolang ik maar in het goede geloof zoals jij gelooft in iets waar ik misschien niet in geloof. :D

nurdin
14-02-2003, 17:20
Mijn voorouders waren moslims. Mijn opa was een molim. Mijn vader is een moslim. Ik ben een moslim. Nu ben ik volwassen en ik kan denken en ik geloof 100% in Allah. Waarom? De Qo'ran is een wonder...door Allah gegeven aan de mensheid... Daarom geloof ik in Allah en zijn profeten...

grendel
14-02-2003, 17:29
Origineel gepost door nomedia Geloof me ieder die een geloof heeft, gelooft in een geloof. Het geloof heb ik mee gekregen maar ook al had ik niet mee gekregen dan zou ik nog geloven in een geloof die ik nu geloof. Omdat het voor mij de enige geloof is die ik geloof uit het hele geloof. Je hoeft mij niet te geloven zolang ik maar in het goede geloof zoals jij gelooft in iets waar ik misschien niet in geloof. :D Nomedia, Thanks voor uw antwoord. Alleen ik ben het niet met je eens over de opmerking dat je toch het geloof zou hebben wat je nu hebt ook al had je daar niks over mee gekregen. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat dit ook het geval was als je bijv. in een Mormonen-gemeenschap in Utah was geboren. Dat kleine Nomedia opeens in de kerk gaat roepen: ik ben helemaal geen Mormoon maar een Moslim (Zou wel leuk zijn :D ) Peace :zwaai:

grendel
14-02-2003, 17:30
Origineel gepost door nurdin Mijn voorouders waren moslims. Mijn opa was een molim. Mijn vader is een moslim. Ik ben een moslim. Nu ben ik volwassen en ik kan denken en ik geloof 100% in Allah. Waarom? De Qo'ran is een wonder...door Allah gegeven aan de mensheid... Daarom geloof ik in Allah en zijn profeten... Duidelijk, thanks and keep the faith ;) Peace :zwaai:

nomedia
14-02-2003, 17:37
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat dit ook het geval was als je bijv. in een Mormonen-gemeenschap in Utah was geboren. Geloof me ook al zou ik daar zitten dan zou ik nog het geloof islam hebben. Overal de gehele wereld wonen moslims. Misschien op de gekste plaats waar jij het niet zou voorstellen. Maar ja als als als ik kijk liever vooruit dan achteruit. :D

grendel
14-02-2003, 17:45
Origineel gepost door nomedia Ik kan me namelijk niet voorstellen dat dit ook het geval was als je bijv. in een Mormonen-gemeenschap in Utah was geboren. Geloof me ook al zou ik daar zitten dan zou ik nog het geloof islam hebben. Overal de gehele wereld wonen moslims. Misschienhahaha op de gekste plaats waar jij het niet zou voorstellen. Maar ja als als als ik kijk liever vooruit dan achteruit. :D Is het een voorwaarde dat er moslims wonen ? In het voorbeeld wat ik bedoelde kom je in de weide omgeving geen moslim tegen, behalve dan op TV ;) :zwaai:

nomedia
14-02-2003, 17:47

t.v is niet goed voor je boek een reisje die richting op en neem een kijkje. Je zult gegarandeert versteld staan. Ik hoor het nog van je. :D

Pagina's : [1] 2