Bekijk originele versie : droog haar
Leeyla22
06-03-2005, 20:38
heey meiden,
ik heb hulp nodig bij mn haar :(
ik heb namelijk droog haar, doet ook pijn als ik het kam.
als ik het fohn is het nog oke..maar als ik het weer was is het nog erger droger
geworden..is er geen middeltje ofzo dat het stijl en niet al te droog laat uitkomen..
of een middeltje waar ik lekker gezondhaar van kan krijgen, zou ik super vinden! :) ik wacht op jullie reacties!!!
alvast bedankt meiden... :)
Leeyla22
06-03-2005, 20:41
ow ja het is ook breekbaar (of hoe je dat ook moet zeggen) ......... :(
mariam89
06-03-2005, 20:46
heb je al haarmascar gebruikt of henna
Leeyla22
06-03-2005, 20:50
van henna word mn haar nog droger, krijg ik pluizig haar van..:(
en heb ook haarmsker van loreal geprobeerd..het word ietswat stijler, maar de dat droge haar blijft.helpt dus ook nie echt
mischien moet ik iets van kruiden proberen ofzo??
dunyatjuh
06-03-2005, 20:54
ja kan ook of ga eens langs een afrokapperzaak die weten vast wel wat het is je moet doen
heey meiden,
ik heb hulp nodig bij mn haar :(
als ik het fohn is het nog oke..maar als ik het weer was is het nog erger droger
geworden..is er geen middeltje ofzo dat het stijl en niet al te droog laat uitkomen..
of een middeltje waar ik lekker gezondhaar van kan krijgen, zou ik super vinden! :) ik wacht op jullie reacties!!!
alvast bedankt meiden... :)
Salaam oe 3alaikoem,
Je kan beter 'zeat argan' gebruiken, dat is eigenlijkhet beste. Zeat argan beschermt ook je haar tijdens het fohnen. Probeer het maar je zult versteld staan van het resultaat ;) .
Ma3a salama
latinalatifa
06-03-2005, 21:46
mijn haar was ook heel erg een jaar terug...door alle middelen, fohnen tangen en ga so maar door als ik het kamde, leek het net of ik er met een mesje over heen ging
ben mijn haar toen met rust gaan laten....altijd vlechten en voor het slapen gaan olie in doen...olijfolie of amandel olie en verder gebruikte ik ook haarmaskertjes en waste ik het met koud water en gebruik maar twee keer in de week shampoo en egt
ik ben nu egt heel blij met mijn haar....heeel erg gezond en het breekt ook niet meer af...
maar je moet het wel kunnen volhouden en een tijdje schijt hebben aan hoe je eruit ziet :hihi:
sweety_ndr
07-03-2005, 14:33
heey meiden,
ik heb hulp nodig bij mn haar
of een middeltje waar ik lekker gezondhaar van kan krijgen, zou ik super vinden! ik wacht op jullie reacties!!!
[QUOTE]
ik had dat probleem ook maar ben ik een keer langs een indische winkel geweest en raadde me drie in een olie te gebruiken
die olie ziet er niet vettig uit als je `m op je haar smeert maar ik gebruik het nu mijn haar is nu is gezond
ik vertel je dadelijk welke olie dat precies is
BentDagilia
07-03-2005, 14:59
je moet eens in de week of zo je haar invetten met olijfolie en dan goed uit kammen. en dan zet je er een vlecht in en dan ga je ermee slapen. de volgende dag dan was je het en dan glanst het mooi en is het ook wat minder droog. en als je dit iedere week volhoud dan krijg je gezond en zacht haar... echt waar.
Succes BD
msgorgeous84
07-03-2005, 15:08
weet je je kan nooit van droog haar naar super gezond haar dat is gewoon onmogelijk. Als je het vandaag goed begint te verzorgen zal je binnen no time verschil beginnen te zien.
Zoek alvast een goede masker(DRY HAIR van dark en lovely vind ik zelf echt heel goed) dat is verkrijgbaar bij de die surinaamse haar tokos. Hierdoor zal je alvast verschil beginnen te zien.
Leeyla22
07-03-2005, 15:13
hey meiden bedankt voor jullie tips :goedzo:
ik ga het allemaal uitproberen (of is da weer te overdreven :hihi:
dat van olijfolie lijkt me een goed en makkelijk idee..ga het zeker proberen
rose4you
08-03-2005, 15:51
Salaam oe 3alaikoem,
Je kan beter 'zeat argan' gebruiken, dat is eigenlijkhet beste. Zeat argan beschermt ook je haar tijdens het fohnen. Probeer het maar je zult versteld staan van het resultaat ;) .
Ma3a salama
Klopt! ziet 'n argan is goed! Maar het ruikt niet uitnodigend :hihi:
Serieus, het laat je haar glanzen en je haar is makkelijk te kammen :)
Waar kan je dese zeat argan dan halen..??
Olie is niet goed voor je haar, omdat je haar door olie niet kan ádemen" verstikt je haar en daardoor niet goed kan groeien en breekbaar is. Ik adviseer je je haar niet al te vaak te wassen(is ook niet goed, want het is gevoelig), en zeker niet te fohnen. je moet je haar gewoon goed verzorgen, zonder olie.
hmm ... hetgeen ik gebruik is geurloos. Je hebt zeat argan dat je kan eten en je hebt ook nog zeat argean voor je huid en haar. Het enige verschil volgens mij is dat de pitjes waaruit zeat argean gemaakt wordt niet gebakken wordt of wat dan ook als het voor het haar en huid is. Het ziet er ook veel lichter uit dan de zeat argan dat je kunt eten.
Iemand zei dat olie niet goed is voor je haar, nou ik heb er nog geen last van gehad integendeel. Misschien hangt het van persoon tot persoon af ... Allah oe a3lam :)
Ma3a salama
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.