Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Speciaal voor mijn LIEVERD!!

Sweet_Diamond
14-02-2003, 14:25

Hey lieverd, Ik heb het er ook moeilijk mee dat we vandaag niet samen kunnen zijn, en daarom heb ik deze topic geplaatst om jou toch nog een speciaal gevoel te geven op deze speciale dag. Schat, ik jij bent mijn allerliefste en ik hou met heel mijn hart zielsveel van jou....... xxxx-jes jou lieffie :Iluvu:

Sweet_Diamond
14-02-2003, 14:28
Hey Yasmeen, bedankt he voor je hulp! Luv Ya!!

zahia
14-02-2003, 14:57
Oke en voor wie is het bedoeld............:confused:

roosje22
14-02-2003, 15:42
Origineel gepost door zahia Oke en voor wie is het bedoeld............:confused: nou in ieder geval niet voor jou :rolleyes:

moulay_rachid
14-02-2003, 19:27

hey lieffie, ik vind t heel lief van je dat je me op deze manier vertelt hoe je je voelt en je moet weten dat ik ook heel erg veel van jou hou. alleen vandaag voel ik me echt k*t omdat ik juist vandaag niet bij je ben. we praten er zo wel live over ok?? xxxxjes van je lieverd

emsoem
14-02-2003, 19:32
Origineel gepost door moulay_rachid hey lieffie, ik vind t heel lief van je dat je me op deze manier vertelt hoe je je voelt en je moet weten dat ik ook heel erg veel van jou hou. alleen vandaag voel ik me echt k*t omdat ik juist vandaag niet bij je ben. we praten er zo wel live over ok?? xxxxjes van je lieverd :zweep: dat had ze voor mij geschreven en niet voor jouw:ego: heeey liefie wat lief van je en jammer dat je het via deze weg vertelt...had liever dat je het face to face vertelde maar hellasfisfkfgeklfgersdfkjfkjgfk jjeriwrg uewt iwrlft 4te fdklfdsklgersk fgkjgskosg gek;giofd :maf2::maf2::maf2: =emsoem=

maroussia
14-02-2003, 19:57
Origineel gepost door emsoem :zweep: dat had ze voor mij geschreven en niet voor jouw:ego: heeey liefie wat lief van je en jammer dat je het via deze weg vertelt...had liever dat je het face to face vertelde maar hellasfisfkfgeklfgersdfkjfkjgfk jjeriwrg uewt iwrlft 4te fdklfdsklgersk fgkjgskosg gek;giofd :maf2::maf2::maf2: =emsoem= wahhahahahahahaha *maar oke gedraag je maroussia* Echt leuk dat je je vriend zo laat zien wat je voor em voelt ;)

emsoem
14-02-2003, 20:24
Origineel gepost door maroussia wahhahahahahahaha *maar oke gedraag je maroussia* Echt leuk dat je je vriend zo laat zien wat je voor em voelt ;) :maf: ja he leuk dat ze dat speciaal voor mij heeft gedaan ahh zoo sweeeet :Iluvu: :melig: =emsoem=

moulay_rachid
15-02-2003, 19:21
ok dat was best een zielige vertoning van je emsoem ps no hard feelings :)

emsoem
16-02-2003, 16:32
Origineel gepost door moulay_rachid ok dat was best een zielige vertoning van je emsoem ps no hard feelings :) jah mij een probleem meer :maf2: :zwaai: =emsoem=

casawiea
23-02-2003, 15:56
AAAAAAAAAAH KEI LIEF SLIJM SLIJM HEY MEID NOU ECHT LIEF IK ZOU DAT NOOIT DOEN HIHIHI.

Guadaloupe
23-02-2003, 16:48
*zwijmel*

assiatje
23-02-2003, 16:54
HAHAHAAH WAT ZIJN WE WEEER SWEEEETT VOOR ELKAAR

Shanaaz
24-02-2003, 13:47
Hoi sweet_diamond mijn compliment dit is echt een hele lieve en speciale manier. zie prive bericht Was salaam Shanaaz