Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie steunt Michael Jackson

Pagina's : [1] 2

didi_1
14-02-2003, 13:57

Ik geloof r niets van wat ze zeggen over hem, hy is gewoon een legende waar mensen heel jaloers zyn .En daarom dit soort dingen zeggen .

Shining_Star
14-02-2003, 14:06
Hij blijft goeie muziek hebben :zwaai:

roosje22
14-02-2003, 14:12
ik steun Michael ook, ik geloof er namelijk geen ene bal van. Hij heeft nog steeds de denk wijze van een klein jongetje. Kijk stel je voor: een klein jongetje van 5 jr. (kweet nie hoe oud ie was) die wordt beroemd en moet altijd alleen maar trainen en optreden nooit mag ie spelen of kind zijn. Nooit met zn leeftijds genootjes doen wat kinderen doen. Hij is dus eigenlijk nooit opgegroeid geestelijk dan he lichamelijk wel maar geestelijk is hij nog steeds het kleine jongetje dat niet wilde opgroeien (Peter Pan). Wat betreft die incest zaak geloof ik geen ene bal van, stel je hebt een zoontje en die wordt sexueel misbruikt je klaagt de persoon aan en je kunt kiezen: 1. een miljoen dollar (kweet nie hoeveel) en die persoon komt niet 1 dagje in de cel en omdat ie zoveel geld heeft mist ie dat ene miljoentje niet eens. (dus hij leid er niet onder); of 2. deze persoon moet een tijdje achter de tralies en heeft zo een strafblad. Nou voor mij is keuze 2 snel gemaakt. Ik begrijp niet hoe iemand het geld van een zogenaamde pedofiel kan aannemen hoe arm je ook bent. Dan is je kind net een **** toch? want je hebt er geld voor gekregen.. Daarom geloof ik t niet er slapen heel veel kinderen daar en ik vind het niet goed hoor het hoort gewoon niet maar ik geloof niet dat er slechte bedoelingen mee gemoeid zijn. roosje

zahia
14-02-2003, 15:03
Wie is Michael Jackson :D

didi_1
14-02-2003, 15:06

Origineel gepost door kelly Precies, roosje........ En daarnaast verdient deze persoon Respect, al is het niet om wat hij is, maar om wat hij bereikt heeft en wat hij voor de muziekgenre heeft betekend. Laten we eerlijk zijn zonder hem zouden we nooit de Mtv van vandaag de dag hebben....... De MJ haters zijn meestal gefrusteerde mensen die nooit en te nimmer een centimeter kunnen bereiken wat hij heeft bereikt. MJ zal pas het respect krijgen die hij verdient als hij overleden is. Dat is namelijk altijd het geval bij echte genie“s... Plus wat ie heeft gedaan voor de hongersnood in Afrika . En hy heeft ook veel heel veel geld gegeven voor de moslim gemeenschap in de hele wereld . Zyn hart zit gewoon op goede plaats naar myn mening :) M.J # 1

mimi3000
14-02-2003, 15:10
steunen met wat??? :confused:

rifiastyle
14-02-2003, 15:10
ik vind hem gewoon een pedofiel en hoe bedoel je ik geloof er niets van hallo hij heeft toch alles gezegt op de tv hij zei gewoon dat hij met kindjes slaapt is hij gestooord of niet !!!!! :verdomme:

didi_1
14-02-2003, 15:12
Origineel gepost door mimi3000 steunen met wat??? :confused: $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$

Raiden
14-02-2003, 15:20
Die Britse interviwer was alleen op senstaie uit. Als je alleen maar naar manier van vragen stellen luisterde wist je gewoon dat hij uit was op sensatie. Zerma hij was objectief! Die gast zouden ze moeten kapot trappen!

roosje22
14-02-2003, 15:20
Origineel gepost door rifiastyle ik vind hem gewoon een pedofiel en hoe bedoel je ik geloof er niets van hallo hij heeft toch alles gezegt op de tv hij zei gewoon dat hij met kindjes slaapt is hij gestooord of niet !!!!! :verdomme: ga nou nie zn woorden verdraaien als die interviewer. Hij heeft nooit gezegd dat ie met kinderen slaapt. Hij zei dat de kinderen zelf op zn kamer wilde slapen en hij sliep op de grond en de kinderen in bed. Helaas lopen er teveel zieke geesten hier rond op aarde en kan dat in deze tijd niet maar hij ziet zichzelf als kind en voelt zich ook zo. Denk aan vroeger toen er een vriendinnetje bleef logeren dan slaap je toch naast mekaar of in de zelfde kamer en zo een denk wijze heeft hij ook. Helaas moeten sommige mensen gelijk weer aan incest denken. Maar ik geloof t niet. En ik ga niet iemand beschuldigen waarvan nooit is bewezen dat ie dat doet.

roosje22
14-02-2003, 15:22
Origineel gepost door Raiden Die Britse interviwer was alleen op senstaie uit. Als je alleen maar naar manier van vragen stellen luisterde wist je gewoon dat hij uit was op sensatie. Zerma hij was objectief! Die gast zouden ze moeten kapot trappen! dank je wel :goedzo: dat vind ik nou ook. Vooral toen die begon over die kinderen en michael zei dat ze een cadeau waren van die Debby. Hij gelijk heel dom reageren, weet je hoeveel mensen draagmoeder zijn op de wereld en kinderen krijgen voor andere mensen die niet zo gezegend zijn om zelf kinderen te baren. En weet je hoeveel homo echtparen op die manier kinderen krijgen maar als hij t doet dan is t ineens freeky :rolleyes:

Raiden
14-02-2003, 15:22
Ik hoef hier niks te zeggen. deel mijn mening voor de volle 100% procent met Roosje22 :)

roosje22
14-02-2003, 15:25
Origineel gepost door Raiden Ik hoef hier niks te zeggen. deel mijn mening voor de volle 100% procent met Roosje22 :) volle 10 procent :confused:

didi_1
14-02-2003, 15:27
Origineel gepost door Raiden Die Britse interviwer was alleen op senstaie uit. Als je alleen maar naar manier van vragen stellen luisterde wist je gewoon dat hij uit was op sensatie. Zerma hij was objectief! Die gast zouden ze moeten kapot trappen! Zag je by de de laatse keer dat ie mocht komen, begon ie ineens heel vies te doen .Terwijl ie daarvoor zat te slijmen by hem. Maar wat blijkt , hy hem heeft zitten prijzen dat hy een goeden ouder was ,en dat zo maar heeft uit geknipt. Maar ja wat verwacht je van een pako Maar M.J heeft ook beelden van het interview die hy gaat vry geven om te laten zien dat het er heel anders aan toe ging.

Raiden
14-02-2003, 15:27

Origineel gepost door roosje22 volle 10 procent :confused: haha heb het al verbeterd.. kijk maar naar citeren... :D Was een typfoutje. :D

Pagina's : [1] 2