Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : een trouwjurk van takshita soort

Pagina's : [1] 2

tangerzwiena
06-03-2005, 00:34

wie o wie kan mij helpen aan een soort trouwjurk maar dan van een takshita. ik wil deze aan doen als mijn man mij komt ophalen ipv een bruidsjurk. bruidsjurk wil ik als laatste bewaren waar kan ik m kopen of eventueel huren het maakt mij niet uit. graag met een sleep dat lijkt me zo mooi en uitlopende mouwen. HELLPPP alvast bedankt

brillie
06-03-2005, 12:33
Hallo meid, Ik heb kort geleden eentje gekocht, precies wat jij zoekt, het is de nieuwste mode ( en van elk jurk heb je maar eentje hangen, maar wie weet hebben ze ze weer binnengekregen....het bestaat uit twee delen, de onderste jurk bestaat uit een kreukelstof en de bovenste bestaat uit een hele mooi bruidsstof ( nog nooit eerder bij iemand anders gezien) met een sleep van +/- 1 meter, en het heeft prachtige wijduitlopende mouwen en op de mouwen zit het vol met tarz steentje en tevens ook op de sleep, het heeft geen losse riem maar op de jurk zelf is een soort van een riem gemaakt met de dezelfde tarzsteentjes en aan de achterkant kan je het vastmaken met van die touwtjes...mashallah! Ze hebben ze in verschillende kleuren, maar ik heb het in het wit genomen ( in ik heb echt geluk gehad want het was de laaste jruk die ze hadden hangen) . En echt waar het is mijn beste aankoop ooit geweest ...Je kan het zekers gebruiken als een bruidsjurk? Maar voor wanneer heb je het nodig? Groeten, Future bride

tangerzwiena
06-03-2005, 18:52
ik heb het inshallah voor 7 mei nodig. maar een bruidsjurk heb ik al, wil alleen die voor het laatst bewaren. he brille en jamilla78 wat jullie beschrijven lijkt me wel prachtig. is het mogelijk om een foto naar mij toe temailen. en brillie waar heb jij gekocht???? en jamila78 verhuurt jouw nicht m?? alvast bedankt voor jullie reactie

imaane911
06-03-2005, 20:07
ik vind die bruids-takchita's egt prachtig om te zien vind het veel mooier dan een bruidsjurk!!!

farah20
07-03-2005, 02:42

Salaam, Kijk op www.farida-online.nl bedoel je zo iets? die jurken zijn echt helemaal t einde!!!

sowsow
07-03-2005, 10:18
wie o wie kan mij helpen aan een soort trouwjurk maar dan van een takshita. ik wil deze aan doen als mijn man mij komt ophalen ipv een bruidsjurk. bruidsjurk wil ik als laatste bewaren waar kan ik m kopen of eventueel huren het maakt mij niet uit. graag met een sleep dat lijkt me zo mooi en uitlopende mouwen. HELLPPP alvast bedankt wanneer wou je je bruidsjurk aandoen dan???

me86
07-03-2005, 11:08
kan er iemand een foto plaatsen?

brillie
07-03-2005, 15:04
Hallo meiden, Ik heb het in Duitsland gekocht. En wil er eerst zelf in trouwen :-)..En zal het pas na Mei verhuren. En voor diegene die het willen huren, kan een pm sturen. Lees jullie gauw, Future bride

TwinkleEye_19
07-03-2005, 17:03
wie o wie kan mij helpen aan een soort trouwjurk maar dan van een takshita. ik wil deze aan doen als mijn man mij komt ophalen ipv een bruidsjurk. bruidsjurk wil ik als laatste bewaren waar kan ik m kopen of eventueel huren het maakt mij niet uit. graag met een sleep dat lijkt me zo mooi en uitlopende mouwen. HELLPPP alvast bedankt Je bedoelt een 'Amira'. ;) Meestal hebben de Negeffa's er ook een. Naast de verschillende andere jurken. ;)

tangerzwiena
07-03-2005, 17:36
ja ik bedoel een amira ja ik wil de bruidsjurk als laatste bewaren. niet als mijn man mij komt ophalen snapje

tangerzwiena
07-03-2005, 17:36
en brillie vanaf wanneer in mei had je in je gedachten ik ga namelijk begin mei trouwen. graag zou ik m van jou willen huren

romaisagirl
07-03-2005, 19:20
Ik vind deze egt moooi: http://img213.exs.cx/img213/120/foto50vc.jpg (http://www.imageshack.us) http://img213.exs.cx/img213/7782/foto64vv.jpg (http://www.imageshack.us)

romaisagirl
07-03-2005, 19:20
Maar Wat is nou eeen Amira jurk???????????????

Miss_Nabbila
07-03-2005, 22:17
heeft er iemand van jullie een aanrader wat betreft ziyana? lt me knw,thx! he Racha Ik wou je laten weten dat Farida een top neggafa is. Ze is gewoon geweldig je ziet hier ook de foto van el amira jurk nou die heeft zij laten maken, en mijn beste vriendin had hem aan tijdens haar feest en het is gewoon een PRACHTIGE jurk. Verder is ze 'n schat van een vrouw, ze is jong, begripvol, kan tegen stress, hulpzaam, gewoon de perfecte neggafa in deze tijd voor een betaalbare prijs. Ik ben helemaal weg van haar. Kijk op haar website of bel haar het is echt een topper een AANRADER. Lah j3awnek waj kemal 3liekoem groetjes Imane

tangerzwiena
07-03-2005, 22:20

he misnabila zelf vind ik farida een schatje. ben bij haar geweest heb haar jurken gezien. maar helaas de enige die ik mooi vond was die witte. maar wat betreft haar omgang. HET IS EEN TOPPERDJE. heb afgelachen met haar, je voelt je zo op je gemak bij haar alsof je haar jaren kent. dat is eenpluspunt en jamila78 ik krijg nog bericht van je???

Pagina's : [1] 2