Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : I Love You

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

roosje22
14-02-2003, 12:28

Mammie, Cheetah, Pooh beer en Tijgertje!!!!!!!!!!!!!!!! :love: I LOVE YOU Taal Ik hou van je Afrikaans Ek het jou lief Albanees Te dua Arabisch Ana behibek(v) / behibak(m) Armeens Yes kez sirumen Bulgaars Obicham te Cambodjaans Soro lahn nhee ah Chinese (Kantonees) Ngo oiy ney a Chinees (Mandarijns) Wo ai ni Catalaans T'estimo Cheyennees Ne mohotatse Chichewaans Ndimakukonda Corsicaans Ti tengu caru (to male) Deens Jeg Elsker Dig Duits Ich liebe dich Engels I love you Ethiopisch Afgreki' Fins Mina rakastan sinua Frans Je t'aime, Je t'adore Georgiaans Mikvarhar Grieks S'agapo Hawaiiaans Aloha wau ia oi Hebreeuws Ani ohev otah (v) / et otha (m) Hongaars Szeretlek IJslands Eg elska tig Indonesisch Saya cinta padamu Inuit Negligevapse Italiaans Ti amo Japans Aishiteru Jiddisch Ikh hob dikh Koreaans Sarang Heyo Kroatisch Volim te Latijns Te amo Letlands Es tevi miilu Litouws Tave myliu Mohawk Kanbhik Morokkaans Ana moajaba bik Navaho Ayor anosh'ni Noorweegs Jeg Elsker Deg Oekraïns Ya tebe kahayu Perzisch Doo-set daaram Pools Kocham Ciebie Portugees Eu te amo Roemeens Te ubesk Russisch Ya tebya liubliu Servisch Volim te Sioux Techihhila Slovaaks Lu`bim ta Sloveens Ljubim te Spaans Te quiero / Te amo Swahili Ninapenda wewe Taiwanees Wa ga ei li Tahitisch Ua Here Vau Ia Oe Tamil Nan unnai kathalikaraen Thais Chan(m) / Phom(v) rak khun (to male) Tsjechisch Miluji te Turks Seni Seviyorum Urdu mai aap say pyaar karta hoo Vietnamesisch Anh ye^u em (v) / Em ye^u anh (m) Zweeds Jag alskar dig

Angel
14-02-2003, 12:51
weer wat geleerd ;) :D

roosje22
14-02-2003, 13:07
niet zelf verzonnen maar vond deze net op een site Gedicht voor je moeder Moeder, hoe kan ik je bedanken Voor alles wat je voor mij hebt gedaan? De duizend tranen die ik heb geplengt Je hebt ze altijd met een doekje afgedaan. Toen ik als kind van mijn fiets gevallen was Toen ik half verzoop in de waterplas Toen ik mijn eerste liefde met mijn beste vriend zag gaan Toen ik de schuldeisers op de stoep had staan. Moeder, hoe kan ik je bedanken? Ik ben wel niet geworden wat je wou: Ik heb geen werk, geen lief, geen geld Maar ik weet: ik hou van jou.

emsoem
14-02-2003, 13:24
halloo :D =emsoem=

zahia
14-02-2003, 13:25

salaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam klootzak (emsoem) :D

emsoem
14-02-2003, 13:29
Origineel gepost door zahia salaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam klootzak (emsoem) :D :huil: waarom klootzak :huil: kiekeboeeeeeeee:D =emsoem=

cheetah
14-02-2003, 13:43
nobody loves me :huil:

roosje22
14-02-2003, 13:50
Origineel gepost door cheetah nobody loves me :huil: You moran!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lees Origineel gepost door roosje22 Mammie, Cheetah, Pooh beer en Tijgertje!!!!!!!!!!!!!!!! :love: I LOVE YOU

roosje22
14-02-2003, 13:52
Origineel gepost door emsoem halloo :D =emsoem= haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai :D

cheetah
14-02-2003, 13:55
Origineel gepost door roosje22 You moran!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lees :) :Iluvu:

roosje22
14-02-2003, 13:56
Origineel gepost door cheetah :) :Iluvu: hahahahahaha idiot :D ;)

cheetah
14-02-2003, 14:27
yeah but im cute :maf:

zahia
14-02-2003, 14:44
yea 3la topic..............:rolleyes:

emsoem
14-02-2003, 14:47
haaaaaai roosje:D =emsoem=

cheetah
14-02-2003, 14:50

Origineel gepost door zahia yea 3la topic..............:rolleyes: Yeah a la reactie :rolleyes: dan reageer je toch niet :rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7