Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gelukkig...

SoeSje
05-03-2005, 22:33

Wie van jullie is hier diep gelukkig, maar ook echt van binnen? Wie heeft helemaal geen zorgen aan zijn hoofd? Waar je ook kijkt, iedereen heeft wat de laatste tijd. Ik was benieuwd naar de mensen die zich echt gelukkig voelden, helemaal geen zorgen aan hun hoofd. Wie herkent dit?

evelien
05-03-2005, 22:37
Heey meid, Ik herken dat gevoel !! Heerlijk gevoel !! Dikke boussa

missmis
05-03-2005, 23:06
Momenteel Voel Ik Me Zo Happy En Ik Hoop Dat Het Zo Zal Blijven Alhamdulila Tip: Blijf Ook Geloven In Je Dromen Dat Vrolijkt Ook Op Waardoor Je Je Happy Voelt. Biggggg Huggggggggs

SoeSje
05-03-2005, 23:22
Heey meid, Ik herken dat gevoel !! Heerlijk gevoel !! Dikke boussa Het is een heerlijk gevoel... :(

LadyLo
06-03-2005, 01:47

Daar hoor ik ZEKER niet bij, heb er geloof ik ook nooit bij gehoord ;)

NisriN
06-03-2005, 13:00
Ik denk dat elke persoon wel eens zorgen aan zijn hoofd heeft. Ik voel me soms echt gelukkig en soms echt ongelukkig.

wardaroosje
06-03-2005, 13:03
Er is altijd wel wat maar de kunst is het om ermee om te kunnen gaan en alhamdoelillah te zeggen iedereen heeft wel ups en downs

smurfi
07-03-2005, 10:03
Alhoemdililah. ik herken dit gevoel van diepe gelukzaligheid...maar heb ook andere tijden meegemaakt met heel veel ellende. Nu ik alles op een rijtje heb kan ik van kleine dingen heel veel genieten: een blauwe lucht, zon, glimlach van mijn zoon, lekkere maaltijd, leuke film...allemaal dingen die mij zeer gelukkig kunnen maken. Hoe ouder je wordt hoe wijzer, dat is zeker. Ik heb geleerd dat het leven niet altijd even gemakkelijk is maar altijd hogdes en dieptes heeft. Met dit bewustzijn kun je gelukkig worden en van kleine dingen genieten. Want die kleinen momenten maken het geluk uit. De grote gelukzaligheid is meestal niet van lang duur. Maar wat is met jou, hoe gelukkig voel jij je???

Chouaffa...
07-03-2005, 21:36
Wie van jullie is hier diep gelukkig, maar ook echt van binnen? Wie heeft helemaal geen zorgen aan zijn hoofd? Waar je ook kijkt, iedereen heeft wat de laatste tijd. Ik was benieuwd naar de mensen die zich echt gelukkig voelden, helemaal geen zorgen aan hun hoofd. Wie herkent dit? Ik was ooit s gelukkig toen ik een jaar of 10 was nu ken ik dat gevoel niet meer ik denk ook niet dat "gelukkig" zijn voor mij is weggelegd :traan1:

noortjuuuuh
12-03-2005, 20:51
geluk kan je elke keer voelen als je wilt, het ligt er aan hoe je bent die dag en echt gelukkig kan je denk ik niet zijn uit mijn ervaring is dat zo als ik gelukkig ben dan ben ik vlak daarna weer ongelukkig echt raar ik kan het niet uitleggen ....sorry