Bekijk originele versie : Vrouwen achtergelaten in marokko!!
Imane-tje
05-03-2005, 22:24
He slaam allemaal!!!
Wat vinden jullie van het bekende fenomeen: Marokkaanse mannen laten hun vrouwen in Marokko achter!! Papiertjes weg, mevrouw :rolleyes: en zoek het zelf maar uit :moe:
Hirsi Ali heeft hier op gereageerd en ze vindt dat de Nederlandse overheid zich hier meer mee moet bemoeien. Zelf ben ik echt anti-somali hirsi, maar hier maakt ze toch best een punt!!
Wat vinden jullie hiervan?
p.s alle marokkaanse jongens die dit goedkeuren, go fetch yourself a life!!
Ik begrijp het niet; ondanks dat Hirsi Ali haar leven op het spel zet om de onderdrukte moslimvrouwen (en het zijn er veel) een beter leven te laten leven, wordt ze door midddel van bedreigingen en haat bedankt.
Vinden jullie dit logisch? :confused:
Ja net wanneer het hun uitkomt denk ik,maar aha heeft wel een punt hoor.
RitaMaria
05-03-2005, 23:35
Ik begrijp het niet; ondanks dat Hirsi Ali haar leven op het spel zet om de onderdrukte moslimvrouwen (en het zijn er veel) een beter leven te laten leven, wordt ze door midddel van bedreigingen en haat bedankt.
Vinden jullie dit logisch? :confused:
Met trappen en vervolgens de hand toesteken help je de
'onderdrukte moslim vrouw' niet.
Met trappen en vervolgens de hand toesteken help je de
'onderdrukte moslim vrouw' niet.
Nee dat weet ik ook wel,maar wij zijn geemancipeerd en ik kan het zo moeilijk begrijpen dat moslima's in nederland zo onderdrukt worden,hoe kan dit ze zijn er toch zelf .
ze hebben een eigen mening,maar hebben ze die wel,mogen ze wat zeggen.
Weet je RitaMaria ik word hier zo moe van,ik heb het idee dat ze wel willen maar niet kunnen vanwege hun fam,wat dat aangaat heb jij of geluk gehad of brains,maar ik vind het wel heel zielig hoor zoals dat gaat bij turken en marokkanen dat een vrouw niets is.BELACHELIJK oke.
de_duivel
06-03-2005, 08:55
Nee dat weet ik ook wel,maar wij zijn geemancipeerd en ik kan het zo moeilijk begrijpen dat moslima's in nederland zo onderdrukt worden,hoe kan dit ze zijn er toch zelf .
ze hebben een eigen mening,maar hebben ze die wel,mogen ze wat zeggen.
Weet je RitaMaria ik word hier zo moe van,ik heb het idee dat ze wel willen maar niet kunnen vanwege hun fam,wat dat aangaat heb jij of geluk gehad of brains,maar ik vind het wel heel zielig hoor zoals dat gaat bij turken en marokkanen dat een vrouw niets is.BELACHELIJK oke.
Marokkaanse vrouwen zijn ook niks, het zijn domme koeien. De mannen die zijn pas echt, ze zijn pas geemancipeerd.
FAITHLESS
06-03-2005, 09:01
Marokkaanse vrouwen zijn ook niks, het zijn domme koeien. De mannen die zijn pas echt, ze zijn pas geemancipeerd.
Te diep in het glaasje gekeken ?.....wellicht een duveltje.
( ? )
relax_mocro
06-03-2005, 10:18
hele simpele oplossing : een verdrag maken met marokko maken dat de mannen die dit doen voor ontvoering in Marokko worden vervolgt
Zullen we wedden dat het heel snel ophoud
Ze schijten in hun broek die mannen voor de Marokaanse overheid
Mr.Palestine
06-03-2005, 11:26
He slaam allemaal!!!
Wat vinden jullie van het bekende fenomeen: Marokkaanse mannen laten hun vrouwen in Marokko achter!! Papiertjes weg, mevrouw :rolleyes: en zoek het zelf maar uit :moe:
Hirsi Ali heeft hier op gereageerd en ze vindt dat de Nederlandse overheid zich hier meer mee moet bemoeien. Zelf ben ik echt anti-somali hirsi, maar hier maakt ze toch best een punt!!
tuurlijk is dit ergg slecht en niet goed te keuren...heb medelijden met die vrouwen..maar daar hebben we hirsi ali niet voor nodig om dat te zeggen tegen de bevolking..dat weten we al..en het gaat haar echt niet om de onderdrukte vrouwen te bevrijden...zij is gewoon bezig om ons geloof zwart te maken..omdat zij dingen in haar cultuur heeft meegemaakt geeft ze de islam de schuld...en wil ze soortvan veranderingen brengen in ons geloof....voor de vrouwen die gedeponeerd worden naar marokko..allah zal hun bijstaan..en de mannen veroordelen als dat moet...wij moeten niet teveel stressen voor andere zaken..terwijl we zelf niet goed bezig zijn...we moeten bij ons eigen beginnen en zo breid je je uit...
dus redt je zelf
inshallah zal allah (swt) me vergeven als ik wat verkeerds heb gezegd
Camalia17
06-03-2005, 13:09
hele simpele oplossing : een verdrag maken met marokko maken dat de mannen die dit doen voor ontvoering in Marokko worden vervolgt
Zullen we wedden dat het heel snel ophoud
Ze schijten in hun broek die mannen voor de Marokaanse overheid
Lijkt opzich wel een simpele oplossing jah, maar als je het probleem goed bekijkt is dat wel buitengewoon triest.
Zoiets moet je gewoon voorkomen en niet nader hand bestraffen, er moet een mentaliteitsverandering plaatsvinden onder dat soort 'gekke' 'onreligieuze' types.
Ik vrees dat ze ook niet zo bang zijn voor de marokkaanse overheid, want die overheid zal t0g niet veel doen aan het probleem. En dat weten die mannen ook en daarom doen ze aan dat soort on-islamitische praktijken.
relax_mocro
06-03-2005, 13:11
Lijkt opzich wel een simpele oplossing jah, maar als je het probleem goed bekijkt is dat wel buitengewoon triest.
Zoiets moet je gewoon voorkomen en niet nader hand bestraffen, er moet een mentaliteitsverandering plaatsvinden onder dat soort 'gekke' 'onreligieuze' types.
Ik vrees dat ze ook niet zo bang zijn voor de marokkaanse overheid, want die overheid zal t0g niet veel doen aan het probleem. En dat weten die mannen ook en daarom doen ze aan dat soort on-islamitische praktijken.
geloof me iedereen schijt in ze broek voor de marokaanse overheid
ken je die zogenaamde stoere jongens in nederland. Nou in marokko durven ze een agent niet tegen te spreken
Ik ben geen adviseur van bot maar als ik hem was zou ik contact opnemen met de zus van de koning
Dan is het snel geregeld
He slaam allemaal!!!
ZIE OOK TOPIC :
"Marokkaanse mannen laten vrouw en kinderen achter in Marokko om goedkoop te scheiden"
de_duivel
06-03-2005, 18:04
Te diep in het glaasje gekeken ?.....wellicht een duveltje.
( ? )
Ja duveltje, dat is heerlijk man: its good for me, moet je eens ook een keertje proberen, is goed voor je. Veel beter dan al die domme koeien.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.