Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zwaar gedumpt

Pagina's : [1] 2 3

NadorPrins
14-02-2003, 08:44

:huil: ...8 maanden lang gedacht dat het noooit uit zou gaan, nooit een daling in zone liefde zou kunnen plaats vinden...net de laatste 2 weken begint het......... .....eerst begon het door mij als laag prioriteit te stellen in haat tijdschema.... :huil: ....toen dat duidelijk werd voor mij.....werd ze minder verliefd op me...en toen dat ook duidelijk werd....maakte het haar niet uit zonder mij of met mij te zijn.......... ....en toen wilde ze het liefst mij geen pijn en hoop meer te geven...en was er einde gekomen aan dit sprookje..... .............het is de 3e keer al..................maar ook de laatste keer...we hebben nu helemaal geen contact meer....... ......dinsdag 11 februari 2003 ................zal ik noooit vergeten....dit was de laatste keer dat ik verliefd werd.........voor mij za l er noooit meer iets serieus terug komen in dit leven.... :huil: het was dat meisje wat mij (player) .....een verliefde jongen maakte...ik had alles in de wereld voor haar over...me leven...en toekomst lagen in haar handen.... :huil: ...ik zou haar zelf om willen ruilen voor de vrouwen die je in het paradijs te wachten stonden... :huil: ...het meest onverwachtte moment in mij leven, is nu achter de rug....er zit geen gevoel of doel meer in dit leven voor mij :huil: ik heb een psychiater nodig :traan:

NadorPrins
14-02-2003, 08:49
het ergste was dat ik vaak gedichtenvoor haar schreef overal waar ik was.....ik dacht zo vaak aan haar dat ik me vergat wie ik zelf was.... ...ik hield meer van haar dan van mezelf......... dit hoort gewoon niet...ik dacht dat ze ware was..........zoveel mensen waren jaloers op wat wij voelde voor elkaar......op yasmina.nl opende ik een forum om gedachte te plaatsen voor haar...en mij gevoels opppp te uiten.... oh god...waarom doe je me dit aaaaaaan??? ze heeft me echt zwaar wanhopig gemaakt...ik keek echt noooit naar andere meiden of dat ik ze zelfs aandacht gaf....me telefoon was echt alleen voor haar als doeleinde........me leven alles was voor haar!! ik wil niet meer bestaan met zoveel pijn... mij ouders wisten van haar...mij zusje & me broers...en mij moeder ....allemaal heb ik ze teleurgesteld....

NadorPrins
14-02-2003, 08:50
"If you love something let it go, if it comes back to you it's yours. If it doesn't, it never was." deze zin had ik me aan moeten houden, maar dat heb ik niet gedaan!!!!

zahia
14-02-2003, 09:24
En net voor valentijn mischien had ze geen geld om een kado te kopen en na valentijn komt ze weer bij je terug. :rolleyes:

lina18
14-02-2003, 11:08

Meskien het komt Insha Allah allemaal goed ;)

musiclover
14-02-2003, 11:48
ga iemand in elkaar slaan! dat helpt echt!!!!!!!!!! en daarna moet je gaan bungeee jumpin dat ga je je pas vrij voelen!! en beter natuurlijk!

mimi3000
14-02-2003, 11:50
life's a bit.ch maar je komt wel overheen :huil:

mimi_tangaouia
14-02-2003, 12:30
insjallah komt alles goed en ga nou niet denken dat je niet meer verliefd kunt worden je weet wat ze zeggen op ieder potje past een deksel dus ook bij jou je zal het nu wel even moeilijk krijgen maar insjallah gaat de zon weer schijnen bij jou en dan ben je alles weer vergeten heel veel sterkte ooit zei een vriend van me dit als iemand jou los kan laten waarom dan nog treuren om diegene dan heeft het geen zin meer om je tijd eraan te verspillen en ik zeg altijd elke minuut die je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst liefs mimi

NadorPrins
14-02-2003, 12:30
hoe zou ik de ware nog kunnen tegenkomen als ik in hoofd weet dat ik die al kwijt ben.......... heo zou ik het ooit in mij hoofd halen om iemand anders te vertellen: ik hou van je....als ik die wwoorden al kwijt ben aan iemand anders.????????????? ik heb echt veel verdriet...en ben er kapot van...en player was....nu niet meer...ieder heeft zo zijn eigen verleden...!!

NadorPrins
14-02-2003, 12:43
:( Hoe kan ik verder met mijn leven als ik je niet kan vergeten. Ik wil nog zo graag bij je zijn,Maar het is nu al zo lang voorbij, want je bent uit mijn leven gegaan terwijl ik je niets heb aangedaan. Ik bleef alleen achter en leef nu met verdriet, maar jou vergeten kan ik niet. :( ik vind het wel raar de meeste altijd zeggen ....: je komt er wel overheen....het zal wel..als ej me probeert gerust te stellen. maar het helpt niet!!! ik ben kapot en voel em leeg en vol verdriet............

NadorPrins
14-02-2003, 12:45
Origineel gepost door zahia En net voor valentijn mischien had ze geen geld om een kado te kopen en na valentijn komt ze weer bij je terug. :rolleyes: dat hoorde ik ook al van haar vriendin...eht is wel leuk bedoeld...maar ik lach er wel om in een ander leven...nu ff niet!!

NadorPrins
14-02-2003, 12:46
Origineel gepost door musiclover ga iemand in elkaar slaan! dat helpt echt!!!!!!!!!! en daarna moet je gaan bungeee jumpin dat ga je je pas vrij voelen!! en beter natuurlijk! dat heb ik al gedaan, een vriend van me die me gerust wilde stellen door haar **** te noemen...terwijl ik nog steeds van der hou....

NadorPrins
14-02-2003, 12:49
Origineel gepost door helleau :lol: maar je was toch een player zei je?? dat leert je om nooit met de gevoelens van anderen te spelen :rolleyes: what goes around comes around ik heb 8 maanden geleefd voor haar....ik ben neit vreemd gegaan of wat dan ook terwijl iedereen dat juist wel dacht over mij!!!...IK HOU VAN DER!!! waarom zou ik haar dat aandoen!!!...........player was verleden tijd en ik heb het haar eerljik toegegeven!!!

NadorPrins
14-02-2003, 12:51
Origineel gepost door zahia :D ik raakte veel vrienden kwijt door haar...uit jaloezie van sommige boyz....en meisjes...maar ik had er nog veel meer voor over!!! en nu achetraf bekeken sta ik er helemaal alleen voor!!!!!!!! :huil:

zahia
14-02-2003, 12:52

houd van mij ik dump je nooit ;) tenzij je lelijk bent :D

Pagina's : [1] 2 3