Bekijk originele versie : "Antwerpse politie beschuldigd van zware mishandelingen"
- "Antwerpse politie beschuldigd van zware mishandelingen", VDAA
"ANTWERPEN - Een Turkse familie gaat klacht indienen tegen de Antwerpse politie wegens zware mishandelingen. Twee broers en hun schoonbroers beweren in het politiekantoor van de Lange Nieuwstraat het pak slaag van hun leven te hebben gekregen. Een van de slachtoffers van het vermeende politiegeweld zou herhaaldelijk met zijn hoofd tegen de radiator zijn geslagen, waarna hij moest worden overgebracht naar het Sint-Elisabethziekenhuis. 'In het belang van het gerechtelijk onderzoek kan ik geen verdere informatie geven', reageerde politiewoordvoerder Fons Bastiaenssens. (...)"
De Nieuwe Gazet
atouzine
14-02-2003, 01:44
doofpot doofpot doofpot hoor ik al de antwerpse gemeenteraadsleden scanderen
Origineel gepost door atouzine
doofpot doofpot doofpot hoor ik al de antwerpse gemeenteraadsleden scanderen
of: de agenten in kwestie zijn voorlopig op non-actief gesteld. Het OM zal nader onderzoek verrichten.
En dan maar hopen dat het nieuws over waait om er vervolgens 12 maanden later een minescuul berichtje over te plaatsen. :D
Als jij je hier al gefrustreerd door voelt hahaha meskien hoe zou je je voelen in deze Maatschappij als je een Marokkaan was.
Die Pista toch......
Origineel gepost door pista
Ik voel me helemaal niet gefrusteerd.
Het gaat hier enkel om gerechtigheid, het besef dat een mens onschuldig is tot het tegenovergestelde word bewezen.
Had jij niet door he, ga jij je banaantje maar opeten .
Daar weet je veel meer van dan van gerechtigheid en menselijkheid. :rolleyes:
Peuzelend aan mijn vitamine B banaantje vraag ik me toch af waar dat frustrerende ondertoontje in je tekst vandaan komt.
Je mag gewoon een banaantje pakken hoor Pista...bij ons mag dat. Wij delen graag. Vitamine B zal je goed doen . :D
atouzine
14-02-2003, 19:45
Ik voel me helemaal niet gefrusteerd.
Het gaat hier enkel om gerechtigheid, het besef dat een mens onschuldig is tot het tegenovergestelde word bewezen.
Had jij niet door he, ga jij je banaantje maar opeten .
Daar weet je veel meer van dan van gerechtigheid en menselijkheid. :rolleyes:
mijn reactie is gebasseerd op de methode die de belgische politiek al jaren toepast. meer niet.
en geloof mij die doofpot schandalen stinken uren in de wind.
ik heb nergens in mijn post de agenten veroordeeld wel de politieke macht .
see my message and read between the lines.
in plaats direct mensen af te kraken op hun reactie( heb gemerkt dat je niets anders doet ) zou ik eerder beginnen nadenken wat die mensen bedoelen en hun beweegredenen analyseren.
ciao
"One man's justice is another's injustice; one man's beauty another's ugliness; one man's wisdom another's folly."
-- Ralph Waldo Emerson (1803-82)
MrEsco
Jou doofpot doofpot doofpot insinueert wel degelijk bepaalde feiten, hoeft zelfs niet eens uitgeproken te worden.
Voor de rest zou ik je aanraden om eens degelijk te lezen en na te denken. Je laatste zin slaat nergens op.
Kn ik toch niet aan doen dat sommigen ongelovelijk dom en niets ter zake doende reageren. :D
Elke wijsheid begint bij zelfkennis Pista
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.