Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Geen sex voor het huwelijk?

Pagina's : [1] 2

LZN
04-03-2005, 22:32

Geen sex voor het huwelijk...zo staat het in de koran beschreven..maar houdt iedereen zich daaraan? of versta je zoenen/ kussen of iets dergelijks niet onder sex en mag/kan dat wel? Is zoenen dan niet net zo erg als met iemand in bed liggen? Gaat het met de tijd mee...of blijft iedereen zich strict aan de regels houden op dit gebied en is heel preuts tot het huwelijk..en heeft geen vriend(in) gehad?? alle reacties are welcome... :cool:.

Zeyneb_tounsia
04-03-2005, 22:37
in principe, mag een jongen helemaal niet aan een meisje zitten, dus ook niet zoenen. etc laat staan sex maar er zijn weinig mensen die er zich aan houden xxxx

coalitiegenoot
04-03-2005, 22:45
Jij hebt het verkeerd gelezen je mag geen sex na het huwelijk voor het huwelijk mag je er op los nakken!! :rolleyes:

whats_luv
05-03-2005, 17:13
Ik zeg altijd dat het me de tijd meegaat ik wil weten hoe relaties in elkaar zitten en wat voor gevoelens er bij komen kijken enz. ALs ik een jongen heb waarvan ik echt hou geniet ik gewoon zoveel van een zoen laat staan nog meer dus wil ik graag meer. Maar we kennen onze grenzen dus nakken doen we zeker niet. Daar bedoel ik de penetratie mee he. Elke dag toon ik ook berouw want ik weet dat het slecht is maar ik hoop gewoon dat het met de tijd meegaat. Kom op ik ga dus echt niet trouwen dus me leven met iemand delen die ik niet ken of waar ik niet van hou. TOG?????????:)

miss_angelina
05-03-2005, 17:31

Jij hebt het verkeerd gelezen je mag geen sex na het huwelijk voor het huwelijk mag je er op los nakken!! :rolleyes: :D :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: yeah right

oujdia
05-03-2005, 17:39
Salam oe Aleikoum, Sex voor het huwelijk is niet toegestaan punt. Anders zouden wij moslims toch gewoon er op los ****** thuis bij onze ouders.

coalitiegenoot
05-03-2005, 17:46
:D :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: yeah right Ja toch? :confused:

miss_angelina
05-03-2005, 17:47
Ja toch? :confused: in de koran staat het toch anders geschreven dacht ik :rolleyes: maar what tha hell .............i;ll make your day....je hebt gelijkt :hihi: :hihi: :hihi: :maf2: :banana: :banana: :banana: :banana:

coalitiegenoot
05-03-2005, 17:50
[QUOTE=miss_angelina]in de koran staat het toch anders geschreven dacht ik :rolleyes: maar what tha hell .............i;ll make your day....je hebt gelijkt :hihi: :hihi: :hihi: :maf2: [QUOTE] :hihi: jij krom banaan van me :banana: nakkuh :banana: nakkuh :banana: nakkuh :banana: nakkuh

Maroc_oogjes
05-03-2005, 18:02
Rare mensen hier .. :p

coalitiegenoot
05-03-2005, 18:03
Rare mensen hier .. :p :banana: nakkuh :banana: nakkuh :banana: nakkuh :banana: nakkuh :goedzo:

Letizia1987
05-03-2005, 18:03
Als je nagaat dat een vrouw niet eens een hand mag geven/krijgen van/aan een man en met hem in een ruimte alleen mag zitten... dan denk ik dat zoenen al helemaal niet is toegestaan. Maar weinig houden zich er echt aan. Men gaat er alleen vanuit dat het om de maagdenvlies gaat ofzo maar dat is niet het enige. Het heeft allemaal te maken met intentie vind ik. Iemand die maagd is...kan nog wel een grote schijnheilige s let zijn...ze kan met tig jongens hebben gezoend en wel andere vormen van seks hebben gehad en ze kan met iedereen flirten. En iemand die een fout heeft gemaakt en in haar langdurige serieuze relatie met een man haar maagdelijkheid zijn verloren..ze hielden echt van elkaar. Maar verder is ze heel netjes...ze flirt niet met anderen...heeft enkel met hem alleen gezoend en de liefde bedreven. Snap je wat ik bedoel ?

Naadjuh
05-03-2005, 18:30
Ik zeg altijd dat het me de tijd meegaat ik wil weten hoe relaties in elkaar zitten en wat voor gevoelens er bij komen kijken enz. ALs ik een jongen heb waarvan ik echt hou geniet ik gewoon zoveel van een zoen laat staan nog meer dus wil ik graag meer. Maar we kennen onze grenzen dus nakken doen we zeker niet. Daar bedoel ik de penetratie mee he. Elke dag toon ik ook berouw want ik weet dat het slecht is maar ik hoop gewoon dat het met de tijd meegaat. Kom op ik ga dus echt niet trouwen dus me leven met iemand delen die ik niet ken of waar ik niet van hou. TOG?????????:) Ik weet wel zeker dat ik geen sex voor het huwelijk wil! Maar zoenen vind ik er niet bij horen. Bij sex voor het huwelijk denk ik egt aan de 'daad'. Maar je hebt gelijk, ik ga dus egt niet mijn leven delen met iemand die ik niet ken of waar ik geen gevoelens voor heb. groetjes Nadia

boufrah
05-03-2005, 18:46
je mag wel een vriend hebben maar jullie mogen niet aan elkaar zitten ook dus geen hand geven

miss_angelina
05-03-2005, 20:16

:banana: nakkuh :banana: nakkuh :banana: nakkuh :banana: nakkuh :goedzo: hahaha had die banaantjes niet eens gezien als ondertekening van je :hihi: iwa ziet :banana: :banana: :banana: :banana: bananadans

Pagina's : [1] 2