Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mensen met Overgewicht...en Eetverslaving

Pagina's : [1] 2 3 4 5

camjo
13-02-2003, 21:35

Salaam Mensen.. Ik weeg 10 a 12 kilo boven mijn "normaal gewicht"..en voel mij niet happy.. Al probeer ik op mijn eten te letten..het blijft een moeilijke klus..er gaan kilos af maar binnen de kortste keren komen ze terug aanzetten..het zogenaamde jojo-effect. De beste manier om terug je normale gewicht te herwinnen is..bewegen, veel water drinken ong. 1.5 L /dag en gecontroleerd en gezond eten. Dit lijkt simpel..maar als je met overgewicht zit..dan weet je beter. Ik wens iedereen die van plan is om gewicht te verliezen..veel succes..en hou vol..want, de aanhouder wint incha'allah. Dit écht gebeurt verhaal heb ik vandaag uit een internet krant..dit is wel een extreem geval.. :( 12/02 Acht agenten om dikke Argentijnse op te tillen Maar liefst acht agenten moesten er dinsdag aan te pas komen om een gevallen Argentijnse weer op haar benen te krijgen. De vrouw weegt 300 kilogram. De 26-jarige Corina Duran was thuis uitgegleden. Dat was in Rosario, op zo'n 350 kilometer van de hoofdstad Buenos Aires. Haar moeder en broer slaagden er met vereende krachten niet in haar weer overeind te krijgen en belden daarom de politie. Volgens de politie van Rosario is Corina mogelijk de dikste inwoonster van Argentinië.

ATLANTICA
13-02-2003, 21:38
Lay koen fel 3awen! Het is moeilijk, maar waar een weg is, is een wil en dan moet het lukken! Gewoon gezond eten, weinig tussendoortjes, lekker sporten en hopelijk lukt het! Beslema oe thallew

dulce_lamia
13-02-2003, 21:43
Maar blijf 3 keer per dag een goede maaltijd eten! Doe je dat niet dan gaat je stofwisseling op een laag pitje staan en dat moet niet want dan hoef je maar naar een broodje te kijken en je komt het dubbele weer aan... Drink voor een goede stofwisseling ook pu er thee, dat is chinese thee die je helpt bij afslanken , schrap een boel tussendoortjes en ga minstens 3 keer per weet naar de sportschool en vraag aan de begeleider om een programma.. dat motiveert! Dan heb je die 10 kilo er met 2/3 maanden vanaf, lekker nog voor de zomer! Veel sucsessss groetjes van een expert ;)

camjo
13-02-2003, 22:13
Origineel gepost door dulce_lamia Maar blijf 3 keer per dag een goede maaltijd eten! Doe je dat niet dan gaat je stofwisseling op een laag pitje staan en dat moet niet want dan hoef je maar naar een broodje te kijken en je komt het dubbele weer aan... Drink voor een goede stofwisseling ook pu er thee, dat is chinese thee die je helpt bij afslanken , schrap een boel tussendoortjes en ga minstens 3 keer per weet naar de sportschool en vraag aan de begeleider om een programma.. dat motiveert! Dan heb je die 10 kilo er met 2/3 maanden vanaf, lekker nog voor de zomer! Veel sucsessss groetjes van een expert ;) Thanks ;) Maar blijft gewicht ook weg.. :D Voor een sportschool heb ik niet genoeg tijd..ja, ik weet het..dan moet ik tijd voor maken. Ik heb thuis een hometrainer maar ik kreeg last van mijn armspieren en moest ermee ophouden.. Hoe dan ook, ik zal blijven proberen.. :)

SweetRose
13-02-2003, 22:47

Veel snoepen is ook ni goed en gezond :ego: :D:D dag mojo :zwaai:

Angel
13-02-2003, 22:51
MJ, nog steeds niet afgevallen :) Poeh, ik kan me herinneren dat het een tijdje terug was dat je dat wilde. Ach afvallen gaat niet makkelijk. Je moet het echt willen, doorzettingsvermogen hebben.

-xxx-Rachida
13-02-2003, 22:53
hmmmm...begin eerst te kijken naar waarom je gewicht wil gaan verliezen....wil jouw vrouw dat...jouw omgeving....of wil je aan een bepaald beeld voldoen. Als je voor jezelf allerlei punten opsomt waarom je gewicht wil verliezen kan je er makkelijker structuur in vinden. Als je zelf niet gemotiveerd bent en je 'gedwongen' voelt om te gaan lijnen dan val je in het zogenaamde jojo-effect.......

Dounia81
13-02-2003, 23:31
afvallen is een moeilijke zaak maar als je het echt wilt zal het lukken de eerste paar kilos zijn het moeilijkste zodra je verandering ziet zal je blij doorgaan in de hoop dat het nog minder word haha dat was bij mij maar het is moeilijk echt. Wat je vooral moet laten is extreem dieeten dat is bijn niets eten. dan kom je echt het dubbele gewicht weer aan

nour_el_3oejoen
13-02-2003, 23:32
GOOD LUCK BOY.......;)......IK BEN WEL VERSLAAFD AAN ETEN MAAR GELUKKIG HEB IK GEEN OVERWICHT..........ENNE IEDEREEN DIE WIL AFVALLEN....VEEL S6..;)

rinnoa
13-02-2003, 23:32
Wat is er trouwens mis met mollige mensen???? Ik zelf ben volgens (kuch kuch) één of andere “vuistregel" 3 kilo over mijn ideale gewicht heen. Echter mijn streefgewicht is nog een kilo of twee aankomen. (Mijn motto: Mollig zijn is leuk!) Alsof mij dat interesseert of ik op een ideaal gewicht zit ja of het nee. Zolang ik nog normaal kan bewegen en lekker in mijn vel zit is er niets aan het handje. Het is de omgeving die het ideaal beeld schetst, heel jammerlijk dat dikke mensen tegenwoordig vaak afgeschilderd worden als vraatzuchtige/hebberige/gierige/luie/lakse/ongedisciplineerde en onbetrouwbare verschijnselen. Wie wil er dan niet ten koste wat het kost afvallen??? In de tijden van de kunstenaars was het heel anders, het ideaalbeeld was mollig en dat stond voor rijkdom en welvaart. Heerlijk mals, vlezig en smeuïg zacht. Dikke vrouwen waren mooi. Ik zelf had het volgens mij wel leuk gedaan op een dergelijk schilderij van Rubens hoor. Een goed gevuld trosje druiven erbij…:D ? MJ, ik zou zeggen ga wat aan je gewicht doen als het gaat om gezondheidsredenen (zoals het krantenknipseltje) maar niet om anderen te bevredigen. Zolang jij lekker in je vel zit straal je dat ook uit. Uitstraling is eveneens heel erg belangrijk. Maar als je het doet voor anderen krijg je inderdaad dat jojo effect. :zwaai:

camjo
14-02-2003, 22:21
Origineel gepost door angel21 MJ, nog steeds niet afgevallen :) Poeh, ik kan me herinneren dat het een tijdje terug was dat je dat wilde. Ach afvallen gaat niet makkelijk. Je moet het echt willen, doorzettingsvermogen hebben. :o :D ..ik ben blij voor jou ..jij met je mooi figuur.. Maar afvallen is niet gemakkelijk..stoppen met roken is ook niet gemakkelijk, en toch ben ik geslaagd om na 15 jaar roken difinitief mee te breken, alhamdulilaah..maar vergeleken met roken is afvallen zwaarder.. Mensen bedankt voor jullie tips :)

Missy20
14-02-2003, 22:32
Origineel gepost door Mohammed Justice Salaam Mensen.. Ik weeg 10 a 12 kilo boven mijn "normaal gewicht"..en voel mij niet happy.. Al probeer ik op mijn eten te letten..het blijft een moeilijke klus..er gaan kilos af maar binnen de kortste keren komen ze terug aanzetten..het zogenaamde jojo-effect. De beste manier om terug je normale gewicht te herwinnen is..bewegen, veel water drinken ong. 1.5 L /dag en gecontroleerd en gezond eten. Dit lijkt simpel..maar als je met overgewicht zit..dan weet je beter. Ik wens iedereen die van plan is om gewicht te verliezen..veel succes..en hou vol..want, de aanhouder wint incha'allah.. Het gras is altijd groener bij een ander :( Gewoon tevreden zijn met je zelf, en accepteer je zelf hoe je bent. Ik heb last van ondergewicht, zelfs mijn huisarts zei het. Weeg 53 kilo en dat bij een lengte van 1.70m. Ik sport wel veel en eet redelijk gezond.... Ik vind me zelf zo best oke...Mijn vrienden en vriendinnen ook, maar mijn familie niet, overal waar ik kom zeuren mn tantes dat ik meer moet eten etc. en dat ik te mager ben, als je dat vaak te horen krijgt, is het ook niet leuk meer :( dus tja...waar kunnen we er aan doen hé??? Ik trek me er niks meer van aan, (dat moet jij ook maar niet meer doen) gelukkig neemt mn moeder het dan voor me op en zegt gewoon dat ik niet snel aankom etc. en dat ik voldoende eet...want iedereen denkt dat ik aan de lijn ben, wat natuurlijk helemaal niet waar is....

camjo
14-02-2003, 22:39
Origineel gepost door Missy20 Het gras is altijd groener bij een ander :( Gewoon tevreden zijn met je zelf, en accepteer je zelf hoe je bent. Ik heb last van ondergewicht, zelfs mijn huisarts zei het. Weeg 53 kilo en dat bij een lengte van 1.70m. Ik sport wel veel en eet redelijk gezond.... Ik vind me zelf zo best oke...Mijn vrienden en vriendinnen ook, maar mijn familie niet, overal waar ik kom zeuren mn tantes dat ik meer moet eten etc. en dat ik te mager ben, als je dat vaak te horen krijgt, is het ook niet leuk meer :( dus tja...waar kunnen we er aan doen hé??? Ik trek me er niks meer van aan, (dat moet jij ook maar niet meer doen) gelukkig neemt mn moeder het dan voor me op en zegt gewoon dat ik niet snel aankom etc. en dat ik voldoende eet...want iedereen denkt dat ik aan de lijn ben, wat natuurlijk helemaal niet waar is.... Je hebt gelijk. Gewoon tevreden zijn met jezelf..alleen is het nu wel mijn schuld dat ik te weinig beweeg, laat ons zeggen niet voldoende beweeg. Incha'allah komt alles goed..stap voor stap.. Thanks Missy..

camjo
14-02-2003, 22:52
Origineel gepost door Emshoom ik groet je MJ :zwaai: hoe is het daar in borgerokko , broeder ? ps ik zou zeggen, minder frietjes en minder pateekes :) Thanks bro ..euhhh, frietjes en pateekes mmmmm :D Dat was in de tijd van de school ..heerlijk, een grote met american :D ... Maar nu is het alleen frit van thuis.. :)

---
14-02-2003, 22:54

Origineel gepost door Mohammed Justice Thanks bro ..euhhh, frietjes en pateekes mmmmm :D Dat was in de tijd van de school ..heerlijk, een grote met american :D ... Maar nu is het alleen frit van thuis.. :) Een frisse salade kan ook lekker zijn ;) Of een Mac-Salad-Shaker Tonijn...Jammie! :D

Pagina's : [1] 2 3 4 5