Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Turkse strijders sluiten zich aan bij Iraaks verzet

Pagina's : [1] 2 3

Hassan1983
04-03-2005, 14:49

400 Turks fighting U.S. in Iraq By UNITED PRESS INTERNATIONAL ANKARA, Turkey -- Some 400 Turkish fighters from a group linked to al-Qaida are helping Iraqi insurgents battle U.S. forces, a report said Wednesday. Turkish weekly Tambo quoted a spokesman from the Islamic group Yorosh as saying: "We do not carry out any activity in Turkey, but focus on American targets in Iraq." The unidentified spokesman said some 30 Turkish fighters have been killed fighting U.S.-led multinational forces in Iraq. http://www.wpherald.com/storyview.php?StoryID=20050302-105707-1828r

Nadira7
04-03-2005, 22:07
"The unidentified spokesman said some 30 Turkish fighters have been killed fighting U.S.-led multinational forces in Iraq." Dat is mooi.

TurK__
04-03-2005, 22:13
400 turken van de tot 70.000.000miljoen inwoners.. (zwaar weinig) Een ding blijft een feit, het zijn onze moslim broeders..

Blade20
04-03-2005, 22:31
Mwa, ze zijn het toch niet waard om te leven, des te beter dat ze zichzelf over de kling jagen. *Notitie aan zelf; 400 extra zielen te vernietigen.

rja
04-03-2005, 22:35

400 turken van de tot 70.000.000miljoen inwoners.. (zwaar weinig) Een ding blijft een feit, het zijn onze moslim broeders.. Volgens mij, krijgen ze een probleem als ze terugkomen in Turkije , Turkije is lid van de Navo en volgens de Turkse regering is Amerika niet de vijand.

hamidu
04-03-2005, 22:58
zolang er maar sprake is van geweld? doodslag en moorden?? Wat vind je van de amerikanen die vrouwen,kinderen,ouderen.......vermoorden in de naam van 'democratie'?!

TurK__
04-03-2005, 23:02
zolang er maar sprake is van geweld? doodslag en moorden?? Van beide kanten is er moord en doodslag. Het is daar oorlog.. Wat verwacht je dan, dat je daar samen zitten te kaarten en de verliezer moet weg :confused: Het valt me op dat alles wat niet past in jou gedachte kader slecht is.. Hokjes denken is een westers mentaliteit.

TurK__
04-03-2005, 23:04
en je vraagt je dan wel af warom de sollicitaties niet lukken de rede van het hoge werkloosheids cijfer??? sodemieter op toch Wat heeft dat met Iraq te maken. De reden van hoge werkloosheid is al bekend, het is discriminatie verder niks.

Blade20
04-03-2005, 23:08
Wat vind je van de amerikanen die vrouwen,kinderen,ouderen.......vermoorden in de naam van 'democratie'?! Dat zouden ze niet hoeven te doen als er geen Islamitische idoten zo nodig religieuze dictaturen willen vestigen. Of dacht je soms werkelijk dat ze een gevangen dictator weer terug willen zetten op de troon i.p.v. het stichten van een religieuze dictatuur in handen van de Soennieten? Ja, dat is een goede, laten we het eens hebben over het doel van het het 'verzet' in Irak. Saddam kan niet meer aan de macht komen, die zit in de bak, dus voor hem vechten ze niet meer. Hun voornaamste reden is het aantal doden wat valt dagelijks, naar hun zeggen door de VS. En daar zit de ongeloofelijke fout, namelijk dat de VS niet zelf direct doden veroorzaakt, maar de aanslagen van het 'verzet' de doden veroorzaakt. Ze (het 'verzet') redeneerd als volgt; "Wij plegen aanslagen omdat de VS schuldig is voor de doden die zijn gevallen door onze aanslagen." Ze geven dus anderen de schuld van hun eigen daden. Ik kan niet geloven dat er ook maar 1 persoon op de wereld is die gelooft dat de VS schuld is voor de dagelijks vallende slachtoffers in Irak. Ik kan wel geloven dat mensen die dat beweren of zijn gehersenspoeld, of volledig verblind door een ongegronde haat tegen de VS. Shure, de VS is lang niet alles kwa omgang en gedrag, maar die gasten van het 'verzet' zijn nog minder als dat.

TurK__
04-03-2005, 23:10
Volgens mij, krijgen ze een probleem als ze terugkomen in Turkije , Turkije is lid van de Navo en volgens de Turkse regering is Amerika niet de vijand. Dat is ook zo, Israel is ook een bondgenoot.. Je moet slim zijn ;)

TurK__
04-03-2005, 23:14
Dat zouden ze niet hoeven te doen als er geen Islamitische idoten zo nodig religieuze dictaturen willen vestigen. Of dacht je soms werkelijk dat ze een gevangen dictator weer terug willen zetten op de troon i.p.v. het stichten van een religieuze dictatuur in handen van de Soennieten? Ja, dat is een goede, laten we het eens hebben over het doel van het het 'verzet' in Irak. Saddam kan niet meer aan de macht komen, die zit in de bak, dus voor hem vechten ze niet meer. Hun voornaamste reden is het aantal doden wat valt dagelijks, naar hun zeggen door de VS. En daar zit de ongeloofelijke fout, namelijk dat de VS niet zelf direct doden veroorzaakt, maar de aanslagen van het 'verzet' de doden veroorzaakt. Ze (het 'verzet') redeneerd als volgt; "Wij plegen aanslagen omdat de VS schuldig is voor de doden die zijn gevallen door onze aanslagen." Ze geven dus anderen de schuld van hun eigen daden. Ik kan niet geloven dat er ook maar 1 persoon op de wereld is die gelooft dat de VS schuld is voor de dagelijks vallende slachtoffers in Irak. Ik kan wel geloven dat mensen die dat beweren of zijn gehersenspoeld, of volledig verblind door een ongegronde haat tegen de VS. Shure, de VS is lang niet alles kwa omgang en gedrag, maar die gasten van het 'verzet' zijn nog minder als dat. Heb je Fahrenheit 9/11 gezien?? Het zijn echt geen lieverdjes, eerder moordenaars. Iraq had niks met Al-qaida te maken. Saddam was geen dreiging voor UsA. Het zijn allemaal politieke spelletjes die achter gesloten deuren plaatsvinden, waar simpele zielen als wij er geen zicht op hebben. Iraq was een stabiel land, en het is nu een terroristen haard geworden. Men vermoord elkaar dagelijks, en wij zitten achter een pc te discussieren. That`s life.

rja
04-03-2005, 23:16
Dat is ook zo, Israel is ook een bondgenoot.. Je moet slim zijn ;) Je bent lid van de Navo, dan moet je ook loyaal zijn, volgens mij Turkije hier ook genoeg profijt van , Turkije heeft genoeg buren die lastig kunnen worden zoals : Rusland, Iran of Irak, waar ze niks van hoeven te vrezen, zolang ze lid zijn van de Navo. Isreal is geen lid van de Navo.

TurK__
04-03-2005, 23:19
Je bent lid van de Navo, dan moet je ook loyaal zijn, volgens mij Turkije hier ook genoeg profijt van , Turkije heeft genoeg buren die lastig kunnen worden zoals : Rusland, Iran of Irak, waar ze niks van hoeven te vrezen, zolang ze lid zijn van de Navo. Isreal is geen lid van de Navo. Huh :confused: Denk je dat dat echt door de Navo komt?? Navo is sterker met Turkije erbij.. De Turkse millitaire macht is een van de sterkste ter wereld. En nog een ding, een turk vecht door.. Vrouw kind opa oma, iedereen. Misschien pakken we Rusland ook, als het "echt" moet. Want dat hebben we eerder ook gedaan ;)

TurK__
04-03-2005, 23:20
Je bent lid van de Navo, dan moet je ook loyaal zijn, volgens mij Turkije hier ook genoeg profijt van , Turkije heeft genoeg buren die lastig kunnen worden zoals : Rusland, Iran of Irak, waar ze niks van hoeven te vrezen, zolang ze lid zijn van de Navo. Isreal is geen lid van de Navo. Je vergeet Syrie, Cyprus Armenie.. Dat zijn ook allemaal lastige buren.

rja
04-03-2005, 23:25

Huh :confused: Denk je dat dat echt door de Navo komt?? Navo is sterker met Turkije erbij.. De Turkse millitaire macht is een van de sterkste ter wereld. En nog een ding, een turk vecht door.. Vrouw kind opa oma, iedereen. Misschien pakken we Rusland ook, als het "echt" moet. Want dat hebben we eerder ook gedaan ;) Iran kan atoomwapens krijgen. Die kunnen gericht worden op Turkse steden. Als Turkije lid is van de Navo, hebben ze die atoomwapens niet nodig, de overige Navo landen zullen Turkije hiervoor wel verdedigen.

Pagina's : [1] 2 3