Bekijk originele versie : Mocro's bij Peter R. de Vries
Marokkaanse flasherds straks te zien... :D
-Y-
Origineel gepost door ouiam_tet1
hoe laat???
Programma is net begonnen dus... :)
-Y-
Origineel gepost door ouiam_tet1
ik zie ze niet het gaan niet over marokkanen????
Ewa straks al3ayla...Het gaat over verkoop van telefoons door Mocro's :D
-Y-
pietjepuk83
13-02-2003, 21:32
Mijn god he wat een schande, die marokkaanse oplichters!!!!
Niet te geloven.
3la fdi7a ik schaam me echt dood, maar waarom moeten ze zo goed in beeld nemen....... is wel een beetje zielig voor hun
Corleone
13-02-2003, 21:37
:hihi: ze zijn wel gesnoeid wat me op viel is dat er alleen nederlanders zijn genaaid :D
Meryam20
13-02-2003, 21:43
Ja dat si me ook op gevallen. Maar daar hoe je helemaal niet trots op te zijn. Ze hebben het wel slim gespeeld voor hun leeftijd maar goed wij marokanen zijn meestal wel slimmer voor onze leeftijd!!!!
Kom op we leven op dit moment in een tijd waar ze op ons letten en we worden sneller over een kam geschoren dus denk even na voordat je het verkeerde pad op gaat. Voor jezelf, ouders, familie en de rest van de marokaanse gemeenschap!!
Groetjes Meryam
Origineel gepost door Corleone
:hihi: ze zijn wel gesnoeid wat me op viel is dat er alleen nederlanders zijn genaaid :D
Hahaha..Heb je die lange rij gezien van gedupeerden :D
Tsjah...Die geloven snel in het verdienen van partijtjes telefoons
-Y-
Dounia81
13-02-2003, 23:14
Origineel gepost door Meryam20
Ja dat si me ook op gevallen. Maar daar hoe je helemaal niet trots op te zijn. Ze hebben het wel slim gespeeld voor hun leeftijd maar goed wij marokanen zijn meestal wel slimmer voor onze leeftijd!!!!
Kom op we leven op dit moment in een tijd waar ze op ons letten en we worden sneller over een kam geschoren dus denk even na voordat je het verkeerde pad op gaat. Voor jezelf, ouders, familie en de rest van de marokaanse gemeenschap!!
Groetjes Meryam
slim gespeeld zeg je. Nou als ze het slim gespeeld hadden waren ze nu niet gepakt wallah schande. En nog wel goed gefilmd ook. Weer zo een schande waarbij ze de hele marokkaanse gemeenschap voor zullen aanspreken. Hahah het waren bekende gezichten van op straat.
maar goed die hebben hun lesje wel geleerd.
:zwaai:
nour_el_3oejoen
13-02-2003, 23:17
HEEEEEE..IK HEB HET GEMIST...:(...WEET IEMAND WANEER HET WORD HERHAALD...PLEAZZZZEEEEEEEEEE.....
....XXXXXXXXXNOURXXXXXXXX..:zwaai:
Dounia81
13-02-2003, 23:18
Origineel gepost door nour_el_3oejoen
HEEEEEE..IK HEB HET GEMIST...:(...WEET IEMAND WANEER HET WORD HERHAALD...PLEAZZZZEEEEEEEEEE.....
....XXXXXXXXXNOURXXXXXXXX..:zwaai:
dit is al herhaald voor de 2 keer kijk op teletekst :D
ik zou het verder niet weten meid
anders ga ik je verslag geven haha
nour_el_3oejoen
13-02-2003, 23:21
Origineel gepost door leila81
dit is al herhaald voor de 2 keer kijk op teletekst :D
ik zou het verder niet weten meid
anders ga ik je verslag geven haha
:huil: ...heb ik de herhaling gemist......:huil:......ik ben sjielieg.....maarre als je het niet erg ving kun je gerust verslag doen van de aflevering..... :D ..... :zwaai:
Dounia81
13-02-2003, 23:23
haha het is best veel joh
kijk op teletekst daar staat een samenvatting ok en niet huilen
is niet goed voor je meid
nour_el_3oejoen
13-02-2003, 23:27
Origineel gepost door leila81
haha het is best veel joh
kijk op teletekst daar staat een samenvatting ok en niet huilen
is niet goed voor je meid
ISH GOET STADSGENOOT ;) , ....................TNX VOOR JE HULP..... :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.