Bekijk originele versie : aan de gemeente utrecht en mensen die daar vandaan komen!
missynador
04-03-2005, 09:22
Ik loop te denken waar gaat het allemaal naar toe. Ik kom niet uit utrecht maar ik vind het een gezellige stad te gaan winkelen. Je loopt door de HC en je ziet leuke winkels. Maar wat ik zooo kwaad om maak is dat de gasten daar zijn die heel vervelend zijn. Het is nog erger dan Rotterdam Zuidplein. Ik wil graag weten wat op de HC afspeelt want dit vind ik niet normaal. Gemeente Utrecht moet een harde aanpak nemen, want je kan niet eens fatsoenlijk lopen of je hebt vijf van die gasten achter je aan! Juist moet ook nog uitkijken dat je geen loverboy tegen komt die je graag mee lokt naar een hoekje ofziets. Ik voel me zker veilig als ik blauwe collegaas rond ziet lopen maar ik vind het schandalig dat de jongeren niet zelf kunnen oplossen. Ik heb veel agenten geteld, ik zal zeggen ontruim de boel gemeente utrecht, want dit kan echt niet langer. Het is geen hangplek het is geen plek om te dealen het is plek om te winkelen! Ik kom echt wel in actie! want utrecht moet leuk blijven en niet vervelend worden! wie is daar mee eens! :goedzo:
Atlas_Gebergte
04-03-2005, 09:47
Daar heb je gelijk in. Ik kom gelukkig niet veel in Utrecht, 1x in het jaar. Toevallig ga ik er morgen heen om te winkelen samen met me man, dus ik heb er eigenlijk geen last van die gasten ze zien dat ik met me man loop, maar ze hangen erwel, en ik moet je daarbij zeggen dat SOMMIGE meiden daar ook komen voor die jongens en overdreven hard lachen enzo, ze vinden die aandacht allemaal leuk, vind het niet kunnen hoor. Dus Actie hahahaah.
missynador
04-03-2005, 09:59
Daar heb je gelijk in. Ik kom gelukkig niet veel in Utrecht, 1x in het jaar. Toevallig ga ik er morgen heen om te winkelen samen met me man, dus ik heb er eigenlijk geen last van die gasten ze zien dat ik met me man loop, maar ze hangen erwel, en ik moet je daarbij zeggen dat SOMMIGE meiden daar ook komen voor die jongens en overdreven hard lachen enzo, ze vinden die aandacht allemaal leuk, vind het niet kunnen hoor. Dus Actie hahahaah. ik vind je een toppie , ik ben echt verplan oom in actie tegaan elke reacties die ik nu krijg ga ik verzamelen en bewaren want ze kunnen beter de boel ontruimen! Jij blij je loopt nog met je man! ik loop met mijn vriendinnen. Jaa die hebben wel kapsones dat klopt dat is vreselijk! Ik liep naar de mac ! jeetje de meiden denken dat ze het helemaal het zijn. Zijn ze bang dat ze geen man kunnen krijgen! ik ben ook op de leeftijd gekomen om te gaan trouwen voor mij hoeft het niet effe genieten van mijn leven! :goedzo:
UndercoverAngel
04-03-2005, 11:05
Groot gelijk meid! Het is echt niet normaal, ik ga daar af en toe met mijn man winkelen en geloof soms mijn ogen gewoon niet. De jongens die in hoekjes hangen en de meiden aan het lastigvallen zijn en de meisjes die daar rondlopen. :jammer: Ze vragen zelf aandacht door zo hard te lachen/praten en hun kleding, laat ik daar maar niet over beginnen. Het lijkt net een datingsmarkt, nee geen huwelijksmarkt want ze zijn daar maar op 1 ding uit! Gebruiken, dumpen en dan weer terug naar het hoekje om een nieuw slachtoffer te vinden! :moe:
Als ik dat zo zie begrijp ik waarom veel meisjes steeds topics openen met het feit dat ze gebruikt zijn of ontmaagd etc.. Ze vragen er zelf om met hun kleding en gedrag. Kleed je fatsoenlijk en gedraag je fatsoenlijk zoals Allah (swt) wil dan zal Insha Allah niemand je lastigvallen of gebruiken. Als je kleren wil halen doe dat dan maar blijf niet rondjes lopen om aandacht te krijgen. Je kan beter naar huis gaan en je tijd beter besteden door je moeder te helpen of te gaan bidden en meer over de Islam leren. ;)
We willen graag normaal winkelen in Utrecht dus ACTIE aub! :D
.:UcA:.
missynador
04-03-2005, 11:31
we moeten zeker in actie komen dusss hou deze topic hoog!
Je hebt gelijk het is niet meer normaal .
Dat zijn jongen die zeker die opvoeding te kort komen .
gr maro
missynador
04-03-2005, 12:00
Je hebt gelijk het is niet meer normaal .
Dat zijn jongen die zeker die opvoeding te kort komen .
gr maro
dusssss actie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
supertje
04-03-2005, 13:09
Salaam oualeikoem meiden,
Ik zelf kom niet uit Utrecht maar woon hier sinds kort. Ik moet zeggen dat ik me ook vreselijk erger aan die hangjongeren op HC. Gelukkig ben ik niet lastig gevallen of iets dergelijks, dus daar heb ik niet veel over te klagen. Maar ik irriteer me wel omdat die jongens, en geloof me vele dames met hun het straatbeeld ontsieren door hun aanwezigheid in groepjes (luidruchtig!). Het getuigt tevens van het feit dat ze gewoonweg niks beters te doen hebben.
Het probleem is er en je kunt wel gaan ontruimen maar dan verplaats je slechts het probleem. Ik denk dat we het probleem bij de kern moeten aanpakken en er een islamitische organisatie op touw moet worden gebracht die zich buigt over al de problematieken waar de (Marokkaanse)Islamitische gemeenschap mee kampt. En laten we wel wezen, wij als marokkanen/moslims ergeren ons er doodt aan laat staan de autochtonen.
Dus meiden, laten we inderdaad in actie komen;)
Ik ben momenteel bezig met het op touw krijgen van een dergelijke organisatie . Dus als er interesse is pm me even dan neem ik je op in de lijst. InshAllah zal de opening over anderhalf maand plaats vinden!
En vergeet vooral niet in actie te komen:)
Gr. Supertje
Atlas_Gebergte
04-03-2005, 16:15
Ik vind het een super idee meiden.
schatvmelha
04-03-2005, 17:07
Elke donderdagavond en soms vrijdag sta ik versteld van de meiden die naar een winkelcentrum (Hoog Catharijne) komen om aandacht te vragen.
Het zou een hoop schelen als die meiden zich netjes zouden kleden. En dan bedoel ik niet eens een hoofddoek dragen maar: ga eens de deur uit zonder je gezicht in te smeren met killo's make-up. En in kliekjes van 4 meiden luid lachend rond te slenteren met maar een doel voor ogen: Jongens
Het valt me wel op dat het vooral meisjes zijn in de leeftijdscategorie van 15 t/m 19 jaar ongeveer. en die uit de omgeveing van Utrecht komen zoals Amersfoort. Zeist etc.
Als ze er zo uitdagend bijlopen zou ik het als jongen ook niet kunnen weerstaan om ze aan te spreken of zelfs meer.
Dus ontruim die hele boel maar. Als er geen meiden zijn die er uitdagend bijlopen zullen er ook geen jongens hangen om misbruik van ze te maken.
Nou ben ik zelf de teener leeftijd voorbij, ik weet dat het nog jonge meisjes zijn en hoop dat er ooit een dag zal komen dat ze zullen beseffen dat hun gedrag niet zo lang verder kan. Incha allah.
Ik zou zeggen tegen de Marokkaanse ouders, oudere broers/zussen: Ga eens wat leuks doen met je kinderen of broertjes/zusjes. Dan hebben ze ook geen tijd of behoefte om rond te hangen en zichzelf te showen aan heel Nederland.......
Ze willen trouwen dus het is een huwelijksmarkt geworden..Wil je trouwen kom dan naar HC... :rolleyes:
missynador
05-03-2005, 15:38
Ze willen trouwen dus het is een huwelijksmarkt geworden..Wil je trouwen kom dan naar HC... :rolleyes:
meiden toppie we gaan dor met actie!!!!! :goedzo:
WhoCares
17-03-2005, 06:20
Je haalt de woorden uit me mond!
Ik woon zelf in Utrecht en als ik naar de stad ga ga ik niet eens over
HC lopen.. De winkels daarin zijn ook meestal buiten te vinden en buiten
zitten veel leukere winkels! Vroeger (5 maanden geleden) 3 keer in de week moest ik over HC lopen als ik uit me werk kwam zag ik altijd de zelfde jongens rond lopen :moe: en wie lopen er voor hun, die meisjes die ik 2 dagen geleden ook zag :hihi: echt zoo hopeloos maar die meisjes zijn ook erg hoor ze komen daar om ruzie te zoeken wollah echt deraan komen ze express tegen je aan lopen of gaan ze je heel lang aankijken net zolang tot dat jij er wat van zegt :jammer: Die meisjes zijn echt deraan :hadj: MAAR WAT KAN JE AAN DIE WIJFEN DOEN? OPRUIMEN! MOVEEE BITCH GET OUT THE WAY! :maf: nee serieus het is wel erg ja.. Helemaal op donderdag avond gelukkig werk ik dan altijd maar toen ik nog niet werkte en soms (meestal eind van de maand) even door de stad liep nou ze zitten bijna op je lip.. "PSST MEISJE STOP IS FF" - "HEE MAG IK JE NR" - "GA JE MEE NAAR DE BIOS" - "ZULLEN WE SAMEN WINKELEN" NOU NEE BEDANKT! :banana: :lekkerpuh
Echt zwaar irritant ja. :jammer:
Ik loop te denken waar gaat het allemaal naar toe. Ik kom niet uit utrecht maar ik vind het een gezellige stad te gaan winkelen. Je loopt door de HC en je ziet leuke winkels. Maar wat ik zooo kwaad om maak is dat de gasten daar zijn die heel vervelend zijn. Het is nog erger dan Rotterdam Zuidplein. Ik wil graag weten wat op de HC afspeelt want dit vind ik niet normaal. Gemeente Utrecht moet een harde aanpak nemen, want je kan niet eens fatsoenlijk lopen of je hebt vijf van die gasten achter je aan! Juist moet ook nog uitkijken dat je geen loverboy tegen komt die je graag mee lokt naar een hoekje ofziets. Ik voel me zker veilig als ik blauwe collegaas rond ziet lopen maar ik vind het schandalig dat de jongeren niet zelf kunnen oplossen. Ik heb veel agenten geteld, ik zal zeggen ontruim de boel gemeente utrecht, want dit kan echt niet langer. Het is geen hangplek het is geen plek om te dealen het is plek om te winkelen! Ik kom echt wel in actie! want utrecht moet leuk blijven en niet vervelend worden! wie is daar mee eens! :goedzo:
je heb helemaal gelijk ik kom uit utrecht een vind ook dat die jongeren dom bezig zijn als ik daar loop schaam ik me voor mijn volk :(
Nou dat valt dus reuze mee. Ik heb nooit niet ergens last van. Als jij gewoon gaat winkelen en niemand aandacht geeft dan word je ook niet lastig gevallen.
Wat betreft die hangjongeren. Ja die hangen rond sowhat? Ik heb er geen last van als ik er ben, en als iemand sporadisch wat zegt negeer ik dat.
Er is al een samenscholingsverbod, ik weet niet wat jij verder wilt?
Bovendien zie ik ook heel vaak meisjes daar stil staan elkaar uitvoerig begroeten, die lopen pas andere mensen in de weg en als het dan opeens jongens zijn die stilstaan en staan te ouwehoeren is het opeens verkeerd?
Jij bent heel erg bevooroordeeld. Je gaat er gelijk vanuit dat er meisjes worden geronseld door loverboy's( die deze meisjes dan meelokken???? Hoe zie je dat voor je, worden ze gelokt met een stukje kaas ofzo?) en dat er op elke hoekje wordt gedealed.
Wat betreft in actie komen, jij hebt geen eens recht van spreken, want je komt niet uit Utrecht. Daar is alles meegezegd.
Ik heb echt een hekel aan mensen zoals jij die met rare praatjes lopen te strooien terwijl deze niet eens gegrond zijn.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.