Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Life Under Fundamentalists

Pagina's : [1] 2

Dufrene
03-03-2005, 23:09

Kijk en huiver http://www.rawa.org/bwphoto.html

Dufrene
03-03-2005, 23:12
http://www.rawa.org/all.htm

Dufrene
03-03-2005, 23:16
After the domination of the Kabul by Jehadi fundamentalists they committed gross violation of human rights and savagely raped Afghan mothers, teenager girls and boys and reduced Kabul to rubble. In a report by AFP (published in The Frontier Post, Feb. 16,1993): "There were 12 of them, some carrying rocket launchers on their shoulders. They broke down the door, then they made advances to my sister and me," Said Shahla, a young nurse. "My father tried to stop them, but they hit him and then tortured him. They cut off one of his feet and both his hands. In the courtyard there was a big dog belonging to one of the commanders. One of them threw my father's hands to the dog."

Dufrene
03-03-2005, 23:37
Waarom word dit genegeerd? Vinden jullie dit niet schokkend? Het is de gruwelijke waarheid

Dufrene
03-03-2005, 23:49

Allah bestaat gewoon niet. De meeste extreme gruwelijkheden gebeuren allemaal in het midden oosten in naam van de islam. dat zijn dan toch jullie broeders. Of nu opeens niet meer Nee hier hebben de moslims totaal niks mee te maken net als de moordende verkrachtende moslims in darfur......maar de palestijnen dat zijn hun trouwe moslims broeders!!

Immanuel
04-03-2005, 00:24
Allah bestaat gewoon niet. De meeste extreme gruwelijkheden gebeuren allemaal in het midden oosten in naam van de islam. dat zijn dan toch jullie broeders. Of nu opeens niet meer Nee hier hebben de moslims totaal niks mee te maken net als de moordende verkrachtende moslims in darfur......maar de palestijnen dat zijn hun trouwe moslims broeders!!Hallo Dufrene, Heel terecht dat je hier een topic over opent. Jammergenoeg zijn alleen de Palestijnen de broeders van iedere moslim. Wat er in Afganistan gebeurde wordt hier het liefst genegeerd. Als je meedoet met dit forum hier moet je goed begrijpen dat moslims geen misdaden plegen. Mensen die roepen dat ze moslim zijn en toch misdaden plegen worden door de goegemeente hier niet erkend als moslims. Dus broeder Arafat, die een paar honderd miljoen achterover drukte kan geen moslim zijn. Ook het Saudische koningshuis is niet islamitisch. Ze geven weliswaar 150 miljoen dollar per jaar aan de nabestaanden van de mensen die zelfmoordaanslagen plegen en pompen afgrijselijke bedragen in het bouwen van moskeƫen en de ondersteuning van het islamitisch onderwijs, maar het zijn geen moslims. Ze verkopen namelijk olie aan het westen. Laat staan dat de taliban, mullah Omar en de rest moslim zou zijn. Zelfs de mensen die in Pakistan drie miljoen Hindus vermoorden aan het begin van de jaren zeventig waren geen moslims. Groet, Immanuel

Dufrene
04-03-2005, 00:54
ooit kom je erachter dat Hij swt wel degelijk bestaat! wee die dag, voor jou zal het geen mooie zijn! verder, beste jood, kan ik je vertellen ik verklaar me solidair met de palestijnen inderdaad. die door jou zionnistische broeders worden blootgesteld aan de meest extreme gruwelijkheden. tot slot vraag ik je nogmaals wat wil je hier mee bereiken. het is letterlijk een jodestreek van je die nergens toe leidt! JA dit zijn nou egt van die geweldig grappige reacties. Ik joods :D hahahahahahahahahahahahahahahahahaha iedereen weet dat de taliban in naam van allah vreselijke zieke dingen deed. Hun geest vergiftigd door de koran. Wat voor barbaren het zijn. Middeleeuwse minded verkrachters en moordenaars. De hel zit vol met moslims en de hemel vol "ongelofige honden" + zionjoden

Dufrene
04-03-2005, 00:54
"ooit" kom je erachter.

Dufrene
04-03-2005, 00:56
niemand heeft ooit bewezen dat hij bestaat. Niemand kan bewijzen dat hij bestaat. En niemand zal ooit bewijzen dat hij bestaat. Gelofen in god = bullshit

Dufrene
04-03-2005, 00:57
Je reinste onzin. Een verzonnen boek net zo uit n duim gezogen als de bijbel

Dufrene
04-03-2005, 01:08
geloof was heel vroeger nodig voor oplossingen. Nu is de mens daar slim genoeg voor. Neem als voorbeeld de dondergod. Niemand wist ook maar iets wat bliksem was, dus was de veroorzaker een god zodat er een oplossing voor was. Dat is nu allemaal niet meer nodig. Zie dat nou in

Dufrene
04-03-2005, 01:10
Eerst ga ik als hond niet naar hemel of hel. en daarna ga ik met zionjoden ineens wel naar de hel. Wat raar, kan je me dat nader uitleggen?

Anseo
04-03-2005, 09:00
geloven in niks= bullshit Of iemand moslim, christen, boedhist of athiest noemt, zegt nog weinig over wie hij zelf is, blijkt in de praktijk. Zelf geloof ik niet, omdat ik niet uit angst (de beloofde hel) iemand wil vereren of goed wil doen alleen omdat een beloning in het vooruitzicht is gesteld (de hemel). Godsdienst lijkt soms op: veel beloven en weinig geven doet een gek in vreugde leven.

PROLEET
06-03-2005, 03:46
[QUOTE=Friedrich]Nou ja. Die hemel van de moslims is ook te mooi om waar te zijn. Alleen het idee al om in dit leven een aantal onschuldige mensen te vermoorden om naar de hemel te kunnen gaan, zodat je sex kunt bedrijven met een tig-tal blanke houri's. Of zijn het blanke druiven? Laten we het houden op te dom, te belachelijk en te pervers voor woorden Dat idee waarmee je nu komt, dat is geen islamitisch idee. Dat maak jij ervan. En er is in heel de geschiedenis geen volk te vinden, dat zo belachelijk, verdorven en pervers is, als jouw volk vandaag de dag is. Daarnaast zijn ze zo dom dat ze werkelijk geloven dat hun dierlijke gedrag, beschaafder en ontwikkelder is dan welk volk maar ook.

Dufrene
06-03-2005, 09:05

En noem nu is een grootse werelduitvinding uit het beschaafde zeer intelligente midden oosten waar iedereen gebruik van maakt? Aangezien jij de westerse mens als dom beschouwd. Maar wat doe je dan achter een pc? Is toch echt westers.

Pagina's : [1] 2