Bekijk originele versie : heb je weleens een turk arabisch horen praten??
ze kunnen natuurlijk wel de koran lezen of course maar heb je weleens een turk arabisch met een vriend ofsjoo horen praten ikke namelijk niet :D.
ik wel:D op school en dat was LACHENNNNNNN!!!:maf:
mimi3000
13-02-2003, 19:29
ik wel......ik ken een turk die perfect arabisch kan praten...ik zie iets vannuh...eh eh je stem doettt want ze stem was vet schor.....ewa toen zei die hsem a bnedem....en ik keek em zo aan :eek:
loubna170
13-02-2003, 19:53
ja maar meestal zijn het alleen scheldworden
is wel geinig om te horen hoe ze dat uitspreken
NAZAR_BONCUGU
13-02-2003, 23:23
JA IEDERE TURK KEN WEL WAT WOORDEN EN ANDERSOM OOK. ZOU WEL STOER ZIJN OM ARABISCH TE LEREN EIGENLIJK, MISSHCIEN MOET IK DAT WEL DOEN JA. AANGEZIEN MIJ BESTE VRIENDIN OOK TURKS GAAT NEMEN ALS KEUZEVAK. DAT WORDT DUS ZEKER LACHEN DAN!!!! (DANKZIJ MIJ IS ZE OOK AL AARDIG OP WEG, INDERDAAD GRAPPIG OM TE HOREN JA)
CIAO MENSEN
GROETJES VAN EEN TURK....
HalfBlood
13-02-2003, 23:28
ja hij bedelde voor geld bij mij en een vriend voordat we binnen de moskee gingen, verbazingwekkend kon hij het goed kunnen we niet van de meeste mgharba zeggen :D. ;)
Shining_Star
14-02-2003, 12:32
ja ik heb een turk wel es arabisch horen praten enne dammnz wat had ie een accent echt grappig om aan te horen :D:D
PABLO_ESCOBAR
14-02-2003, 12:55
Ik ken enkel marokkaanse jongens die vloeiend turks praten
PABLO_ESCOBAR
14-02-2003, 13:03
Origineel gepost door helleau
ben jij daar 1 van pablo ??:rolleyes:
Ik versta wel wat en spreek een aardig mondje maar vloeiend helaas niet. Maar ken hier wel enkele turko-fonen :D
chebakarima
17-02-2003, 11:29
heb je wel eens een turk berbers horen praten of heb je wel eens een half nederlander en een half indo berbers horen praten?????????
THRILLER
17-02-2003, 12:57
ik heb vanochtend turks gepraat. ik had gisteravond namelijk hete rotti gegeten, en toen ik vanochtend de wc bezocht sprak ik tot mijn verbazing vloeiend turks.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.