Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hulp Gevraagd (krijg om de minuut virusmelding)

Pagina's : [1] 2

MrSelecta
03-03-2005, 17:08

Hallo allemaal ik zit met een probleem ik wordt er helemaal gek van. Ik heb pas AVG virusscanner geinstalleerd. Nu krijg ik echt ongeveer om de minuut soms wel om de 30 seconden een melding dat er een virus is detected! De virus is genaamd Trojan horse Downloader.Agent.BD en zit in C:/WINDOWS/system/32crok.32dll maar als ik dit bestand heal of delete dan komt ie weer terug onder een andere naam terug bijv. deze C:/WINDOWS/system32/addwr. Maar het blijft een Trojan horse Downloader.Agent.BD aub wie kan mij helpen, want internetten is zo niet leuk meer :kwaad:

MrSelecta
03-03-2005, 17:14
Nu krijg ik dezelfde virus maar in andere locaties zoals C://WINDOWSsystem32/mskt.dll Trojan horse Downloader.Agent.9BD C:WINDOWS/apife.dll Trojan horse Downloader.AGent.9.BD C:WINDOWS/apput.dll Trojan horse Downloader.AGent.9.BD AUB wie kan mij helpen, ik ben het spoor bijster. :traan1:

MrBrownstone
03-03-2005, 17:16
opstarten in veilige modus. Dan zou je ze moeten kunnen verwijderen.

MrSelecta
03-03-2005, 17:19
opstarten in veilige modus. Dan zou je ze moeten kunnen verwijderen. Mag ik vragen hoe je dat doet? En hoe je ze dan kan verwijderen?

MrBrownstone
03-03-2005, 17:28

Ehm, hoe ging dat ook alweer? Volgens mij moet je tijdens de opstartprocedure van Windows F8 (F12 zou eventueel ook kunnen, weet het niet zeker meer) indrukken. Dan krijg je een keuzemenu waarin je kunt kiezen uit Veilige Modus. Selecteer dat en laat Windows laden. Windows zal nu alleen de meest essentiele programma's laten draaien. Laat je virusscanner scannen, en als je dan een melding krijgt van een virus, dan zou je deze nu gewoon moeten kunnen verwijderen. Ik garandeer niet dat deze methode je probleem oplost, maar dat is wel altijd het eerste wat ik doe als ik een virus heb.

MrSelecta
03-03-2005, 19:22
Bedankt voor de moeite, maar dit helpt niet :o Heeft iemand anders nog oplossingen? :(

Firdous26
03-03-2005, 19:50
Verwijder trojans hiermee: http://www.moosoft.com/products/cleaner/

MrSelecta
03-03-2005, 23:51
Verwijder trojans hiermee: http://www.moosoft.com/products/cleaner/ Ik heb dit gedownload en mn hele computer laten scannen maar het programma kan geen trojans vinden terwijl ik toch echt om de 30 sec een melding krijg. Pfffffffff volgens mij heb ik een probleem :(

HungLikeABull
03-03-2005, 23:56
Je had al een topic hierover geopened en ik heb je geprobeerd te helpen zonder enige reactie van jou. Waarom open je nu weer een topic met dezelde vragen?

MrSelecta
04-03-2005, 00:01
Je had al een topic hierover geopened en ik heb je geprobeerd te helpen zonder enige reactie van jou. Waarom open je nu weer een topic met dezelde vragen? Omdat mijn comp helemaal legen geen optie is. Ik heb belangrijke documenten erop staan die ik wil houden!

trans
04-03-2005, 00:06
Omdat mijn comp helemaal legen geen optie is. Ik heb belangrijke documenten erop staan die ik wil houden! Documenten kan je op slaan toch,dan formateren en dan alles er opnieuw opzetten lijkt mij een optie.

Pista
04-03-2005, 00:06
Nou ja, je kan je belangrijke documenten toch op een schijf zetten. Heb jij dan maar 1 partitie? Ik heb ooit identiek hetzelfde probleem gehad. No problem...power quest drive image. :goedzo: Gewoon image terug plaatsen en daaaaaag trojan horse. :D

MrSelecta
04-03-2005, 00:10
Partitie? Power Quest drive Image? Formatteren :o Ik snap dit echt niet, ik ben maar een amateurtje. Wie weet hoe ik van dit probleem afkom. Ik zou diegene echt dankbaar zijn

HungLikeABull
04-03-2005, 00:12
Omdat mijn comp helemaal legen geen optie is. Ik heb belangrijke documenten erop staan die ik wil houden! Na die post heb ik je een aantal andere opties gegeven...

trans
04-03-2005, 00:15

is helemaal niet nodig heel je pc leeg*******en! Ga gewoon naar http://www.pchelpforum.nl/ en vraag het daar of download al die programmas die daar links staan. Hoe heet werkt hebi k zelf ook allemaal ooit moeten uitvogelen :D Ja dat zei ik al formateren.

Pagina's : [1] 2