Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Werelds Grootste Gedich Door Yasmina Leden

cambou
13-02-2003, 15:13

werelds grootste gedicht in A-B rijm de eerste zin moet rijmen met de 3e en de 2 met de 4e enzovoort ik ben beniuwd of wij yasminaleden een werelds grootste gidicht kunnen schrijven. ik bijt de spits af Ik liep op straat.

Vin
13-02-2003, 15:32
Doordringend keek je me aan ik voel hoe de hartstocht brandt Jouw ogen nemen mijn lichaam ze pakken me bij de hand Je neemt me zachtjes met je mee jouw vingers strelen lief mijn huid Op onze adem vloeit het verlangen en we zuchten het samen uit. In een makkelijke beweging druk je mijn lichaam tegen je aan Mijn hart begint sneller te kloppen en voel de hartstocht door mijn aderen gaan Ik bespeelt je met gemak een tinteling van verlangen en lust Jouw handen koesteren mijn lichaam als ik voel hoe je me zachtjes kust Je fluistert lieve woordjes terwijl ik je bemin Het sidderen van jouw lichaam die dankbaar de mijne vind De uurtjes zullen verstrijken het genot is zeer intens Het hoogtepunt van ons samenzijn dat als enige wens Samenversmolten zielen tot in de eeuwigheid Mijn hart spreekt dankbaar de woorden ik wil je nooit meer kwijt...

mimi3000
13-02-2003, 15:33
Vin.....everytime you do that, you knock me off my feet!!! :maf2:

Nadiah
13-02-2003, 15:34
hey hoort deze niet in de gedichtenrubriek?? Nadia

didi_1
13-02-2003, 15:34

poep op de stoep :D

-xxx-Rachida
13-02-2003, 16:03
elke keer is het dan zo ver er wordt naar mij gekeken er wordt geschreeuwd her en der ik wordt met iedereen vergeleken Is het dan zo moeilijk om 'gewoon' mezelf te zijn is het dan zo 'gevaarlijk' om een moslim te zijn

cambou
14-02-2003, 09:24
wallah wash willen jullie niet begrijpen iedereen maar een zin en de volgende de volgende zin . VIN hihihihihihi een zin a ghouya

Vin
14-02-2003, 10:07
Origineel gepost door cambou wallah wash willen jullie niet begrijpen iedereen maar een zin en de volgende de volgende zin . VIN hihihihihihi een zin a ghouya ewa ik was ze3ma geinspireerd:D Maar ik bedenk wel nog wat voor jullie , Het is tenslotte Valentijn:D