Bekijk originele versie : Voorstelling Najib Amhali
Schapenhoedster
03-03-2005, 13:34
Assalamoe 3aleikoem,
Hierbij bied ik 2 kaartjes aan voor de voorstelling "Most Wanted" van Najib Amhali. Deze zal plaatsvinden op 20 mei in theater Zuidplein (Rotterdam). De voorstelling is inmiddels uitverkocht. Helaas ben ik verhinderd geraakt en zijn er 2 kaartjes vrijgekomen. Zijn er liefhebbers onder jullie dan hoor ik dat graag? Hoogste bod geldt. PM alsjeblieft!!
Wa Salaam
Khaled2000
03-03-2005, 13:47
Wee degene die leugens vertelt om mensen te laten lachen, wee hem, wee hem.
Dit soort voorstellingen worden een jaar van tevoren uitverkocht, terwijl lezingen weinig bezocht worden .. Allahou Almoesta3an
salaampje_1
03-03-2005, 13:51
inderdaad bro
ameen YA Rabi
wasalaam
Khaled2000
03-03-2005, 14:01
Ja klopt helemaal, maar toch vond ik het leuk.. :)
Een jaar van tevoren uitverkocht door ongelovigen en die gaan niet naar lezingen..
Is het niet een moslima hierboven die een kaartje gekocht heeft? En nu lief is om het plezier met een ander te delen, omdat zij niet kan gaan.
AboeAmmaar
03-03-2005, 14:12
Ja klopt helemaal, maar toch vond ik het leuk.. :)
Een jaar van tevoren uitverkocht door ongelovigen en die gaan niet naar lezingen..
Weet je dat het ook haraam is om zulke voorstellingen te bezoeken? Wallahi wij zijn zo ver gekomen dat we zulke zaken niet meer als haraam beschouwen.
Moge Allah ons leiden!
Jammer als ;t in Adam was dan zou ik wel gaan. Vorig jaar had ik 2 kaartjes gekregen, maar we moesten koekjes maken en mocht niet gaan..:(
Schapenhoedster
03-03-2005, 16:07
jammer dat er meteen oordelen klaar liggen of een persoon wel/ niet moslim is. Allahoe a3lem. ik bied ze aan mt de juiste intentie....Vraag niet om afgekraakt of beoordeeld te worden. maar goed...Khair incha allah
Khaled2000
03-03-2005, 16:07
Status imaan omhoog schoppen jek?
Khaled2000
03-03-2005, 16:08
jammer dat er meteen oordelen klaar liggen of een persoon wel/ niet moslim is. Allahoe a3lem. ik bied ze aan mt de juiste intentie....Vraag niet om afgekraakt of beoordeeld te worden. maar goed...Khair incha allah
Welke (juiste) intentie? :confused:
Status imaan omhoog schoppen jek?
Alles is haraam:moe:
AboeAmmaar
03-03-2005, 16:42
Salaam 'Aileikoem Wa Ra7matoe Allahi Wa Barakatoe
Vrees Allah, het enige wat haraam is wat Allah(djala wa 3ala) en Zijn profeet Moh'ammed (salla Allaahoe aileihi wa salem) haraam hebben verklaard. Zulke uitspraken zijn gevaarlijk! Als je de halaal zaken opsomt en vergelijkt met de haraam zaken zullen de halaal zaken ver boven de haraam zaken stijgen.
Besef volgende keer wat je zegt.
Moge Allah ons vergeven!
AboeAmmaar
03-03-2005, 16:43
Vrees Allah, het enige wat haraam is wat Allah(djala wa 3ala) en Zijn profeet Moh'ammed (salla Allaahoe aileihi wa salem) haraam hebben verklaard. Zulke uitspraken zijn gevaarlijk! Als je de halaal zaken opsomt en vergelijkt met de haraam zaken zullen de halaal zaken ver boven de haraam zaken stijgen.
Moge Allah ons vergeven!
Moge Allah ons vergeven!
Ik word moe van jullie hier op huwelijk en islam. Is lachen haram?
AboeAmmaar
03-03-2005, 16:48
Ja, dat weet ik.. :)
Ik ben gewoon eerlijk en het was leuk..
Soeb7ana Allah! Je weet dat haraam is, maar toch bezoek je zulke voorstellingen en je vindt het ook nog leuk. Petje af hoor. (niet in positieve zin bedoeld)
AboeAmmaar
03-03-2005, 16:49
Ik word moe van jullie hier op huwelijk en islam. Is lachen haram?
Ik denk dat je het antwoord zelf ook wel weet.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.