Bekijk originele versie : Kamalia Creations
naoual84
03-03-2005, 09:46
Salaam wa aleikoum zusters,
Ik heb gehoord dat Kamalia uit Almere hele mooie jurken heeft en dat ze erg goed is. Heeft iemand misschien foto's van haar werk?
Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.
Beslama
Kamalia , heeft gen foto's van haar jurken. Beste wat je kan doen is een afspraak met haar maken. Ik kan je wel zeggen dat ze prachtige spullen heeft, maar je moet het er wel voor over hebben. iK heb haar ook voor mijn bruiloft, en wil geen andere negaffa meer.
mocro_chick25
03-03-2005, 11:22
Salaam wa aleikoum zusters,
Ik heb gehoord dat Kamalia uit Almere hele mooie jurken heeft en dat ze erg goed is. Heeft iemand misschien foto's van haar werk?
Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.
Beslama
Ze doet ook mee aan de Maroc Store Negeffa Award van aanstaande zondag. Als je komt kan je haar collectie meteen live zien.. ;)
ik had ook gehoord dat er a.s zondag een modeshow is , maar weet je meschien ook hoeveel de entre is?
ik hoop zo snel mogelijk van je te horen.
wassalaam naima
Visage19
03-03-2005, 12:03
17.50
Aan de deur wat duurder
www.marocstore.nl
Berberia83
03-03-2005, 13:34
Kamalia , heeft gen foto's van haar jurken. Beste wat je kan doen is een afspraak met haar maken. Ik kan je wel zeggen dat ze prachtige spullen heeft, maar je moet het er wel voor over hebben. iK heb haar ook voor mijn bruiloft, en wil geen andere neggafa meer.
Helemaal gelijk!
Heb niets om toe te voegen!
xxxHannan
03-03-2005, 14:16
Ik vind haar wel duur..Maar ze heeft wel mooie exclusieve jurken! Schitterend.
Guerciffia
15-03-2005, 18:42
Ik wou even zeggen dat je een paar fotos van haar jurken kan zien op yasmina.nl en ze is heel duur hoor maar wel mooie prachtige jurken van de laatste mode
www.yasmina.marokko.nl staan ook een paar jurken van haar
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.