Bekijk originele versie : mag je van de islam niet snuiven op een trouwerij staat coke in de koran beschreven?
goeniegoegoe
03-03-2005, 06:15
salam ik vroeg me af of ik een snuiffeest op mn trouwerij kan houden
het is niet haram om mensen te laten feesten op mn feest tog
:maf2: :confused:
OpzoekNaarJou
03-03-2005, 09:47
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :jammer: :jammer: :jammer: :jammer:
Pas als je wat zinnigs te zeggen hebt, dan wil ik je misschien nog wel antwoord geven.
madame_fafa
03-03-2005, 10:56
hahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahhahahaha hahaha, geen slecht idee!
madame_fafa
03-03-2005, 10:57
Weeet je in ieder geval zeker dat iedereen uit zn dak gaat :banana: :banana: :banana: :zwaai:
doorgesnoven Mongool :confused:
soennia_19
03-03-2005, 12:34
salamoe alaikoem,
als eerst, snuiven mag je zowiezo niet doen, of andere middelen gebruiken die je lichaam kunnen schaden en je geest doen dwalen. dat leidt meestal (Allahoe 3lem) dwaling van je geloof. dus en ik kan het maar beter niet doen, want er kan van alles gebeuren ze kunnen zelfs je bruiloft gaan verzieken.
maar het is wel een grappige ideetje haaha.
ma3asalmaaa
goeniegoegoe
07-03-2005, 02:48
is tog een natuurlijk product en t laat je niet dwalen maakt je juist scherp
dat weet iedereen tog
:maf2: :maf2: :maf2: :maf2:
TAKABOEST
07-03-2005, 05:26
t wordt een nieuwe trend :hihi:
Je bent gewoon zielig, dom gewoon een oen, dit wilde ik even kwijt
goeniegoegoe
08-03-2005, 06:10
klopt
:jammer:
imaane911
08-03-2005, 11:37
deze man vind zichzelf egt super grappig
:jammer:
BRUIDJE 20
08-03-2005, 12:57
is tog een natuurlijk product en t laat je niet dwalen maakt je juist scherp
dat weet iedereen tog
:maf2: :maf2: :maf2: :maf2:
Als het je alleen maar scherp zou maken dan mocht je dat wel altijd gebruiken. Het is schadelijk voor je lichaam. Een persoon is zich min of meer minder bewust van wat hij of zij doet. ;)
Maar goed zal je maar net zien dat het een chaos wordt daar.
Ik denk inderdaad dat ze eerder je hele bruiloft gaan verzieken dan gezellig maken.
Als jij nou gewoon voor goede muziek zorgt he met dat geld waarmee je hun die troep zou geven. Ik denk dat het feest dan geslaagder is.
Maar goed als je het mij vraagt. Volgens mij ben jij helemaal niks van plan en wil je gewoon aandacht van de meiden. Jij hebt een slaappilletje nodig
:ego: :hadj:
Moslim_Broeder
08-03-2005, 15:46
Als het je alleen maar scherp zou maken dan mocht je dat wel altijd gebruiken. Het is schadelijk voor je lichaam. Een persoon is zich min of meer minder bewust van wat hij of zij doet. ;)
Maar goed zal je maar net zien dat het een chaos wordt daar.
Ik denk inderdaad dat ze eerder je hele bruiloft gaan verzieken dan gezellig maken.
Als jij nou gewoon voor goede muziek zorgt he met dat geld waarmee je hun die troep zou geven. Ik denk dat het feest dan geslaagder is.
Maar goed als je het mij vraagt. Volgens mij ben jij helemaal niks van plan en wil je gewoon aandacht van de meiden. Jij hebt een slaappilletje nodig
:ego: :hadj:
Yep...en die aandacht van de krijgt hij nog ook. Zijn doel is bereikt. Ik snap niet dat jullie achterlijke meiden hierop in gaan.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.