Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoeveel heeft jullie bruiloft in totaal gekost

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

fatima123
02-03-2005, 19:03

Hoeveel heeft jullie bruiloft gekost?? ??? Salam dames, Mijn verloofde en ik zijn hard aan het sparen voor onze bruiloft. Maar ik merk dat zoveel dingen duur zijn (niet normaal)? En aangezien ik niet het buget tot mijn beschikking heb om groot uit te pakken, ben ik benieuwd hoeveel jullie bruiloft heeft gekost. Hebben jullie ook tips waar ik op kan bezuinigen. Alle tips zijn welkom. Alvast bedankt

laconfiance
02-03-2005, 19:20
Hoeveel heeft jullie bruiloft gekost?? ??? Salam dames, Mijn verloofde en ik zijn hard aan het sparen voor onze bruiloft. Maar ik merk dat zoveel dingen duur zijn (niet normaal)? En aangezien ik niet het buget tot mijn beschikking heb om groot uit te pakken, ben ik benieuwd hoeveel jullie bruiloft heeft gekost. Hebben jullie ook tips waar ik op kan bezuinigen. Alle tips zijn welkom. Alvast bedankt Het is niet alleen de bruiloft waarvoor men tegenwoordig hard voor moet sparen maar ook je toekomstige woning. Die moet ook ingericht worden en natuurlijk wie wil nou niet op huwlijksreis naar een mooi, warm en ver land. Nou meid ik denk dat je voor een normale bruiloft die gewoon de standaard dingen heeft al gauw 14.000 of 15.000 kosten dit is dan zonder de hennafeest (ik weet niet hoe je dit wil doen in een zaal of niet) en als je dan nog je huis moet inrichten pffff nou dan mag je ook nog uitpakken met minimaal 5000. Dan praat ik niet eens over de sdak die je mannetje moet geven en je huwlijksreisje als die nog van toepassing is.

SweetRose
02-03-2005, 19:23
Het is niet alleen de bruiloft waarvoor men tegenwoordig hard voor moet sparen maar ook je toekomstige woning. Die moet ook ingericht worden en natuurlijk wie wil nou niet op huwlijksreis naar een mooi, warm en ver land. Nou meid ik denk dat je voor een normale bruiloft die gewoon de standaard dingen heeft al gauw 14.000 of 15.000 kosten dit is dan zonder de hennafeest (ik weet niet hoe je dit wil doen in een zaal of niet) en als je dan nog je huis moet inrichten pffff nou dan mag je ook nog uitpakken met minimaal 5000. Dan praat ik niet eens over de sdak die je mannetje moet geven en je huwlijksreisje als die nog van toepassing is. Ja hallooooooo...gij kijjkt te veel films denk k :maf: :hihi:

fatima123
02-03-2005, 19:25
Het is niet alleen de bruiloft waarvoor men tegenwoordig hard voor moet sparen maar ook je toekomstige woning. Die moet ook ingericht worden en natuurlijk wie wil nou niet op huwlijksreis naar een mooi, warm en ver land. Nou meid ik denk dat je voor een normale bruiloft die gewoon de standaard dingen heeft al gauw 14.000 of 15.000 kosten dit is dan zonder de hennafeest (ik weet niet hoe je dit wil doen in een zaal of niet) en als je dan nog je huis moet inrichten pffff nou dan mag je ook nog uitpakken met minimaal 5000. Dan praat ik niet eens over de sdak die je mannetje moet geven en je huwlijksreisje als die nog van toepassing is. Bedankt voor je reactie. Maar ik ben absoluut niet van plan om 14000 euro ui te geven aan mijn bruiloft. Ik vind dat ontzettend veel. Ik zal het wel in een zaal houden aangezien wij weinig ruimte hebben. Ik schrik altijd van die hoge bedragen. Hoe komen zoveel stellen aan zoveel geld?

SweetRose
02-03-2005, 19:28

Bedankt voor je reactie. Maar ik ben absoluut niet van plan om 14000 euro ui te geven aan mijn bruiloft. Ik vind dat ontzettend veel. Ik zal het wel in een zaal houden aangezien wij weinig ruimte hebben. Ik schrik altijd van die hoge bedragen. Hoe komen zoveel stellen aan zoveel geld? Heeeeeeeeeel goed sparen en je geld aan nix verkwisten..dus ni van ohh ik moet die takshtia hebben..of ohh ik heb zo'n mooie broek zien hangen in de zara of weet ik veel waar... dat sparen vergt veel energie en geduld..

chica_tangawia
02-03-2005, 20:30
14000 duizend aan je BRUILOFT alleen en maar 5000 aan je huisje?? Nou ik dacht het dus niet he! Echt belachelijk. Ik begrijp niet hoe je bij zo een prijs komt! Overdrijven is ook een kunst zeg!

minous21
02-03-2005, 20:44
Salaam, Ik geef een luxe bruiloft in Marokko ben ongeveer 12000 euro kwijt (ben net terug uit Marokko, heb alles kunnen regelen). (ff aan alle mensen die zo met vooroordelen komen of negatieve commentaar, hou het voor je...;) ) Ik reageer alleen op een topic...(vraag- antwoord) Liefs minousje

soekejna
02-03-2005, 21:04
nou ik kan jullie vertellen datje zeker wel rond de 7 a 8000 euro zit hoor. En catering is duur hoor!!!! door die catering is mijn bruiloft zo duur uitgekomen anders zou het inderdaad wel meevallan. en het ligt er ook aan hoeveel mensen je doet enzo hoe meer mensen hoe duurder je bruiloft!

chica_tangawia
02-03-2005, 21:18
hoe minder financien, hoe meer zegeneningen.........its up to you..

fatima123
02-03-2005, 22:09
Bedankt voor alle reacties tot nu toe. Ik doe in ieder geval geen catering. Dat kost extra veel geld.

Mysticalia
03-03-2005, 08:59
Ik kom op een bedrag van 3000euro ongeveer. Eten niet inbegrepen want daar zorgen mn ouders voor en ik neem de rest voor mijn rekening inshAllah. Hoe komen jullie dan aan zulke bedragen? :confused: Wat ik heb: zaal:310euro negaffa:1200euro anasheed 300euro fotografe 300euro camera 400euro serveersters 400euro

fatima123
03-03-2005, 09:18
Salaam, Ik wil absoluut niet afhankelijk zijn van mijn ouders en zijn ouders. Een lening afsluiten is makkelijker gezegd dan gedaan. Dan is je bruiloft voorbij en dan krijg je de stress van het terugbetalen van de lening en rente. Daar heb ik geen zin in. Het is allemaal erg moeilijk.

ghizlane1
03-03-2005, 09:21
Salaam meid, Ik wil even zeggen dat de prijzen die jij hieronder vermeld niet echt realistisch zijn (zacht uitgedrukt). Een 'zaal' kan eventueel nog wel kloppen, maar dat is het een buurthuis ofzo. En negaffa: voor alleen de stoelen en 3amaria ben je al € 500 kwijt, dus zonder de jurken en bruidsmake-up. En catering hahaha, dat bedrag is misschien voor 30 of 40 personen!!, en je weet wij Marokkanen minimaal 150 personen. Was het allemaal maar zo goedkoop la7bieba, dan zou het voor vele stelletjes stukken makkelijker zijn. Salaam Een zaal circa 400 neggafa circa 500 (hangt ervan af hoeveel jurken je aantrekt) Anasheedband circa 400 Dus dan hebben we nu circa 1300 euro verspild Dan een catering ( ik heb werkelijk geen flauw idee hoe duur dat is ) om en bij de 1200 ?? Als we dat nu eens bij elkaar optellen hebben we nu 2500 O ja dan een bruidsjurk??? Eten?? En bedankjes?? Maar dit kan nooooooooooooit 14000 bedragen

FLEURTJE
03-03-2005, 09:30
Klopt helemaal wat je zegt! 2500 voor rrn bruiloft?? Dat klopt echt nooit en te nimmer! Catering is het aller duurste! Voor 200 personen zit je gauw op 7000 a 8000,- euro dan de band? 1400, negaffa zeker 900 a 1000,- uitnodingings kaarten? Ringen? Taart? bruidsboeket? bruidsjurk?? henna-avond? ben iknog iets vergeten? Was dat maar waar joh 2500,- pfffffffff

ghizlane1
03-03-2005, 09:48

Je kan het wel zo duur maken als je wilt natuurlijk...., maar een basisbedrag is minimaal toch wel snel € 10.000

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11