Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : varken beest$haron kan na zijn aftreden vervolgd worden voor z'n aangericht genocide

Pagina's : [1] 2

Rizkkii
13-02-2003, 10:00

He He eindelijk de rechtvaardigheid nu belgie mogelijk genocideproces Sharon na aftreden België kan de Israëlische regeringsleider Sharon na diens aftreden vervolgen wegens genocide. Als premier geniet hij echter onschendbaarheid, aldus het Belgische Hof van Cassatie. Dit zijn de gevaarlijkst mensen op de wereld.. Als j00ds volk vrede wil waarom gaan ze 2x stemmen op iemend die 4500 onschuldig bejaarden vrouwen en kinderen shatilla massa genocide aangericht???

latif30
13-02-2003, 12:04
Origineel gepost door Rizkkii He He eindelijk de rechtvaardigheid nu belgie mogelijk genocideproces Sharon na aftreden België kan de Israëlische regeringsleider Sharon na diens aftreden vervolgen wegens genocide. Als premier geniet hij echter onschendbaarheid, aldus het Belgische Hof van Cassatie. Dit zijn de gevaarlijkst mensen op de wereld.. Als j00ds volk vrede wil waarom gaan ze 2x stemmen op iemend die 4500 onschuldig bejaarden vrouwen en kinderen shatilla massa genocide aangericht??? sharon zelf heeft de moorden niet gepleegd, maar het system van joden moet omver verworpen worden en de bedenkers oppakken.http://www.telegraaf.nl/portal/fotos/tnp.index-300x200.noordkorea.jpg

nurdin
13-02-2003, 15:49
Sharon was verantwoordelijk voor de moorden en daar voor moet hij berecht worden...

weekendjeuitje
13-02-2003, 21:35
waarom moet ze wachten tot dat klaar is met zijn regerings praktijken. Terwijl ze saddam willen met geweld afzetten?

appie666
14-02-2003, 20:46

ACH ACH ACH!!! BEGRIJPEN JULLIE DAN NIET DAT DE ZIONISTEN DE MENSEN ACHTER DE SCHERMEN ZIJN,DE ZOGENAAMDE UNATOUCHABLES. DE GROOSTE GELDSCHIETERS VAN REPUBLIKEINEN ZIJN DE JODEN , DUS DIE MENSEN KAN JE NIETS MAKEN,ZOLANG BUSH AAN DE MACHT IS!!!!

nadiaaa
14-02-2003, 20:52
Origineel gepost door jacko Het is toch weer jammer dat je Sharon een Jood noemt, hetzelfde wanneer een ander Saddam een Islamiet noemt, of Bin Laden? Het karakteriseren van mensen in naam van een geloof is link en onverstandig. Een Jood = niet een zionist. Een Jood = niet een criminele zionist. Sharon zijn moeder is Joods...automatisch Sharon een jood. Zionist=racist :zwaai:

MrEsco
14-02-2003, 23:24
wel weer typisch dat de mensen met de minste kennis het hardste roepen... Concentreer eens op je dichte omgeving, jullie zitten te roepen dat de zionisten aan de macht zijn maar de waarheid is simpel dat jullie de macht geven door producten te kopen om zo de oorlog's machine van israel te steunen. De vijand is dichter dan jullie denken... Start eens de Jihad in je hoofd en wordt eens wakker van onder de warme deken van onwetenheid... MrEsco

nadiaaa
15-02-2003, 01:12
over onwetendheid gesproken, waar koop jij je producten en waar koop ik bijvoorbeeld mijn product?

weekendjeuitje
16-02-2003, 01:53
Origineel gepost door Iraqboy En dáár ga je de mist in. Een jood kan 2 dingen zijn. Een Jood van het Joodse geloof, en een Jood van het Joodse volk. het joodse volk net als het Nederlandse volk. En Sharon is iemand van het joodse volk, gezien dat zijn moeder van joodse komaf is. Dat betekent echter niet gelijk dat hij ook een jood is kwa geloof. De islam is alleen maar een geloof. De moslims zijn geen volk. :confused: :confused:

nadiaaa
16-02-2003, 04:23
Origineel gepost door jacko Een jood is niet automatisch een zionist. Joods is een geloof, zionisme is een politiek. Islam is een geloof, de pan-arabische gedachte is politiek. Dat neemt niet weg dat Sharon een *** is. Dan zijn we dus precies weer waar we waren namelijk Die Jood Sharon. gaaaap

code5
16-02-2003, 21:09
?huh???????

MrEsco
16-02-2003, 21:33
Origineel gepost door nadiaaa over onwetendheid gesproken, waar koop jij je producten en waar koop ik bijvoorbeeld mijn product? Er gaat geen aankoop voorbij waaraan ik niet denk aan wat voor gevolgen het kan hebben op mijn gezondheid, geestelijk en lichaamelijk. Ben een mens en mensen kunnen fouten maken, dus ik hoop dat Allah (swt) mij vergeeft. Als iedereen zou opletten op wat ie koopt dan kan het een manier zijn om weer op het goede pad te komen. Think before you buy... MrEsco

code5
16-02-2003, 21:37
.............................

Pagina's : [1] 2