Bekijk originele versie : Meiden met een snor
Salaam aleikoum wr br,
Meiden met een snor hoe kunnnen die daar vanaf komen.. zonder dat het weer groeit... gewoooooon forever... weg
mijn buurmeisje zit er echt mee toen heb ik haar gezegtt ik meld me effe aan bij marokko.nl en vraag het aan de mensen hierzooo
iemand enige idee??????
graag serieuze antwoord
Ouasalaam Aleikoum.
Iedereen heeft een snor, en om het voorgoed kwijt te willen kan je het lazeren. Maar ik denk dat de kosten daarbij wel hoog zijn.
Wa alaikoem asalaam.
Sisley_83
02-03-2005, 19:05
ja inderdaad laseren , elektisch epileren zijn opties waarbij de kosten inderdaad hoog zijn . Maar ik epileer t gewoon ...
Marokaanse24
02-03-2005, 22:44
bleken?
riffiadjalkoem
02-03-2005, 23:16
salaam alajkoem,
laseren is ook niet 100% gegarandeerd dat t niet terug komt (zoals wordt beloofd), elektrisch epileren is wat betrouwbaarder alleen pijnlijker en je hebt meer behandelingen nodig en je houdt r tijdelijke littekens aan over.
(de kosten krijg je oevrigens voor 75% vergoed van de ziekenfonds).
mijn tante en een vriendin van em hebben laser gedaan bij me tante zie ik haast geen verschil en bij vriendin van me zie je wel wat verschil.
dit komt ook weer omdat me tante tussen de behandelingen door haar snor scheerde en vriendin niet. maar mijn vriendin is niet helemaal van haar snor af, ze neemt nog steeds ongeveer 1 รก 2 keer per jaar een behandeling (en ze is er al 5 jaar terug mee begonnen).
ikzelf epileer met n pincet (ongeveer 1 keer per week) en heb enkele behandelingen elektrisch epileren genomen (6 jaartjes terug) de plekken die ik toen heb laten epileren komt geen haar terug.
wat bij een buurvrouw van mij ook het geval is zij heeft ook geen last meer van overbeharing nadat ze 15 jaar terug behandelingen heeft gehad ;)
wa salaam alajkoem
riffiadjalkoem
02-03-2005, 23:18
bleken?
met decocreme van strep of veet, wordt ook wel blonderen genoemd want je maakt de haartjes veel lichter zodat ze niet meer te zien zijn.
dit moet je ongeveer 1 keer per maand doen (gewoon thuis).
riffiadjalkoem
03-03-2005, 02:15
alstublieft riffiadjalkoem tot uw dienst :hihi:
en zoals je kan zien doe ik me werk (te) goed ben nu nog wakker om uw vragen te beantwoorden :o
ik ga ook maar slapen anders krijg ik vette wallen onder me ogen morgen :(
saidaaatje
03-03-2005, 10:16
harsen...blijf lang weg
met een touwtje kan je het ook doen
sweety_ndr
07-03-2005, 14:52
eerst een tijd lang harsen(is wel pijnlijk vooral de eerste keer maar daarna voel je niets meer) tot die haartjes bijna allemaal weg zijn en om bij te werken met de pincet
Kurdi_Girl
07-03-2005, 15:13
wordt laseren ook vergoed als je particulier bent verzekerd?
met een touwtje kan je het ook doen
hoe doe je dat dan met een touwtje?????????
MisSiRaQ
07-03-2005, 18:08
Lieverdjesss..... een goeie TIP.... je moet het gewoon epileren met een tauw dan blijft t voor 2a 3 weken weg en ik garandeer je dat... het blijft langer dan bij harsen en trouwens harsen doet egt PIJNNN mijn nicht doet dit,, en je krijgt pukkels van.. Dus gebruik gewoon een tauw heell makkelijk en handig....
Groetjesssss,
sagchia30
07-03-2005, 22:09
ik heb me laten behandelen met de epilight en het resultaat is echt geweldig.
nooit meer harsen, bleken en constant in de spiegel kijken, ik ben heel blij dat ik het gedaan heb.
je moet het het wel 5 a 8 keer laten behandelen , je krijgt geen littekens, je krijgt juist een schoon gezicht van, zelfs mijn pigment is verdwenen.
het is wel prijzig, het kost 210 euro per keer.
maar ja, daarvoor heb je een man , vriend, verloofde of ouders voor :p
succes
Zusterke001
07-03-2005, 22:12
maar ja, daarvoor heb je een man , vriend, verloofde of ouders voor :p
succes
210 per keer? noch man, vriend, verloofde of ouders zouden dit voor me betalen...zelfs ik niet voor mezelf :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.