Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mooie Stoffen Voor Tekchita's??

sowsow
02-03-2005, 14:54

:) salaam allemaal!!! wie weet waar ik mooie stoffen kan kopen voor tekchita's... :confused: ik wil een tekchita ontwerpen en laten naaien, en daarbij heb ik natuurlijk stof nodig.. wie weet dus waar ik mooie stof voor tekchita kan halen?

sheba87
02-03-2005, 15:01
op de markt heb je soms wel mooie stoffen tussen liggen, voor een heel mooi prijsje!

sowsow
02-03-2005, 15:03
op de markt heb je soms wel mooie stoffen tussen liggen, voor een heel mooi prijsje! gewoon bij marokanen? en bij welke markt kan ik het beste wezen?

lainae
02-03-2005, 15:15
De markt in Rotterdam-west heeft leuke stof of de markt bij blaak, :D

sowsow
02-03-2005, 15:23

De markt in Rotterdam-west heeft leuke stof of de markt bij blaak, :D bedankt voor de tip :goedzo: is die markt er dagelijks?

lainae
02-03-2005, 15:28
bedankt voor de tip :goedzo: is die markt er dagelijks? In Rotterdam-west is het op een donderdag en zaterdag, En de markt op blaak is er op dinsdag en zaterdag, :o

nour_el_houda!
02-03-2005, 15:34
Kweet nie waar je woont maar op de Haags Markt vind je ook echt mooie stoffen en niet al te duur duss een echte aanrader;)!! Hij is open op maandag, woensdag, vrijdag en zaterdag Succes meid.................:zwaai:

sowsow
02-03-2005, 15:40
Kweet nie waar je woont maar op de Haags Markt vind je ook echt mooie stoffen en niet al te duur duss een echte aanrader;)!! Hij is open op maandag, woensdag, vrijdag en zaterdag Succes meid.................:zwaai: :kus: bedankt! ik weet waar het zit en ik ga daar zeker een kijkje nemen