Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Alleen voor Mannen...wie heeft gelijk ????

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

LZN
13-02-2003, 01:09

In Nederland vanaf mijn Huisart tot met kinderen weten dat masturbatie onschadelijk is voor gezondheid, maar moslim denken masturbatie is niet gezond. Now , ik ben echt in de waar en weet ik echt niet meer wie gelijk heeft . Ik wil graag jullie mening er over. Meiden mag ook reageren hoor ;) Groetjes Dawud.

dulce_lamia
13-02-2003, 01:22
Origineel gepost door deathrow MOSLIMS DENKEN HELEMAAL NIET DAT MASTRUBATIE ONGEZOND IS, ZE ZEGGEN DAT HET HARAM IS EN DAT IS OOK ZO....HOEZO WIL JIJ MENINGEN TREK JIJ JE OOK AF???????? VOLGENS MIJ WEL VIEZERIK Jawel, Sjeikh Bin Baaz Moge Allah's barmhartigheid op zijn ziel dalen heeft het volgende gezegd hierover: "de geheimelijk gewoonte (al 3aadah assierieyya) is het bereiken van erectie door middel van de hand wat niet toegestaan is en een schadelijk werking op de mens groot is. Het is een zonde en onrecht tegenover het lichaam. Er is geneeskundig vastgesteld dat masturbatie vele ziekten veroorzaakt die blijvend zijn. We zullen een aantal van die ziektes opnoemen. De scherpheid van het gezichsvermogen worden verminderd. Tevens veroorzaakt het zwakheid op de zenuwenstelsel, de geslachtsdelen groeien niet goed, een aandoening in de teelballen waarbij de man heel snel een erectie kan krijgen en de onderste deel aan de wervelkolom verzwakt waardoor men regelmatig rugpijn krijgt tevens worden het sperma (maniey) van dik en troebel naar doorzichtige zwakke water waar de spermacellen ontbreken Dit beinvloed het nageslacht, waarbij de kinderen zwak en dunnetjes worden geboren en zo blijven, de hersenen kunnen zo beinvloed worden wat als gevolg heeft dat het denkvermogen vermindert." Voor de rest waarom het haram is... Wat het geloof betreft het kan je imaan verzwakken. Masturbatie kan leiden naar nog meer haram. Het kan bijvoorbeeld leiden naar zina, men zou nieuwsgieriger kunnen worden en naar verboden films of foto's kijken waar obscene beelden getoond worden die nog meer leiden naar zina. Het kan bijvoorbeeld ook zijn dat men een gebed mist omdat ie ghoesl (grote wassing) moet verrichten en daardoor elke keer lui van wordt. De oplossing luidt: Trouwen!!!! :D :zwaai:

dulce_lamia
13-02-2003, 01:42
Origineel gepost door Dawud Wat ik lees over nadelen van masturbatie moet ik hard op lachen. Dat lijk me onzin. Was (( Sjikh Bin Baaz Moge Allah's )) een dokter ???? Als je goed leest zie je dat het GENEESKUNDIG is vastgesteld, wil je daar meer info over dan zou je dat moeten nakijken, daar heb ik nu geen zin in..... Maar buiten dat, wie wil jij geloven? Je huisarts? een stelletje kinderen? Of onze profeet Mohammed vrede zij met hem? Dat is aan jou de keus.... Iedereen moet zelf maar weten wat ie doet... Ik zeg niet dat ik heilig ben ofzo, maar ik ontken tenminste niet wat er in de koraan staat en wat de profeet (vzmh) gezegd heeft.... :zwaai:

dulce_lamia
13-02-2003, 02:31
Maar er staat ook niet dat je er dood aan gaat :D

marueco
13-02-2003, 19:49

maak je niet druk goos het zijn allemaal praatjes. ik zou zeggen ruk je stuk, trek je gek en laat je niet in de zeik nemen :iblies: :iblies: :iblies:

mounirtje_16
13-02-2003, 21:15
Origineel gepost door deathrow MOSLIMS DENKEN HELEMAAL NIET DAT MASTRUBATIE ONGEZOND IS, ZE ZEGGEN DAT HET HARAM IS EN DAT IS OOK ZO....HOEZO WIL JIJ MENINGEN TREK JIJ JE OOK AF???????? VOLGENS MIJ WEL VIEZERIK hahhahahahhahha betrapt vuile rukker :D :giechel: goed zo meid jij hebt dawud gelijk door a viespeuk!! xxx

Oem_Lena
13-02-2003, 22:35
oh daarom heb ik altijd last van mijn rug grapje

Mogast
13-02-2003, 23:31
hahahhahaahaa wat een topic echt grappig waar mensne zich bezig mee houden tegenwoordig he dawud gastje, als je s'nachts stiekem onder de lakentjes de boel aan het beplakken bent moet je dat natuurlijk niet van de daken schreeuwen. Trouwens waarom mastruberen dat is toch alleen maar zaadverspilling, wie weet liggen er hele teams met stervoetballers tegen je lakens aangeplakt. Je weet dat de eesrte generaties altijd de beste voetballers zijn ewa dan moet je maar voor een amateurtje gaan he hehhee

TwinkleEye_19
17-03-2003, 13:49
Origineel gepost door Mogast hahahhahaahaa wat een topic echt grappig waar mensne zich bezig mee houden tegenwoordig he dawud gastje, als je s'nachts stiekem onder de lakentjes de boel aan het beplakken bent moet je dat natuurlijk niet van de daken schreeuwen. Trouwens waarom mastruberen dat is toch alleen maar zaadverspilling, wie weet liggen er hele teams met stervoetballers tegen je lakens aangeplakt. Je weet dat de eesrte generaties altijd de beste voetballers zijn ewa dan moet je maar voor een amateurtje gaan he hehhee :lol: :lol: :lol: :goedzo:

TwinkleEye_19
17-03-2003, 13:55
Origineel gepost door rele_fatima sorry maar dat is echt niet waar het lijkt me sterk,of je het nu zelf doet of door je vrouwtje komt op hetzelfde klaarkomen es klaarkomen en dat kan op elke manier . Inderdaad is het niet erg als een vrouw het doet :rolleyes: Maar er is wel verschil..... Kijk wanneer je getrouwd bent, dan kan je dat ook doen, voorspel ofzo...what ever, het gaat erom dat beiden hun lusten kunnen uiten en kwijt kunnen.... Wat iman ermee bedoelen, wat ook begrijpenlijk is, is als je niet getrouwd bent, en je doet het, dan verlang je er ook naar, maar omdat je geen partner hebt, is de kans groter dat je zina gaat plegen (ho*eren, meiden playen, obscene film bekijken) noem maar op, en dit alles zal je imaan verminderen.... Gewoonweg, omdat ze dan hun lusten niet op een manier kwijt kunnen, zoals ze het wel zouden willen, want tijdens zit er in hun fantasie toch altijd een wijf :rolleyes:

Lella_EL_Habiba
04-04-2003, 21:28
:toink: :hihi:

donaldduk
05-04-2003, 14:45
nou nou mannen waar jullie je mee bezig houden schandalig gewoon

lovely_mariam
06-04-2003, 15:02
hahahah tfoeeeeeeeeee dat mensen zich af trekken zich...ik moet er niet aan denken man lijkt me vet smerig man...wacht gewoon tot je getrouwd bent man , zo moeilijk is het toch niet?

Gangstah
06-04-2003, 15:53
Origineel gepost door Dawud In Nederland vanaf mijn Huisart tot met kinderen weten dat masturbatie onschadelijk is voor gezondheid, maar moslim denken masturbatie is niet gezond. Now , ik ben echt in de waar en weet ik echt niet meer wie gelijk heeft . Ik wil graag jullie mening er over. Mieden mag ook reageren hoor ;) Groetjes Dawud Salaam, Waarom ga jij nog naar die huisarts? Waarom stuur jij jouw kinderen nog naar die school waar ze dat soort dingen leren? Jou huisarts is een kafir, hij doet zogenaamd of hij weet hoe het werkt alleen maar omdat hij in dienst is van Shaitan! Ik zie veel te veel moslims die luisteren naar kafirs tegenwoordig. Zoek de echte waarheid niet bij de varkens maar in je geloof! Veel huisartsen zeggen ook gewoon dat ze atheist zijn als je het ze vraagt! En daar luisteren dan nog veel moslims naar! Dat vind ik heel erg, zelfs een christelijke huisarts zou je niet vertellen dat het onschadelijk is!! Mijn advies: Zoek een goede huisarts, het kan ook een christen zijn, als hij maar echt bij zijn boek leeft. Zoek een andere school waar je kinderen veilig naar toe kunnen gaan, christelijke scholen zijn minder haram dan openbare scholen.

GangstaLovin
06-04-2003, 16:11

Waarom doet men hier alsof alleen mannen zich zelf masturberen? Ook de visie in Islam betrekt men alleen de mannen hierbij in ...wat de zogezegde schadelijke gevolgen hierbij zijn. Er word niks gezegd over vrouwen. Is toch wel raar!?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7