Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bijna 15000 banen op Monsterboard!!!

Pagina's : [1] 2

dr.Potentaat
02-03-2005, 14:43

Kom op mensen, solliciteren!

15_enzo
02-03-2005, 15:16
Solliciteren maar Marokanen, dit is jullie kans !!!Wel een sollicitatiebrief zonder fouten schrijven ,want anders kom je op de stapel Wegermee , te liggen en heb je WEER niks............... Er zijn genoeg marokkanen die foutloos nederlands kunnen typen en praten, dus jouw opmerking = :jammer:

GeitOpSokken
02-03-2005, 15:23
Er zijn genoeg marokkanen die foutloos nederlands kunnen typen en praten, dus jouw opmerking = :jammer: Kinderarbeid is verboden in Nederland, ook voor Marokkanen. Blijf uit de buurt van de straatjochies, en zorg ervoor dat jij een van die Marokkanen wordt die een sollicitatiebrief in foutloos Nederlands kunnen schrijven/typen :hadj: .

15_enzo
02-03-2005, 15:56
Kinderarbeid is verboden in Nederland, ook voor Marokkanen. Blijf uit de buurt van de straatjochies, en zorg ervoor dat jij een van die Marokkanen wordt die een sollicitatiebrief in foutloos Nederlands kunnen schrijven/typen :hadj: . Werken mag iedereen. En hoezo denk jij dat ik een kind ben ? Een sollicitatiebrief schrijven is tegenwoordig niet zo moeilijk.

grendel
02-03-2005, 16:00

Kinderarbeid is verboden in Nederland, ook voor Marokkanen. Blijf uit de buurt van de straatjochies, en zorg ervoor dat jij een van die Marokkanen wordt die een sollicitatiebrief in foutloos Nederlands kunnen schrijven/typen :hadj: . Doe eens gek en laat eens jouw kwaliteiten zien inzake het opmaken van een aantrekkelijke sollicitatiebrief, geit. M.a.w. post maar eens een leuke brief waarbij ik je meteen had aangenomen als werkgever. Doe maar rustig aan, ik kijk vanavond nog wel even of het is gelukt :D

dr.Potentaat
02-03-2005, 16:19
Nu ook bijna 24000 banen op nationalevacaturebank.nl

15_enzo
02-03-2005, 16:48
Nu ook bijna 24000 banen op nationalevacaturebank.nl Zoek je zelf ook een baan ?

dr.Potentaat
02-03-2005, 16:58
Zoek je zelf ook een baan ? Nee ik niet, jij wel......

dr.Potentaat
02-03-2005, 17:00
Hij, als kaashond zijnde, hoeft niet een aantrekkelijke sollicitatiebrief te schijven om aangenomen te worden! Het enigste dat hij moet doen is een douche nemen en hij wordt aangenomen. Tuurlijk meid :D

15_enzo
02-03-2005, 17:03
Nee ik niet, jij wel...... Nee nu nog niet.

dr.Potentaat
02-03-2005, 17:04
Nee nu nog niet. Ik heb een groot netwerk, jij ook?

15_enzo
02-03-2005, 17:08
Ik heb een groot netwerk, jij ook? Ik heb een zeer grote netwerk :maf2: .

grendel
02-03-2005, 19:30
Doe eens gek en laat eens jouw kwaliteiten zien inzake het opmaken van een aantrekkelijke sollicitatiebrief, geit. M.a.w. post maar eens een leuke brief waarbij ik je meteen had aangenomen als werkgever. Doe maar rustig aan, ik kijk vanavond nog wel even of het is gelukt :D Dottore Potentatto :D , Show me the money,.........eh.......ik bedoel die sollicitatiebrief :nerd:

sweet_nadoria
02-03-2005, 19:34
Je moet eerst tig jaar werkervaring hebben .... Maar wat deze domme eikels maar verdommen te begrijpen is dat als je nergens aan de bak komt .... je nooit ervaring kunt opdoen :maf: Duuuuuuh !!!

grendel
02-03-2005, 19:53

een (niet geslaagde) marrokaan wil een baan liefst in de eigen straat hooguit in de eigenwijk anders zal die verdwalen :nijn: :maf2: Du arschschwein, ........ik heb jaren de trein gepakt voor een kutbaan in een kutfabriek als ongeslaagde Marokkaan. Dus er komt weer ouderwetsche Volendamsche visschijt uit je bek. :moe: :moe: :moe: :moe: :moe: Oh, het was een grapje ? :D :nijn: :maf2:

Pagina's : [1] 2