Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waaraan herken je een goede vriend/vriendin?

Pagina's : [1] 2 3

AbaHoeCh
12-02-2003, 22:30

Salaam allemaal het probleem bij mij is dat ik mensen die ik niet goed ken te vlug in vertrouwen neem :( willen jullie mij raad geven zodat ik mensen niet te vlug in vertrouwen neem? :( :zwaai:

Saiyan
12-02-2003, 22:31
Origineel gepost door Alicia_girl Salaam allemaal het probleem bij mij is dat ik mensen die ik niet goed ken te vlug in vertrouwen neem :( willen jullie mij raad geven zodat ik mensen niet te vlug in vertrouwen neem? :( :zwaai: Geef m een klap en kijk of ie terugslaat :D

EMIEN
12-02-2003, 22:33
Hoe meer je met ze praat, des te beter zie je de eigenschappen naar voren komen. Het helpt ook vaak die personen te 'observeren''. Kijk of ze anders met jou omgaan dan met anderen en vraag jezelf dan af waarom. >>>EMIEN<<< :hoedaf:

AbaHoeCh
Origineel gepost door Saiyan Geef m een klap en kijk of ie terugslaat :D kon ik dat maar doen :stout:

Chaimae

Zulke dingen die kom je pas na een tijdje te weten. Je kunt mensen dus maar met mate in vertrouwen nemen en na een tijd kan je zien hoe een persoon werkelijk is. Maar soms hoe goed je hem/haar ook kent, kan je hard teleurgesteld worden. Tis meer een kwestie van tijd en risico nemen. Maar de echte vrienden leer je pas na een tijdje kennen.

AbaHoeCh
12-02-2003, 22:35
Origineel gepost door EMIEN Hoe meer je met ze praat, des te beter zie je de eigenschappen naar voren komen. Het helpt ook vaak die personen te 'observeren''. Kijk of ze anders met jou omgaan dan met anderen en vraag jezelf dan af waarom. >>>EMIEN<<< :hoedaf: ook al praat ik met hen, dan nog gaan ze schijnheilig doen en roddelen ze achter je rug :(

Angel
12-02-2003, 22:37
Goede vrienden herken je aan: -De soort gesprekken die je met ze kan voeren -De moeite die ze doen. Dus dat je op ze kunt rekenen in good en bad times. -De interesse die ze tonen -Als je met ze kan lachen -Als je met ze kan huilen -Als ze eerlijk tegen je zijn -Als ze je terecht wijzen wanneer het nodig is. -Het gevoel dat je ze geven, een rustgevend en ontspannend gevoel Enz enz enz :zwaai: :zwaai:

AbaHoeCh
12-02-2003, 22:39
Origineel gepost door Chaimae Zulke dingen die kom je pas na een tijdje te weten. Je kunt mensen dus maar met mate in vertrouwen nemen en na een tijd kan je zien hoe een persoon werkelijk is. Maar soms hoe goed je hem/haar ook kent, kan je hard teleurgesteld worden. Tis meer een kwestie van tijd en risico nemen. Maar de echte vrienden leer je pas na een tijdje kennen. Dus je bedoelt dat ik meer tijd met die persoon moet doorbrengen om te zien hoe hij/zij is? ik heb het al een paar keer geprobeerd en nog steeds blijven ze schijnheilig doen :(

Angel
12-02-2003, 22:41
Origineel gepost door Alicia_girl Dus je bedoelt dat ik meer tijd met die persoon moet doorbrengen om te zien hoe hij/zij is? ik heb het al een paar keer geprobeerd en nog steeds blijven ze schijnheilig doen :( Als ze scheinheilig doen, confronteer ze daarmee. Wat heb je te verliezen? Als het echte vrienden zijn raak je ze niet kwijt, zijn het geen echt vrienden zullen ze boos worden en afstand nemen. Maar liever een goede vriend(in) in de hand dan tien "gewone" vrienden in de lucht ;)

AbaHoeCh
12-02-2003, 22:42
Origineel gepost door angel21 Goede vrienden herken je aan: -De soort gesprekken die je met ze kan voeren -De moeite die ze doen. Dus dat je op ze kunt rekenen in good en bad times. -De interesse die ze tonen -Als je met ze kan lachen -Als je met ze kan huilen -Als ze eerlijk tegen je zijn -Als ze je terecht wijzen wanneer het nodig is. -Het gevoel dat je ze geven, een rustgevend en ontspannend gevoel Enz enz enz :zwaai: :zwaai: woonde ik maar daar, in hartje Nederland :) want hier in België zijn de meeste krengen jullie zijn zo spontaan en levendig :) :zwaai:

Chaimae
12-02-2003, 22:43
Origineel gepost door Alicia_girl Dus je bedoelt dat ik meer tijd met die persoon moet doorbrengen om te zien hoe hij/zij is? ik heb het al een paar keer geprobeerd en nog steeds blijven ze schijnheilig doen :( Dan zijn ze jou niet waard, en dan zou ik niet meer met ze omgaan. Ik bedoelde niet dat je tijd met ze moet doorbrengen dat ze dan beter worden, maar dan kan je beter zien hoe een persoon is en als het je niet bevalt dan dumpen die handel. Ben liever alleen, dan scheinheillige troep om me heen. Soms kan je dingen beter voor je houden, hoe goed je een persoon ook kent en vertrouwt. Ik vertel nooit alles aan mijn beste vriendinnen, ookal vertrouw ik ze helemaal.

AbaHoeCh
12-02-2003, 22:44
Origineel gepost door angel21 Als ze scheinheilig doen, confronteer ze daarmee. Wat heb je te verliezen? Als het echte vrienden zijn raak je ze niet kwijt, zijn het geen echt vrienden zullen ze boos worden en afstand nemen. Maar liever een goede vriend(in) in de hand dan tien "gewone" vrienden in de lucht ;) slimme woorden ;) waga ik zal het proberen

AbaHoeCh
12-02-2003, 22:47
Origineel gepost door Chaimae Dan zijn ze jou niet waard, en dan zou ik niet meer met ze omgaan. Ik bedoelde niet dat je tijd met ze moet doorbrengen dat ze dan beter worden, maar dan kan je beter zien hoe een persoon is en als het je niet bevalt dan dumpen die handel. Ben liever alleen, dan scheinheillige troep om me heen. Soms kan je dingen beter voor je houden, hoe goed je een persoon ook kent en vertrouwt. Ik vertel nooit alles aan mijn beste vriendinnen, ookal vertrouw ik ze helemaal. Chaimae waren en maar meer meiden zoals jij :p dan had ik tenminste een rustig leventje :D

EMIEN
12-02-2003, 22:48
Origineel gepost door Alicia_girl woonde ik maar daar, in hartje Nederland :) want hier in België zijn de meeste krengen jullie zijn zo spontaan en levendig :) :zwaai: Ik begin medelijden met je te krijgen........:jammer: DE GRENZEN ZIJN OPEN :D:D:D:D.......voor het geval je hollander wil worden :)

Angel
12-02-2003, 22:49

Origineel gepost door Alicia_girl woonde ik maar daar, in hartje Nederland :) want hier in België zijn de meeste krengen jullie zijn zo spontaan en levendig :) :zwaai: Hier in Nl zijn het ook niet allemaal schatjes hoor. Je hebt er krengen tussen zitten. Ik ben er achter gekomen dat je niet gauw een beste vriendin kan vinden. Maar een beste vriend daar tegen wel. Je kan beter een jongen als beste vriend hebben dan een meisje. Bij een meisje kom je moeilijk achter of het echt gemeend is.

Pagina's : [1] 2 3