Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Turkse criminelen maken gat in celmuur

Pista
02-03-2005, 00:36

Turkse criminelen maken kind door gat in celmuur In de Turkse gevangenissen gebeuren rare dingen. Een man en een vrouw in een Turkse gevangenis hebben seks gehad door een gat te boren in de muur tussen de cellen waarin zij waren opgesloten. Er werd zelfs een kind geboren uit dit bizar intiem contact. De veroordeelde moordenaar en de vrouw kregen vier maanden extra cel en een geldboete. Er wordt hen beschadiging van openbaar eigendom ten laste gelegd. De man en de vrouw boorden een gat van negen centimeter in de massief betonnen muur. De opening was voldoende voor contacten die uiteindelijk tot de geboorte van een kind leidden. Het paar had eerst een hogere straf gekregen. De rechter in beroep vond de schade zo gering dat hij de straffen verlaagde. De vrouw zit vast, omdat zij op een markt een bom plaatste.

GeitOpSokken
02-03-2005, 00:49
De cliché's gaan je zometeen om de oren vliegen, zet dus snel een stankmasker op, heer Pista. Voor 't geval knuffelmoslims weer uit hun bek gaan lopen schijten met krachttermen als 'Hamas, Hamas, Hamas, alle necrofielen aan 't gas!', en nog meer van dat soort infantiele schijnbewegingen.

trans
02-03-2005, 00:55
Turkse criminelen maken kind door gat in celmuur In de Turkse gevangenissen gebeuren rare dingen. Een man en een vrouw in een Turkse gevangenis hebben seks gehad door een gat te boren in de muur tussen de cellen waarin zij waren opgesloten. Er werd zelfs een kind geboren uit dit bizar intiem contact. De veroordeelde moordenaar en de vrouw kregen vier maanden extra cel en een geldboete. Er wordt hen beschadiging van openbaar eigendom ten laste gelegd. De man en de vrouw boorden een gat van negen centimeter in de massief betonnen muur. De opening was voldoende voor contacten die uiteindelijk tot de geboorte van een kind leidden. Het paar had eerst een hogere straf gekregen. De rechter in beroep vond de schade zo gering dat hij de straffen verlaagde. De vrouw zit vast, omdat zij op een markt een bom plaatste. Ze zijn leuk en ludiek lekker bezig geweest. :banana: :banana: :banana:

FROG
02-03-2005, 01:12
De man en de vrouw boorden een gat van negen centimeter in de massief betonnen muur. De opening was voldoende voor contacten die uiteindelijk tot de geboorte van een kind leidden. ================================================== ======== Was die negen centimeter de diameter of de diepte van het gat? Het is maar dat ik me er even een voorstelling van kan maken..... :hihi:

trans
02-03-2005, 01:18

De man en de vrouw boorden een gat van negen centimeter in de massief betonnen muur. De opening was voldoende voor contacten die uiteindelijk tot de geboorte van een kind leidden. ================================================== ======== Was die negen centimeter de diameter of de diepte van het gat? Het is maar dat ik me er even een voorstelling van kan maken..... :hihi: Maakt toch niet uit het is gelukt en ze hebben een baby.

riffia_zi_nador
02-03-2005, 01:31
whahah ik hoorde het ook op de radio ik moest er wel om lachen eerlijk

TiBiA
02-03-2005, 02:48
:hihi: ik ben moslim maar, toch vind ik het wel leuk bedacht van diegenen :D

Pista
02-03-2005, 07:18
:hihi: ik ben moslim maar, toch vind ik het wel leuk bedacht van diegenen :D Dat noemt men nou overlevingsdrang. Het voortzetten van de soort...de mens. :D