Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dringende PC vraag

haliema1980
01-03-2005, 19:12

Hi mensen, [B]Een kennis van mn broertje wil me een PC verkopen met Flatscreen etc. Toen ik m vroeg naar het geheugen dat deze pc had zei hij: heeeeeel erg veeel. Namelijk 40MB of GB. Ik heb absoluut GEEN verstand van PC's, mn broertje nog minder dan ik, dus ik weet niet of dit hoog is of niet. Waar moet ik nog meer op letten? Ik wil namelijk graag weten of hij niet te snel vol zal komen te zitten als ik dingen ga dowloaden. Ik wil niet dat hij al na 2 dingen gedownload te hebben an zn limiet heeft bereikt. PLEASE Help me, ik wil niet door deze jongen voor de gek worden gehouden (en misschien doet hij dat ook niet, maar ik moet het weten) soukran!!

haliema1980
01-03-2005, 20:11
Dank je wel Sakina (m/v?) Nuttige informatie heb je me verschaft!

houdat
02-03-2005, 01:18
Ik denk dat `ie 40 GB bedoelt! ;) Dat is wel veel ja! 40 mB is onmogelijk!

miss_mocroflava
02-03-2005, 18:04
Ik denk dat `ie 40 GB bedoelt! ;) Dat is wel veel ja! 40 mB is onmogelijk! JA PRECIES DATDENK IK OOK LET WEL OP DAT EEN FLATSCREEN MEER ENERGIE VERBRUIKT DAN EEN GEWONE COMP.

Faris
02-03-2005, 19:59

JA PRECIES DATDENK IK OOK LET WEL OP DAT EEN FLATSCREEN MEER ENERGIE VERBRUIKT DAN EEN GEWONE COMP. nee klopt niet een flatscreen gebruikt minder energie dan een CRT monitor. dus zuiniger.

Faris
02-03-2005, 20:00