Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dringende PC vraag

haliema1980
01-03-2005, 19:12

Hi mensen, [B]Een kennis van mn broertje wil me een PC verkopen met Flatscreen etc. Toen ik m vroeg naar het geheugen dat deze pc had zei hij: heeeeeel erg veeel. Namelijk 40MB of GB. Ik heb absoluut GEEN verstand van PC's, mn broertje nog minder dan ik, dus ik weet niet of dit hoog is of niet. Waar moet ik nog meer op letten? Ik wil namelijk graag weten of hij niet te snel vol zal komen te zitten als ik dingen ga dowloaden. Ik wil niet dat hij al na 2 dingen gedownload te hebben an zn limiet heeft bereikt. PLEASE Help me, ik wil niet door deze jongen voor de gek worden gehouden (en misschien doet hij dat ook niet, maar ik moet het weten) soukran!!

haliema1980
01-03-2005, 20:11
Dank je wel Sakina (m/v?) Nuttige informatie heb je me verschaft!

houdat
02-03-2005, 01:18
Ik denk dat `ie 40 GB bedoelt! ;) Dat is wel veel ja! 40 mB is onmogelijk!

miss_mocroflava
02-03-2005, 18:04
Ik denk dat `ie 40 GB bedoelt! ;) Dat is wel veel ja! 40 mB is onmogelijk! JA PRECIES DATDENK IK OOK LET WEL OP DAT EEN FLATSCREEN MEER ENERGIE VERBRUIKT DAN EEN GEWONE COMP.

Faris
02-03-2005, 19:59

JA PRECIES DATDENK IK OOK LET WEL OP DAT EEN FLATSCREEN MEER ENERGIE VERBRUIKT DAN EEN GEWONE COMP. nee klopt niet een flatscreen gebruikt minder energie dan een CRT monitor. dus zuiniger.

Faris
02-03-2005, 20:00
Hi mensen, [B]Een kennis van mn broertje wil me een PC verkopen met Flatscreen etc. Toen ik m vroeg naar het geheugen dat deze pc had zei hij: heeeeeel erg veeel. Namelijk 40MB of GB. Ik heb absoluut GEEN verstand van PC's, mn broertje nog minder dan ik, dus ik weet niet of dit hoog is of niet. Waar moet ik nog meer op letten? Ik wil namelijk graag weten of hij niet te snel vol zal komen te zitten als ik dingen ga dowloaden. Ik wil niet dat hij al na 2 dingen gedownload te hebben an zn limiet heeft bereikt. PLEASE Help me, ik wil niet door deze jongen voor de gek worden gehouden (en misschien doet hij dat ook niet, maar ik moet het weten) soukran!! ik denk het hij bedoelt dat de hardschijf is 40 GB en niet de geheugen, volgens mij die gene weet ook weinig van.

djilali
02-03-2005, 20:01
nee hoor dat is niet waar, flat screen is zuinig met energie dan gowone monitor JA PRECIES DATDENK IK OOK LET WEL OP DAT EEN FLATSCREEN MEER ENERGIE VERBRUIKT DAN EEN GEWONE COMP.

Ashelhie_83
04-03-2005, 13:19
Ik heb zelf een Pentium 4 met 120 GB dus ik denk dat 40GB een beetje aan de lage kant is...De PC die jij wilt kopen kun je vergelijken met een Pentium 2 !!! Je hebt tegenwoordig MP3-spelers met 40GB (I-POD).....wat moet je dan nog met een computer doen die hetzelfde vermogen heeft.....Niet veel toch....??? Dus ik raad je aan deze niet te kopen.....het scherm kun je wel kopen maar de systeemkast zou ik laten staan....