Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Welke Opleiding? Hbo

mimia
12-02-2003, 20:00

HEY HEY! :confused: IEMAND IS HIER BEZIG MET ZIJN HAVO, MAAR HIJ HEEFT HET BIJNA AFGEROND (INCHAALAH) MAAR HIJ HEEFT GEEN IDEE VAN WELKE VERVOLGOPLEIDING HIJ WIL DOEN...WEL GRAAG IN DE ECONOMISCHE RICHTING, MAAR ALLE INFORMATIE VIND HIJ ZO ONDUIDELIJK........ HEEFT IEMAND MISSCHIEN SHI AANRADER OF ERVARING MET EEN LEUKE HBO OPLEIDING? :zwaai: BEDANKT

Dalilah18
12-02-2003, 20:55
Nou hij kan management economie en recht, economie, bedrijfs economie, accountancy,international business and management studies. enz enz het beste kan hij open dagen gaan bezoeken en daar informatie vragen. veel geluk, groetjes, D

mimia
12-02-2003, 21:50
thanxxx D, maar dat is t m juist... van al die mooie namen wordt hij gek! en het is niet duidelijk wat het allemaal betekent. Ik bedoel, wat kan je nou doen met een diploma HBO MER? of BE of IBMS? open dagen zijn wel handig, maar dan maakt elke school reclame van zichzelf en dan lijkt het allemaal wel leuk om te doen... misschien shi tips met uitleg?

Dalilah18
13-02-2003, 10:38
nou de opleidingen van MER, BE, IBMS zijn allemaal brede opleidingen neem nou IBMS dat studeer ik ook en dat is een engeltalige opleiding maar dat is hetzelfde als de MER maar dan in het engels.. Je kan er echt alles mee al heb ik het alleen maar over de HEAO opleidingen.. Het beste kan hij gaan navragen wat je ermee kan doen.. Nou veel succes verder groetjes,D

mimia
13-02-2003, 22:23

echt hartstikke bedankt.................

Dalilah18
13-02-2003, 23:02
geen dank, als je nog meer vragen hebt dan kan je ze altijd stellen.

MuzzyAA
14-02-2003, 00:55
als hij op de hogeschool inholland aar de eerste klas gaat hoeft hij pas te kiezen in maart volgend jaar omdat het een gemeenschappelijke propedeuse is omdat je al je vakken hebt gehad heb je meestal een bete idee ook ga je naar info dagen die verplicht zijn naar bijv een accountancy bureau enzo

185353
17-02-2003, 16:30
he ik zit op de hogeschool van amsterdam en ook hier hebben we een gemeenschappelijke eerste jaar waar je van alle vakken een beetje krijgt zodat je kunt zien wat je leuk vind en wat je verder wilt gaan doen.IK wil volgend jaar Ce doen dat is commercile economie,heeft met marketing en reclame te maken.

Karima2
09-03-2003, 23:26
Wat dacht je van Hbo Recht

Dounia24
14-05-2003, 18:06
Hoi, Ik heb zelf MER gedaan in Utrecht. En ik zou zeggen ik heb het met moeite afgerond. Ik dacht namelijk dat het meer uit rechten bestond maar helaas je kreeg meer te maken met Management, Organisatie en Bedrijfseconomie en dat vond ik niks. Daarom moet je goed informatie inwinnen en het liefst aan leerlingen vragen voordat je aan die opleiding begint. Groetjes Dounia24 :zwaai:

mimia
14-05-2003, 22:39
thanxx hij heeft trouwens al besloten....hij wil graag richting boekhouden hij heeft wel gehoord dat het erg pittig is..en dat hij 8 jaar door moet gaan om HOOFD boekhouder te zijn..... hij gaat het inshaalah wel doen, maar hij is dang dat hij toch gaat afhaken,