Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Naaktfotograaf: Ze zag er gewoon heel erg grappig uit

Farkoessa
01-03-2005, 16:29

:moe: :moe: :moe: :moe: :moe: :moe: :moe: :moe: BRUNSSUM - "Ik ben wel héél erg hard gestraft." De 23-jarige ontslagen bejaardenhelper van verzorgingshuis Catharina Daemen in Brunssum vindt dat hij zwaar moet boeten voor het fotograferen van enkele naakte bewoners. "Er is geen sprake van naaktfoto's", verklaart hij dinsdag in het Limburgs Dagblad. De verpleger kreeg enkele weken geleden ontslag op staande voet, nadat hij met zijn mobiele telefoon een foto had gemaakt van een douchende bewoonster met een badmuts op. "Ze zag er gewoon heel erg grappig uit met die badmuts op haar hoofd", legt de ontslagen verpleger uit. Toen hij de naakte vrouw met die badmuts op had zien zitten, pakte hij zij telefoon met ingebouwde camera en maakte een foto van haar. Het gebeurde allemaal in een lollige sfeer." Hij had haar nog gevraagd of hij een fotootje mocht maken. Daar had ze geen ja of nee op gezegd. "En er is geen sprake van naaktfoto's, ik heb haar gefotografeerd met de badmuts op tot net onder haar schouders. Ik had werkelijk geen enkele andere bijbedoelingen." Zijn bijna even oude vrouwelijke collega, die een soortgelijke foto had gemaakt, is inmiddels ook ontslagen. Bron: nu.nl

bellydancefan
01-03-2005, 16:31
Ja, natuurlijk! Man-o-man, hoe naïef kun je zijn :moe: :moe:

Wodan
01-03-2005, 16:34
In zo'n beroep probeer je mensen die vaak geestelijke gebreken vertonen een menswaardig bestaan te geven. Het nemen van (naakt) foto's is daar zeker geen onderdeel van. Je weet zo wie zo dat je beroepsgeheim hebt, en geen gegevens dus zeker geen foto's naar buiten mag brengen. Het ontslag is dus meer dan terecht, wat mij betreft mag er nog strafrechterlijk vervolgd worden. :kwaad:

blondblauw
01-03-2005, 16:38
citaat:"Het gebeurde allemaal in een lollige sfeer." die gast zouden ze naakt moeten vastbinden met een komkommer in z'n bek, foto maken en op internet zetten. is ook grappig.

Wodan
01-03-2005, 16:44

die gast zouden ze naakt moeten vastbinden met een komkommer in z'n bek, foto maken en op internet zetten. is ook grappig. :hihi:

TatTwamAsi
01-03-2005, 16:49
Ik ben naturist. Kwam er een keer zo'n eikel die kleine naakte kindertjes ging fotograferen. Die hebben we ff met z'n allen HELEMAAL in elkaar getremd. De politie kon hem later van het strand oprapen. (hadden ze met die bejaardenverzorgers ook moeten doen. werkt perfect).

QuerQue
01-03-2005, 16:54
Mannen &^Naakt & Lol dus zo niet. Necrofiel...al is ze geen lijk maar bijna wel.

QuerQue
01-03-2005, 16:56
Ik ben naturist. Kwam er een keer zo'n eikel die kleine naakte kindertjes ging fotograferen. Die hebben we ff met z'n allen HELEMAAL in elkaar getremd. De politie kon hem later van het strand oprapen. (hadden ze met die bejaardenverzorgers ook moeten doen. werkt perfect). Jullie zijn geen haar beter, jullie loopt naakt voor kleine kinderen die geen flauw benul hebben van wat een naturist is. Die gaan dat als normaal beschouwen.... 30 naakte mannen een ander in elkaar trimmen. Had op de voorpagina van de telegraaf moeten staan.

atropos
01-03-2005, 17:11
Ik ben naturist. Kwam er een keer zo'n eikel die kleine naakte kindertjes ging fotograferen. Die hebben we ff met z'n allen HELEMAAL in elkaar getremd. De politie kon hem later van het strand oprapen. (hadden ze met die bejaardenverzorgers ook moeten doen. werkt perfect). eh...tatje...jij hebt mij ooit als compliment toegevoegd dat ik 'net als jij' ben...ik voel mij daar nog altijd zeer door vereerd... ...alleen ik heb nog nooit iemand om wat voor reden dan ook met z'n allen helemaal in elkaar getremd...dat ligt niet echt in mijn aard.... respek!

atropos
01-03-2005, 17:12
:moe: :moe: :moe: :moe: :moe: :moe: :moe: :moe: BRUNSSUM - "Ik ben wel héél erg hard gestraft." De 23-jarige ontslagen bejaardenhelper van verzorgingshuis Catharina Daemen in Brunssum vindt dat hij zwaar moet boeten voor het fotograferen van enkele naakte bewoners. "Er is geen sprake van naaktfoto's", verklaart hij dinsdag in het Limburgs Dagblad. De verpleger kreeg enkele weken geleden ontslag op staande voet, nadat hij met zijn mobiele telefoon een foto had gemaakt van een douchende bewoonster met een badmuts op. "Ze zag er gewoon heel erg grappig uit met die badmuts op haar hoofd", legt de ontslagen verpleger uit. Toen hij de naakte vrouw met die badmuts op had zien zitten, pakte hij zij telefoon met ingebouwde camera en maakte een foto van haar. Het gebeurde allemaal in een lollige sfeer." Hij had haar nog gevraagd of hij een fotootje mocht maken. Daar had ze geen ja of nee op gezegd. "En er is geen sprake van naaktfoto's, ik heb haar gefotografeerd met de badmuts op tot net onder haar schouders. Ik had werkelijk geen enkele andere bijbedoelingen." Zijn bijna even oude vrouwelijke collega, die een soortgelijke foto had gemaakt, is inmiddels ook ontslagen. Bron: nu.nl bah.:kwaad:

TatTwamAsi
01-03-2005, 17:24
Jullie zijn geen haar beter, jullie loopt naakt voor kleine kinderen die geen flauw benul hebben van wat een naturist is. Die gaan dat als normaal beschouwen.... Wat een naïveteit. DAT IS NORMAAL! Die kindertjes zijn heerlijk aan het spelen met schopjes in het zand en weet ik wat. Laat ze toch. 30 naakte mannen een ander in elkaar trimmen. Had op de voorpagina van de telegraaf moeten staan. Hé, was jij er ook? :hihi:

TatTwamAsi
01-03-2005, 17:25
eh...tatje...jij hebt mij ooit als compliment toegevoegd dat ik 'net als jij' ben...ik voel mij daar nog altijd zeer door vereerd... ...alleen ik heb nog nooit iemand om wat voor reden dan ook met z'n allen helemaal in elkaar getremd...dat ligt niet echt in mijn aard.... respek! Jij hebt respect verdiend Atropos. Die vent heeft een flink pak rammel verdiend. Dat ging trouwens niet gepland, maar spontaan.