Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : depression

Pagina's : [1] 2 3

Just_me_Dina
12-02-2003, 19:25

:confused: vertelllllllllllllllllllllll......... :confused: wie nog meer???????????????????????? :zwaai: Nadia en Dinaaaaaaaaaa :)

doc25
12-02-2003, 19:29
Origineel gepost door Just_me_Dina :confused: vertelllllllllllllllllllllll......... :confused: wie nog meer???????????????????????? :zwaai: Nadia en Dinaaaaaaaaaa :) weet je zeker dat je depressief bent en niet schzofreen ? :hihi:

Just_me_Dina
12-02-2003, 19:31
Origineel gepost door doc25 weet je zeker dat je depressief bent en niet schzofreen ? :hihi: :rolleyes: ehmmm nu benik de draait kwijt!!!

doc25
12-02-2003, 19:32
Origineel gepost door Just_me_Dina :rolleyes: ehmmm nu benik de draait kwijt!!! vertel je klachten en ik vertel je of je depressief bent of niet :D

Just_me_Dina
12-02-2003, 19:33

Origineel gepost door Kadir ikke zwaar man, echt te veel, me oma is naar hadj gegaan weet je, helemaal alleen, en ze is ook nog s ziek geworden daaro, en dan hoor ik 14 doden op t nieuws, t is allemaal teveel Wat erg..ik leef ECHT met je mee!! Kotm goed incha laah..Ik zal voor haar bidden..:) P.s: je oma was toch alleen gegaan??

Just_me_Dina
12-02-2003, 19:34
Origineel gepost door doc25 vertel je klachten en ik vertel je of je depressief bent of niet :D :huil: :huil: TEVEEEEEEEEEEEEEL om op te noemen.. :( heb je even?

doc25
12-02-2003, 19:35
Origineel gepost door Just_me_Dina :huil: :huil: TEVEEEEEEEEEEEEEL om op te noemen.. :( heb je even? ik ga nu weg. Je mag ze alvast vertellen

Just_me_Dina
12-02-2003, 19:39
Ewa jaaaaaaaaaaa..zie je nou:huil: GEEN tijd jiek!!!! :huil: Ga maaaaaaaaaaaaaaaar!!! GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa :(

Just_me_Dina
12-02-2003, 19:40
kadir...k vind het echt erg voor je..WALLAH Nog helemaal niks van haar gehoord...?? Incha allah, binnekort..

SweetLady
12-02-2003, 19:42
Origineel gepost door Kadir uhm ja, dat staat er toch???? :D :p

Just_me_Dina
12-02-2003, 19:45
ELHAMOULLILAH!!! DAn zit het ECHT wel goed jongen!! Incha allah!!! Heb geduld!

Chaimaa
12-02-2003, 20:49
tell me about it :verdriet:

minous21
12-02-2003, 21:01
ja...alles was oke! Tot afgelopen weekend......eerst sterft een vader van een vriendin van mij op zaterdag....gisteren op el3ied stierf weer een vader van een ander vriendin :huil:......een goede vriend van mijn vader 38 jaar oud ligt in het ziekenhuis hij is terminaal verklaard! Ik word vandaag door mijn huisarts gebeld die mij verteld dat de uitslag van mijnbloedonderzoek niet goed is! Ik moest gelijk naar het ziekenhuis....nu heb ik astma......een longontsteking (gehad)....ik ben allergisch voor antibiotica.... en ze hebben me weer in het ziekenhuis mishandeld.........en ik moet afwachten........ Ja ik zit ook in een dipje Thalla liefs Minousje

doc25
13-02-2003, 19:20
Origineel gepost door Just_me_Dina Ewa jaaaaaaaaaaa..zie je nou:huil: GEEN tijd jiek!!!! :huil: Ga maaaaaaaaaaaaaaaar!!! GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa :( hahahaha, sorry :rolleyes:

Just_me_Dina
17-02-2003, 10:22

Origineel gepost door minous21 ja...alles was oke! Tot afgelopen weekend......eerst sterft een vader van een vriendin van mij op zaterdag....gisteren op el3ied stierf weer een vader van een ander vriendin :huil:......een goede vriend van mijn vader 38 jaar oud ligt in het ziekenhuis hij is terminaal verklaard! Ik word vandaag door mijn huisarts gebeld die mij verteld dat de uitslag van mijnbloedonderzoek niet goed is! Ik moest gelijk naar het ziekenhuis....nu heb ik astma......een longontsteking (gehad)....ik ben allergisch voor antibiotica.... en ze hebben me weer in het ziekenhuis mishandeld.........en ik moet afwachten........ Ja ik zit ook in een dipje Thalla liefs Minousje Ach hbiba!!!! :( Wat naar allemaal..Maar allah mjiek..!! Ik zal voor je bidden.. Ik hoop dat je nu wat beter voelt..Incha allah.. Sebha allah..soms heb je echt tijden dat alles mis gaat wat er mis kan gaan.. :confused: Maar hbiba sbar..en het komt goed incha allah!! Echt ik persoonlijk heb ook de laatste maanden teveel meegemaakt..en er komt geen iend aan..:( Maar het komt goed, incha allah..Alles gaat voorbij..Geduld moet je wel hebben.. Hbiba ik hoop dat je wat beter voetl, en dat het allemaal niet zo ernstig is.. Liefs, Dina :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3