Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ..........redouan a.k.a. zouhair......

alhoceimalady_4
01-03-2005, 14:13

he allemaal effe een vraagje we zijn een groepje die pas geleden een ra p hebben geschreven over redouan en zouhair die in amsterdam zuid zijn overleden het waren 2 jongens met wie ik ben opgegroeid en vond het tog speciaal een rap te maken voor hun dan me vraag weet iemand waar we nem kunnen uitoefenen met bijpassend muziek ik hoopp dat iemand me kan helpen ik hoor van jullie xx saloua

salima_v_daal
01-03-2005, 14:33
Wat is Er Dan GEbeuRt..??

alhoceimalady_4
01-03-2005, 14:54
ze zijn overleden aan hartproblemen :(

alhoceimalady_4
01-03-2005, 20:55
???????//

Rayhan
01-03-2005, 21:20

hey er is tog ook een rap voor hun geschreven door paar jongens van zuid..??

alhoceimalady_4
09-03-2005, 09:43
jah klopt door scharrel tarik c en mc jassin

Gekke_SofSof
09-03-2005, 13:21
Namens de familie van Zouhair: Er valt niks te rappen over een jongen die op een natuurlijke wijze is overleden. Het is de wil van ALLAH soebhanahoe wa ta3alaa dat hij heen is gegaan. Besef je wel dat je door te gaan rappen, dat je de familie elke keer weer aan de dood van Zouhair doet denken als ze het nummer horen. Ik begrijp jullie medeleven en dat jullie dit willen uiten, maar doet dit niet d.m.v rap. Maak chie doea voor hem, daar zal hij meer aan hebben! By the way: Rappen over een overledene is haraam.. Salaam 3alaikoem

mcfatoush
09-03-2005, 18:14
Namens de familie van Zouhair: Er valt niks te rappen over een jongen die op een natuurlijke wijze is overleden. Het is de wil van ALLAH soebhanahoe wa ta3alaa dat hij heen is gegaan. Besef je wel dat je door te gaan rappen, dat je de familie elke keer weer aan de dood van Zouhair doet denken als ze het nummer horen. Ik begrijp jullie medeleven en dat jullie dit willen uiten, maar doet dit niet d.m.v rap. Maak chie doea voor hem, daar zal hij meer aan hebben! By the way: Rappen over een overledene is haraam.. Salaam 3alaikoem daar heb je gelijk in agoja maar je weet dat tegenwoordig rappen in is en dat de meeste jongeren daarmee hun woorden uit....

lallameknessia
01-07-2005, 23:10
wat gaan jullie rappen ga koraan lezen je mensen denken dat je met muziek de paradijs in komt doe normaal