Bekijk originele versie : Hoe verlopen de dagen en nachten op weg naar Marokko?!
De vakantie is bijna in zicht en dus iedereen denkt aan het zonnetje,strand(maybe :D ),familiebezoekjes,leger kinderen :rolleyes: blablabla..Maar wat we niet mogen vergeten is de reis NAAR maroc...
Wie gaat er dit jaar met het vliegtuig?:hoera:
Wie gaat er met de auto?Alleen of met hele gezin? :D
Bij mij is het nog wat twijfelachtig... :rolleyes:
Mohiem...Hoe verlopen die 3dagen(voor mij althans :p )?
Ik kan jullie verzekeren dat dit geen pretje is als je broers en zusjes hebt... :kwaad: Die hebben zehma meer plaats nodig:jammer:
Ik kijk toch steeds uit naar Malaga.....de lange "boottocht"...:stout:Nog ff wachten en dan is het zover:boogie:
xxxxMaroccaxxxxx
ja lekker he?? alleen die gedachtens hierover zijn al heerlijk..
en ja ik ben er ook nog niet helemaal uit hoe ik ga, maar ik ga wel
(Incha'Allah)
Origineel gepost door Rihem
ja lekker he?? alleen die gedachtens hierover zijn al heerlijk..
en ja ik ben er ook nog niet helemaal uit hoe ik ga, maar ik ga wel
(Incha'Allah)
Tijdens die reis is niet alles positief hoor:jammer:
Maar inderdaad..al bij al...let's shake and twist again...http://www.anchoredbygrace.com/smileys/ban_dance01.gif
Origineel gepost door Jebli-Tangaoui
whaahh de zomer lijkt heel ver ...:D
Het heeft gesneeuwd in amsterdam...:(
:jammer:Ik heb gezegd dat ie bijna in zicht is dus dan is het ook zo :D
http://www.anchoredbygrace.com/smileys/mgbored.gif....
minous21
12-02-2003, 18:39
ik ga voor het eerst lekker vliegen:)
Dus geen lange reis......
Liefs Minousje
Origineel gepost door minous21
ik ga voor het eerst lekker vliegen:)
Dus geen lange reis......
Liefs Minousje
Bij mij zit er ook een kans in dat ik met het vliegtuig ga....Maar dit kan elk moment veranderen....Ik ken dat:jammer:
Maar wat ik NOG beter vindt:ik heb 3 maanden vakantie:hoera:
minous21
12-02-2003, 18:49
Origineel gepost door Marocca
Bij mij zit er ook een kans in dat ik met het vliegtuig ga....Maar dit kan elk moment veranderen....Ik ken dat:jammer:
Maar wat ik NOG beter vindt:ik heb 3 maanden vakantie:hoera:
Lekker man 3 maanden..........wahh...doet me denken aan de tijd dat ik mijn Havo examen deed....en dat was relax!
Helaas heb ik maar 4 weken!
Ik zou zeggen geniet ervan!!!
Liefs Minousje
Origineel gepost door minous21
Lekker man 3 maanden..........wahh...doet me denken aan de tijd dat ik mijn Havo examen deed....en dat was relax!
Helaas heb ik maar 4 weken!
Ik zou zeggen geniet ervan!!!
Liefs Minousje
Thanxxxx sweetie....En genieten zal ik zeker:boogie:
wij gaan ook vliegtuig:D
=emsoem=
Als we gaan(weet nog niet zeker :( ) dan gaan we met de auto, en dan is het de hele weg wa7ed rwina met mijn broertjes in de auto(zwaaaare fitty's :kwaad: :D) maar de boottocht is gewoon het leukste van de hele reis
Appielatif
13-02-2003, 18:58
Als ik er nu aan denk, heb ik er zo veel zin in. Zodra ik Amsterdam uitrijd kan ik alleen nog maar denken aan het aantal km's dat ik nog moet afleggen. Afgelopen zomer ben ik met m'n broertje en neefje gegaan. Ik was de enige met rijbewijs. De nacht voor vertrek had ik slecht geslapen. We begonnen aan de reis en ik kon alleen maar aan 't warme bed denken dat ik verlaten had zonder op 'n beschaafde manier afscheid te nemen. Maar goed...we vertrokken om 15:30 uit Masterdam en om 6:00 de volgende ochtend waren we ietsje over de grens van Spanje. De zon kwam net op, scheen recht in m'n gezicht dus ik begon zwaar slaap te krijgen. Op 'n parkeerplaats was ik net in slaap gevallen toen 'n Marokkaan (wie anders???!) z'n busje op enkele cm's afstand van m'n auto parkeerde terwijl hij nog zo'n 30 andere keuzes had. Samen met de man die achter hem aanreed, begon hij te praten over koetjes en kalfjes, terwijl die andere man tegen mijn auto aan leunde. Alsof deze op 'n missie was, keek hij constant door mijn voorruit heen, waarschijnlijk om te checken of ik al wakker was. Ik startte de auto en reed rustig weg, omdat ik m'n vakantie niet meteen wilde verpesten door ruzie te gaan maken met L'emgarba, daarvoor zou ik in Marokko nog genoeg mogelijkheden krijgen. Om 18:00 uur s'avonds kwamen we aan in Málaga, waardoor ik m'n record van het jaar ervoor alweer verbeterd had (géén 3 dagen Marocca, maar 26,5 uur). Al met al kan ik terugdenken aan 'n leuke vakantie, maar de reis??? Daar denk ik liever niet aan...totdat ik die weer moet afleggen!!!!
Origineel gepost door Appie -G-
Als ik er nu aan denk, heb ik er zo veel zin in. Zodra ik Amsterdam uitrijd kan ik alleen nog maar denken aan het aantal km's dat ik nog moet afleggen. Afgelopen zomer ben ik met m'n broertje en neefje gegaan. Ik was de enige met rijbewijs. De nacht voor vertrek had ik slecht geslapen. We begonnen aan de reis en ik kon alleen maar aan 't warme bed denken dat ik verlaten had zonder op 'n beschaafde manier afscheid te nemen. Maar goed...we vertrokken om 15:30 uit Masterdam en om 6:00 de volgende ochtend waren we ietsje over de grens van Spanje. De zon kwam net op, scheen recht in m'n gezicht dus ik begon zwaar slaap te krijgen. Op 'n parkeerplaats was ik net in slaap gevallen toen 'n Marokkaan (wie anders???!) z'n busje op enkele cm's afstand van m'n auto parkeerde terwijl hij nog zo'n 30 andere keuzes had. Samen met de man die achter hem aanreed, begon hij te praten over koetjes en kalfjes, terwijl die andere man tegen mijn auto aan leunde. Alsof deze op 'n missie was, keek hij constant door mijn voorruit heen, waarschijnlijk om te checken of ik al wakker was. Ik startte de auto en reed rustig weg, omdat ik m'n vakantie niet meteen wilde verpesten door ruzie te gaan maken met L'emgarba, daarvoor zou ik in Marokko nog genoeg mogelijkheden krijgen. Om 18:00 uur s'avonds kwamen we aan in Málaga, waardoor ik m'n record van het jaar ervoor alweer verbeterd had (géén 3 dagen Marocca, maar 26,5 uur). Al met al kan ik terugdenken aan 'n leuke vakantie, maar de reis??? Daar denk ik liever niet aan...totdat ik die weer moet afleggen!!!!
hahahahahhahah zo grappig:hihi:
Maar heb je die reis echt in 26uur afgelegd? :eek:
Damnzzzz :(
Ik moet steeds 3 dagen zien te overleven in de auto :rolleyes:
thanxxx ;)
mimi3000
13-02-2003, 19:03
3 dagen??? Rijden jullie dan net een opa?? IK ben altijd binne 1, 5 dag lekker in me bed in tanga!! :lekkerpuh
younesel18
13-02-2003, 19:05
O man, die is het leukst van allemaal. Eerlijk gezegd is de reis gewoon het leukst. Niet als je alleen gaat natuurlijk, maar de rest is verrot.
Het was mijn beurt om te rijden toen we werden aangehouden in frankrijk. Ik langs de snelweg stoppen en toen kwam die bolle naar me toe. Ik het raam omlaag en die kerel begint me een eindje frans te lullen. Ik keek em aan maar hij ging gewoon door. Toen ik merkte dat hij me iets vroeg, zei ik.....Do you speak english. Toen zei hij......No but it iz rilly dengoures. Ik keek em vragend aan. Mijn vader kwam er toen bij en later kregen we te horen dat we terug moesten rijden want de auto was te zwaar beladen. Mijn vader die zo eigenwijs was had er schijt aan en we gingen gewoon verder. Schijt aan de hele maatschappij. Vooral die van frankrijk. Zitten we net op de helft van frankrijk, komt er ineens zo´n bolle wouter ons een beetje vertellen dat we weer terug moeten rijden naar nederland. Opsouten.
Anyway.....Dat was het maar ik heb er erg zin in.
Origineel gepost door mimi3000
3 dagen??? Rijden jullie dan net een opa?? IK ben altijd binne 1, 5 dag lekker in me bed in tanga!! :lekkerpuh
yeps.....3dagen...Maar dan rijden we op ons gemak he...zehma wat van de reis genieten :rolleyes:
maare
Hoe kan je nu genieten als jouw broer en zus ook in de auto zitten? :confused:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.