Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : flasherij d mgharba!!!!!

Pagina's : [1] 2

LZN
12-02-2003, 18:03

salaaaaaaaam iedereeen!!!! ben jij weleens geflashd in marokko door de verkopers????? omdat ze bv zien dat je uit nederland of belgie komt??? ewa ik dus zo vaak omdat ze ruiken blijkbaar dat ik niet in marokko woon en ze de prijzen verviervoudigen en ik dat niet eens in de gaten heb :( ewa ik vroeg me af of jullie het ook hebben en wat jullie daar tegen willen doen??? m'n neef komt ook uit nl en hij word echt niet gefalshd door mgharba dus waarom ik wel???????? :zwaai: ouiam.

AdamX
12-02-2003, 18:08
dat proberen ze wel eens bij mij, maar dat zal ze nooit lukken, ik ben daar geboren en ik weet hoe ik met ze moet omgaan, als ik iets te duur vind(meestal valt het wel mee, ook al noemen ze niet de juiste prijs), maar wanneer ik over iest twijfel dan stuur ik altijd m'n neefje die in marokko woont om de prijs nog een keer te vragen, dan pak ik ze altidj terug :D

maryame
12-02-2003, 18:21
zo vaaak!( als ik met mijn nichten ga)dan wordt alles opeens veel duurder dan het normaal gezien is!

...habibida...
12-02-2003, 18:26
kijk broeder esslam als ze een orijs vragen dan moet je altijd de helft geve ook als het voor u te goedkoop of hechma is altijd als tij ni wil zege hem deze prijs ja pf nee als hij nee zeget zzeg jij hem ik ga weg en dan gaat hij u weer roepen en hij zal zeggen ale hoeveel wild u als het echt de helft niet kan dan de 5/8 en dan nog echt ni6/8 als hij meer de 3/4 vrraag zeg hem ik ga weg ale beslama

Dounia81
12-02-2003, 23:58

ik denk dat ze dat bij iedereen doen die uit het buitenland komen. Ze zien gewoon die komt uit europa. die heeft veel geld dus daar gaan we van profiteren. Aangezien wij prijskaartjes gewend zijn en toch alles kopen. Maar ja als ik ga ga ik altijd met familie uit marokko die kennen de prijzen wel. Ze geven een prijs mijn neef zegt nee te veel want normaal is het zo duur. loop je weg. Nou je wil niet weten hoe snel ze je terug roepen. Maar wij zijn nie3a wij betalen gewoon. daarom maken ze daar misbruik van. ewa ik hoop dat je hier wat aan hebt anders kan je het gewoon laten hahaha grt leila

ATLANTICA
13-02-2003, 00:17
Ik zeg jullie: ik mag niet eens praten als ik op de markt ben in marokko, omdat mn moeder altijd bang is, dat zn mn "accent" horen en gaan "flashen"! Beslema oe thallew

ATLANTICA
13-02-2003, 00:22
Origineel gepost door ouiam_tet1 hahahh ik ook en helmaal geen nederlands maar als je loopt en je praat niet weten ze het ook gewoon..... Maak dat je mama maar eens! Ze zien dat gewoon, wallah met jelabah aan en ze zagen het gewoon.....................ja ik had ook sportschoentjes er onder!!! Beslema oe thallew

zine_d_tetouan
13-02-2003, 00:31
ja man ik heb er ook heel erg last van deze zomer had ik een tafeltje gekocht normaal voor 50 dirham hij wilde het mij verkopen voor 450 dirham en ik met m'n domme hoofd heb het gekocht...... :( :(

tatouzient
13-02-2003, 00:43
zoals hier eerder werd gezegd, nooit de prijs geven van wa ze vragen, altijd minder, veeeeele minder... kan heel goe onderhandele, dus als je eens in hoceima bent, moet je me maar eens belle :D je moet gewoon standvastig zijn bij de prijs die je ze geeft, ook als je iets heel erg graag wilt... en als je opt einde gewoon zegt van: safi, hoeft ni meer; kga wel bij een andere dan 99 % mag je het kopen voor de prijs die je opgeeft ;) bisous xxx

karnal23
13-02-2003, 09:10
:zwaai: als lully zo veel teklagen hebben waar om gaan jully dan elke jaar weer vraag dat maar eens aan je zelf ga lekkr naar israel daar word je niet geflasht :D :zwaai: lekker voor je moet je maar niet hayha doen met je poen poepsiekasie

berbersroosje
13-02-2003, 09:18
:rolleyes: je bent helemaal niet de enige hoor... neem dat van mij aan ahahaha... wejow wejow.. hoe vaak ik niet geflasht ben.. maar hey.. ik ga maar een keer per 2 jaar.. haha :D beslema, :zwaai:

Vin
13-02-2003, 10:17
Origineel gepost door ouiam_tet1 salaaaaaaaam iedereeen!!!! ben jij weleens geflashd in marokko door de verkopers????? omdat ze bv zien dat je uit nederland of belgie komt??? ewa ik dus zo vaak omdat ze ruiken blijkbaar dat ik niet in marokko woon en ze de prijzen verviervoudigen en ik dat niet eens in de gaten heb :( ewa ik vroeg me af of jullie het ook hebben en wat jullie daar tegen willen doen??? m'n neef komt ook uit nl en hij word echt niet gefalshd door mgharba dus waarom ik wel???????? :zwaai: ouiam eeeeeeeeeeee :eek: Wat zie ik nou ?????? ouiam??? :eek: Cheb Hasni als avatar????? WAJooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooowwww gruwelijk ouwe :D:D:D:D

anouar_tetouan
13-02-2003, 20:10
ik weet als geen ander hoe mensen van tetouan zijn (de verkopers) tfoe 3la sel3ah.. ewa ik was deze zomer van die marokkaanse truitjes die korte jelaba achtige ewa ik heb hem gekocht voor 150 dirham met broek m'n neef uit marokko van de zelfde man voor 70 dirham en ik had nog afegedingt ook nog!!! ewa we zijn weer naar hem toe gegaan maar hij ontkende dat hij het mij had verkocht voor 150 dirham. ewa ja wat moet je dan nog doen???

emsoem
13-02-2003, 20:46
Origineel gepost door ouiam_tet1 salaaaaaaaam iedereeen!!!! ben jij weleens geflashd in marokko door de verkopers????? omdat ze bv zien dat je uit nederland of belgie komt??? ewa ik dus zo vaak omdat ze ruiken blijkbaar dat ik niet in marokko woon en ze de prijzen verviervoudigen en ik dat niet eens in de gaten heb :( ewa ik vroeg me af of jullie het ook hebben en wat jullie daar tegen willen doen??? m'n neef komt ook uit nl en hij word echt niet gefalshd door mgharba dus waarom ik wel???????? :zwaai: ouiam hahahah een keertje in bni boyach ik zeg wil 1 kilo vlees zegtie 400 dorro :eek: toch niet normaal zeg ik zeg neee dankje daar kan ik wel 4 kilo vlees mee kopen..hij zo jah is goed vlees enzz ik zo jaa hele goeie vlees voor de vliegen maar niet voor mij...heb het toen toch voor 100 dorro gekregen :) =emsoem=

emsoem
13-02-2003, 20:47

Origineel gepost door anouar_tetouan ik weet als geen ander hoe mensen van tetouan zijn (de verkopers) tfoe 3la sel3ah.. ewa ik was deze zomer van die marokkaanse truitjes die korte jelaba achtige ewa ik heb hem gekocht voor 150 dirham met broek m'n neef uit marokko van de zelfde man voor 70 dirham en ik had nog afegedingt ook nog!!! ewa we zijn weer naar hem toe gegaan maar hij ontkende dat hij het mij had verkocht voor 150 dirham. ewa ja wat moet je dan nog doen??? ik heb dat setje voor 120 dorro gekregen was een goede mattie van mijn oom ;) =emsoem=

Pagina's : [1] 2