Bekijk originele versie : Gevoel, voor de getrouwde dames
Manartje
01-03-2005, 10:50
Hallo allemaal,
Ik heb een vraagje. De dames die gingen trouwen, hadden jullie toen het gevoel dat je zou gaan trouwen (zonder dat je het natuurlijk al wist). Ik heb namelijk gehoord dat je dat soort dingen aanvoelt.
Ik heb namelijk heel sterk het gevoel dat het binnekort bij mij gaat gebeuren, walakin ik heb nog niemand ofzo. Dus vraag me af of andere mensen voorgevoel hebben gehad ofzo...
UndercoverAngel
01-03-2005, 10:58
Bij mij gebeurde het totaal onverwachts, ik was helemaal niet bezig met trouwen of jongens en toen kwam hij ineens op mijn pad. Nu zijn we Alhamdoelilah een maandje getrouwd. :love:
.:UcA:.
Manartje
01-03-2005, 11:37
Ik was er totaal niet mee bezig, ik vond het wel goed zo en nog steeds. Maar ik kan t gevoel maar niet negeren, want het steekt erg de kop naar boven. Vind t wel een beetje raar....
SweetRose
01-03-2005, 12:37
Totaal onverwachts.
:D
Mysticalia
01-03-2005, 13:58
Heel onverwachts :o.
Het komt juist net als je het niet verwacht. ;)
slimblondje
01-03-2005, 19:17
Bij mij gebeurde het totaal onverwachts, ik was helemaal niet bezig met trouwen of jongens en toen kwam hij ineens op mijn pad. Nu zijn we Alhamdoelilah een maandje getrouwd. :love:
.:UcA:.
gefelicieert nog.insallah zullen julie lang en gelukkig samen leven.AMIEN
ik heb altijd gezegt dat ik pas op me 25 of 26 wou trouwen.maar ik had al 2 jaar een relatie met me verloofde dus ik voelde het wel aankomen.we waren heel serieus.maar echt nooit gedacht dat ik op 19 jarige leeftijd zou trouwen.maar ja als je de ware hebt gevonden waarom niet:D
Salaam
Ik voelde het ook absoluut niet aan. Integendeel, hij kwam in mijn leven op een moment waarop ik het minst verwachtte. Koulshi m3a el mekteb.
Wat je wèl snel aanvoelt, is dat hij de ware is ... Nu ja ... dat gevoel had ìk toch alleszins :)
Ik hoop dat je gevoelens uitkomen, sis!!! Moge Allah swt je een goede man schenken, Incha Allah. Hou ons op de hoogte of je gevoelens klopten.
Ma3assalama
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.