Bekijk originele versie : Verblijfsvergunning????????
sellam broeders en zusters!!
ik wil mijn man uit marokko halen ,maar ik heb geen baan en ik ben afgekeurd (voor 1 jaar,na dat jaar gaan ze verder kijken!) wat zijn de mogelijkheden voor mij?
Heeft iemand raad voor mij,ik wil z.s.m. mijn weer eens kunnen omhelzen.
DANK JULLIE WEL !!!!!!
beslama,
Souraida
01-03-2005, 20:03
Tja moeilijk! Je zal toch een contract van bepaalde uur moeten hebben en een bepaald bedrag moeten verdienen wil je hem kunnen over laten komen. Ik wens je veel succes dat is alles wat ik je kan zeggen!
haliema1980
01-03-2005, 20:52
die plicht geldt niet voor mensen die in de WAO zitten of geen sollicitatieplicht hebben (bijv leeftijd 57,5 jaar) even op google zoeken daar staat deze info op
Samira_C
01-03-2005, 21:29
Kijk op www.IND.nl
najat1980
01-03-2005, 22:01
je moet een vaste baan hebben en boven de 1200 euro verdienen , want anders accepteren ze het niet. vooral nu doen ze nog moeilijker omdat ook veel jongens daar misbruik van maken. maar ja ik hoop dat het inschallah goed komt
groetjes van najat.
vrouw_van_appie
02-03-2005, 10:45
12 euro dat is niet zo hoor najat
Het is namelijk zo je moet 21 jaar zijn en je moet 1389 euro NETTO per maand verdienen
maar voor mensen dien een wao hebben geld iets anders je moet inderdaad maar even op hun site kijken
vrouw_van_appie
02-03-2005, 11:21
bellen MISs Magrebia is 0900 nr en je staat minimaal een half uur in de wacht
najat1980
03-03-2005, 00:38
12 euro dat is niet zo hoor najat
Het is namelijk zo je moet 21 jaar zijn en je moet 1389 euro NETTO per maand verdienen
maar voor mensen dien een wao hebben geld iets anders je moet inderdaad maar even op hun site kijken
sorry foutje van me
ik bedoel boven de 1200.euro
en je hoef helemaal niet 21 te zijn hoor
al ben je 18 dan kan je hem nog hier naar nederland over laten komen
als je genoeg verdiend en een vaste baan hebt dan moet het wel lukken
groetjes van najat.
ALHOCEIMA_2004
03-03-2005, 00:46
sorry foutje van me
groetjes van najat.ik trouw beter hier dan in marokko dan moet je dit hebben dan nog inburgerings lessen volgen waarom moeilijk als het makelijker kan ik trouw hier beter ;)
OpzoekNaarJou
03-03-2005, 09:35
Bijons hier in Belgiƫ is het toch zosimpel om iemand naar hier te halen (mits je getrouwd bent) Of je nu werkt of studeerd :D :D :D :D :goedzo: :goedzo:
sorry foutje van me
groetjes van najat.
nee hoor de nieuwe regeling is dat je 21 moet zijn,
kijk maar op ind.nl
:kus:
Lief_Meisje18
03-03-2005, 10:50
Fuck Die Kaas Koppen Fuck Hun Verblijsdocument
Mijn Nicht Heeft Gisteren Gehoord Dat Haar Kind Voor 18 April Land Uit Moet!!!
Van 5 Jaar He Kan Je Dat Voorstellen??alleen Omdat Haar Document Niet Is Verlengt Tfoeeeeeeee Op Nederland
sorry foutje van me
groetjes van najat.
Hoi Najat,
Nee je moet ECHT 21 jaar zijn. Die regel is veranderd. Kijk maar eens op ind.nl. Daar staat dat de leeftijd van 18 jaar omhoog is gebracht naar 21 jaar en het salaris is verhoogd. Nou ik weet niet waar dit allemaal naartoe gaat hoor. Ik ben een secretaresse bij de gemeente en ik verdien die 1389 netto niet eens. Laat staan als iemand in een winkel of fabriek werkt. WIl dat zeggen dat die niet mogen trouwen met iemand uit marok? Nou echt belachelijk allemaal. ze willen ons hier gewoon niet hebben.
Lief_Meisje18
03-03-2005, 11:07
het kindje woont hier al zo 3 jaar..
en had verblijfs document nou bleek die 2 maanden verlopen te zijn zonder dat me nicht ooit pasje of wat dan ook voor had gekregen..hoe moet ze dan weten dat ie in dec is verlopen?ze had zo vaak heen gebelt langs geweest die vrouw zei kom niet vaak langs als klaar is sturen we j ebrief.ze vetrouwde niet belde gisteren en dna hoor je dat!!':'( ze zeggen we weten niets enzo..terwijl als ze niet voor 18de weg is ze een boete krijgen van tienduizend euro..
NEDERLANDS ZIJN GEK
rachidalove
03-03-2005, 12:13
www.ind.nl daar kan je heel veel informatie vinden.
En als je een uitkering ontvangt kan je volgens mij ook wel je man naar hier halen. ik heb ook tel voor je 0900-1234561 daar kan je het ook vragen. :goedzo:
Alvastveel sucses
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.